Så meget betød 3,5 år og et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

2721

Mor til Frederic og Freya skriver:

Det er jeg bange for...

Tænker bare at hvis han ville jer, så ville han jo kæmpe for jer - for at det skal blive bedre osv. Men han gør det lige modsatte og falder i armene på en ny...

Det er slet ikke fair overfor jer/dig, når han havde givet udtryk for at I ville arbejde for at få det bedre..

Den er svær og du er nød til at lytte til dig selv og dit hjerte, sætte en grænse op for hvad du vil finde dig i.

Pt finder jeg mig i alt for meget,'men er så bange for at gøre ham sur. Vil bare have mit liv og min gamle kæreste tilbage.
Han er en røv med øre er han ja!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

mpr

Ja sådan er det desværre tit.. Og skal da heller ikke spille for hellig selv.. 

Min eks gjorde noget ala det samme. Jeg slog op med ham.. Jeg ville ikke have ham tilbage på nogen måde. Og fredagen efter jeg var gået fra ham forsøgte han at score min veninde i byen.. Blev såret ikke fordi jeg savnede ham eller noget.. Men fordi han gik efter min veninde det er bare ikke i orden at gøre sådan noget.. Heldigvis blev jeg selv forelsket meget hurtigt igen (14 dage efter bruddet), men jeg valgte ikke at blive kæreste med (ham jeg er forlovet med nu) ham før min eks var flyttet ud af lejligheden.. Syntes det ville være usselt. Men ja når man ikke er kærester eller mand og kone længere så kan man bare ikke bestemme over den anden mere :/ så må man bare bide i det sure æble (hårdt sagt) og finde den bedste måde at komme videre på uden ham. 

Håber du kommer lidt op med humøret igen snart 

Anmeld

8. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Bøllemyr skriver:

Pt finder jeg mig i alt for meget,'men er så bange for at gøre ham sur. Vil bare have mit liv og min gamle kæreste tilbage.
Han er en røv med øre er han ja!

Du skal ikke være bange for at gøre ham sur, man skal ikke være bange i et forhold..

Du skal ikke gå med ting der brænder på indeni, af frygt mm.

Vis du er stærk, det ved jeg du er og du er en der kan kæmpe - så kæmp. Men er han ikke det værd, så brug din ernergi på styrke dig selv og det I har brug for, dig og din skønne dreng...

Anmeld

9. september 2012

kesuh

Stort kram eller noget til dig bøllemyr(Hvis mænd må det) nåh, men nu kan jeg ikke holde mund længere

Det er altså ikke kun mænd der straks er ude med snøren! så snart forholdet er forbi

Ja jeg vil nødig blande mig, men jeg forstår dig udemærket at du føler dig forrådt osv. jeg har selv siddet med de følelser siden den 29 juni og 2-3 måneder frem.  14 dage efter besøgte hun en anden fyr,, som hun måske har noget med endnu (who knows, I don't care anymore). 7års forhold og et koldt los i røven bagefter. Det var sådan man følte det. Især når hun havde gjort det forbi

Jeg havde svært ved at tolerere det i starten, men er nået til det punkt hvor jeg bare siger I don't give a biiip, men hun skal bare ikke slæbe hans(den anden fyr) problemer med ind i "familien" Nu skal vores søn lige sluge den her "kamel" først.

Jeg kan nogenlunde forestille mig hvilket "følelsesmæssig helvede " Du vader igennem lige nu. Det er bare noget man ikke vil ønske skal ske for andre folk..

Nu kan man så diskutere hvad folk bør og ikke bør efter et brud. Der så mange ting der kan spille ind, men jeg vil personligt selv have ventet med at date en ny i noget tid..

Men pas på med at "klistrer" dig for meget op af ham.. Den fejl gjorde jeg og skubbede ex'en længere væk. Jeg forstår også godt dit ønske om at få ham tilbage.. Jeg har det stadigvæk sådan med hende, men det er ikke lige så stærkt som før. Tankerne summer i hovedet "vil det blive det samme som før?, hvad nu hvis det gør? hvad skal jeg gøre hvis han/hun vil tilbage? " Det er nogle af tankerne der stadig knirker

Et lille godt råd som jeg fik slået ind i hovedet af venner og familie: Hav fokus på din søn og dig selv. Lad ham sejle i sin egen sø!  Ja det er hårdt ikke at tænke på ham, men det er nødvendigt! og det hjælper i sidste ende.  Ihvertfald god kamp her fra 

Been there, done that

Balthazor

Anmeld

9. september 2012

Benjamins'mor

Sikke da en tumpe, han fortjener dig ikke når han kan gøre sådan.

Anmeld

9. september 2012

jydeinden

kesuh skriver:

Stort kram eller noget til dig bøllemyr(Hvis mænd må det) nåh, men nu kan jeg ikke holde mund længere

Det er altså ikke kun mænd der straks er ude med snøren! så snart forholdet er forbi

Ja jeg vil nødig blande mig, men jeg forstår dig udemærket at du føler dig forrådt osv. jeg har selv siddet med de følelser siden den 29 juni og 2-3 måneder frem.  14 dage efter besøgte hun en anden fyr,, som hun måske har noget med endnu (who knows, I don't care anymore). 7års forhold og et koldt los i røven bagefter. Det var sådan man følte det. Især når hun havde gjort det forbi

Jeg havde svært ved at tolerere det i starten, men er nået til det punkt hvor jeg bare siger I don't give a biiip, men hun skal bare ikke slæbe hans(den anden fyr) problemer med ind i "familien" Nu skal vores søn lige sluge den her "kamel" først.

Jeg kan nogenlunde forestille mig hvilket "følelsesmæssig helvede " Du vader igennem lige nu. Det er bare noget man ikke vil ønske skal ske for andre folk..

Nu kan man så diskutere hvad folk bør og ikke bør efter et brud. Der så mange ting der kan spille ind, men jeg vil personligt selv have ventet med at date en ny i noget tid..

Men pas på med at "klistrer" dig for meget op af ham.. Den fejl gjorde jeg og skubbede ex'en længere væk. Jeg forstår også godt dit ønske om at få ham tilbage.. Jeg har det stadigvæk sådan med hende, men det er ikke lige så stærkt som før. Tankerne summer i hovedet "vil det blive det samme som før?, hvad nu hvis det gør? hvad skal jeg gøre hvis han/hun vil tilbage? " Det er nogle af tankerne der stadig knirker

Et lille godt råd som jeg fik slået ind i hovedet af venner og familie: Hav fokus på din søn og dig selv. Lad ham sejle i sin egen sø!  Ja det er hårdt ikke at tænke på ham, men det er nødvendigt! og det hjælper i sidste ende.  Ihvertfald god kamp her fra 

Been there, done that

Balthazor

rigtigt godt skrevet, og synes på en måde at det er ganske fint at der bliver sat et modsvar op, altså mener at der fra din side af også bliver fortalt at vi kvinder også kan være en røv med øre.

Anmeld

9. september 2012

kesuh

rigtigt godt skrevet, og synes på en måde at det er ganske fint at der bliver sat et modsvar op, altså mener at der fra din side af også bliver fortalt at vi kvinder også kan være en røv med øre.

Tak tak^^

Jeg kunne bare ikke holde det inde mere.. Da jeg selv har været nogenlunde det samme skrammel igennem nu her og tænkte "nej nu må jeg åbne munden inden al vreden ryger over på os mænd"

Det er også først nu hvor jeg har fået fokus på min uddannelse og flytter i næste uge og min søn selvfølgelig, at jeg er begyndt at kravle op af sumpen igen. Jeg har været nede og ramme bunden noget så hårdt og nu er der kun en vej og det er OP!! 

Det tager tid det ved jeg, men nu vil jeg ikke "quote" Nik og Jay  med "Tiden heler alle sår, men hvornår er det, hvornår blir det" Noget i den stil.. De to knægte havde sgu ret.. Desværre

Jeg håber ihvertfald bare bøllemyr kommer helskindet igennem det.. Fordi det er sgu noget af en kamp der foregår indvendig og den gør bare ondt!

Anmeld

9. september 2012

2721

Chel1992 skriver:

Ja sådan er det desværre tit.. Og skal da heller ikke spille for hellig selv.. 

Min eks gjorde noget ala det samme. Jeg slog op med ham.. Jeg ville ikke have ham tilbage på nogen måde. Og fredagen efter jeg var gået fra ham forsøgte han at score min veninde i byen.. Blev såret ikke fordi jeg savnede ham eller noget.. Men fordi han gik efter min veninde det er bare ikke i orden at gøre sådan noget.. Heldigvis blev jeg selv forelsket meget hurtigt igen (14 dage efter bruddet), men jeg valgte ikke at blive kæreste med (ham jeg er forlovet med nu) ham før min eks var flyttet ud af lejligheden.. Syntes det ville være usselt. Men ja når man ikke er kærester eller mand og kone længere så kan man bare ikke bestemme over den anden mere :/ så må man bare bide i det sure æble (hårdt sagt) og finde den bedste måde at komme videre på uden ham. 

Håber du kommer lidt op med humøret igen snart 

Tak for svar

Anmeld

9. september 2012

2721

Mor til Frederic og Freya skriver:

Du skal ikke være bange for at gøre ham sur, man skal ikke være bange i et forhold..

Du skal ikke gå med ting der brænder på indeni, af frygt mm.

Vis du er stærk, det ved jeg du er og du er en der kan kæmpe - så kæmp. Men er han ikke det værd, så brug din ernergi på styrke dig selv og det I har brug for, dig og din skønne dreng...

Jeg vil helst ikke vi bliver uvenner, da vi jo skal fungere sammen grundet charlie.
Jeg tror langsomt jeg når der til hvor han ikke længere er velkommen

Anmeld

9. september 2012

2721

kesuh skriver:

Been there, done that

Balthazor

Tak
I mine tråde er alles meninger velkommen.
Mænd er hverken værre eller bedre end kvinder det er jo en individuel ting hvordan man opføre sig over for sine medmennesker.

Det der gør mest ondt er at han lader mig gå med et håb, som han jo ved ikke er realistisk, plus han lyver overfor mig og lader sin søn i stikken fordi han heller vil date INGEN pisser på min søn. Fint, nok han prøver at tage røven på mig, men Charlie så bliver jeg gal!

Den følelse går jeg også med, ingen biiiip i nærheden af vores søn.

Han ser kun sin søn her hos mig, så vi ses 2 gange om ugen og laver noget sammen. Jeg prøver at trække mig, men han vil gerne lige give et kram og sidde og smiled til hinanden. Tale om det der sker i vores liv osv. Det er bare for svært når jeg ved han samtidig dater og er på vej helt væk fra mig

Pt ved jeg ikke hvor keg har ham, det ene øjeblik er han enormt vred på mig, det næste øjeblik er han den mand jeg kender, sød hengiven og betænksom.

Jeg sagde til ham i dag at jeg var nød til at lige lidt luft i mellem os, da det var for hårdt for mig, med alt den nærhed. Han reagerede ved at blive meget såret og ked, men jeg er også nødtil at passe på mig selv. Han kanjo ikke få i pose og i sæk. Han valgte at flygte fra familielivet og efterlade mig med alt ansvaret.

jeg har heldigvis sjældent tid til at tænke, da charlie tager al min tid og kræfter. Men i går, var en hård dag. Føler virkelig jeg fik smækket en våd, kold og klam kareklud lige i hovedet.

Tak for dit meget medfølende svar.
Er ked af du selv lige har gået igennem en lign situation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.