Så meget betød 3,5 år og et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

2721

Benjamins'mor skriver:

Sikke da en tumpe, han fortjener dig ikke når han kan gøre sådan.

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

MortilElias2010

Stivdie skriver:

Nu kender jeg ikke noget til jeres forhistorie, men jeg ville nok vælge at tænke sådan på det, at han er dybt ulykkelig og faktisk slet ikke ved, hvad han skal gøre af sig selv - når han nu ikke længere er 'din mand', så er en del af hans identitet røget, og i ren panik over 'ikke at være elsket' længere, kaster han sig over det første og bedste, der kigger efter ham i håbet om at udfylde det tomrum du har efterladt... Giver det nogen mening?
Jeg har set et lignende reaktionsmønster hos en mand på 94, da hans kone gennem mere end 60 år døde efter en periode med sygdom. Han jager også rundt for at finde en "kæreste" og der er jeg HELT sikker på, det ikke er fordi hans kone er glemt - han besøger stadig hendes grav hver dag her 6 mdr efter!

Hvor er det både sødt og sørgeligt. 

Anmeld

9. september 2012

tinasmor

Bøllemyr skriver:

Skal bare lige ud med det!
Der er ikke en gang gået en måned og allerede dater han?!
Fatter intet, vi havde en da talt om at prøve at være kærester uden at bo sammen. For knap 3 uger siden sagde han at han stadig elskede mig og savnede os.
Jeg er grædefærdig og fatter ingenting?!

Det er faktisk bare nogle gange så typisk mænd. De vil gerne have mel i munden og blæse samtidig. Så hvis han stadigvæk kan have en lille dør åben hos dig så vil han prøve det, alt i mens i skynder sig ud og gør alt det han er "gået glip af" i mens i har været sammen.

Bare vent til han finder ud af du er videre og evt. har mødt en, så vil han komme rendende med alle de søde ord og ønsker at komme tilbage igen.. Har set det SÅ mange gange.

(og hvis I så finder sammen så går der lige lidt tid og så er han alligevel ikke klar)

Sorry hvis jeg generaliser lige lovlig meget, men har set det fra så mange veninder og den er bare sikker hver gang.

til dig om at måtte komme videre uden alt for mange tåre.

Anmeld

9. september 2012

kesuh

Det er faktisk bare nogle gange så typisk mænd. De vil gerne have mel i munden og blæse samtidig. Så hvis han stadigvæk kan have en lille dør åben hos dig så vil han prøve det, alt i mens i skynder sig ud og gør alt det han er "gået glip af" i mens i har været sammen.

Bare vent til han finder ud af du er videre og evt. har mødt en, så vil han komme rendende med alle de søde ord og ønsker at komme tilbage igen.. Har set det SÅ mange gange.

(og hvis I så finder sammen så går der lige lidt tid og så er han alligevel ikke klar)

Sorry hvis jeg generaliser lige lovlig meget, men har set det fra så mange veninder og den er bare sikker hver gang.

til dig om at måtte komme videre uden alt for mange tåre.

Host host.. Husk nu også det gælder den anden vej rundt. Det er ikke kun os mænd der kan risikere at komme krybende og kravlende tilbage. 

Hvis man virkelig har følelser for den anden endnu, så er det svært at klaske døren i ansigtet på vedkommende. 

Hehe fyyy generalisering ad bad 

Anmeld

9. september 2012

Moar2011

Bøllemyr skriver:

Skal bare lige ud med det!
Der er ikke en gang gået en måned og allerede dater han?!
Fatter intet, vi havde en da talt om at prøve at være kærester uden at bo sammen. For knap 3 uger siden sagde han at han stadig elskede mig og savnede os.
Jeg er grædefærdig og fatter ingenting?!

Hvorfra ved du at han dater?
Kæmpe knus til dig - det er hårdt i det du ikke var forberedt på det..

Anmeld

9. september 2012

2721

Storms-Mor skriver:

Hvorfra ved du at han dater?
Kæmpe knus til dig - det er hårdt i det du ikke var forberedt på det..

Tog han i en løgn. Angående samvær med vores søn. Kender ham ud og ind og ved hvornår han lyver. Konfronterede ham og han sagde det.

Anmeld

9. september 2012

Moar2011

Bøllemyr skriver:

Tog han i en løgn. Angående samvær med vores søn. Kender ham ud og ind og ved hvornår han lyver. Konfronterede ham og han sagde det.

Nååårh okey
Det må ikk være nemt for dig ..
Hvor længe siden r det i gik fra hinanden?

Anmeld

9. september 2012

2721

Storms-Mor skriver:

Nååårh okey
Det må ikk være nemt for dig ..
Hvor længe siden r det i gik fra hinanden?

Han besluttede meget brat at ende vores forhold for lige knap en måned siden. Og for en uge siden sagde han at han overvejede om vi kunne finde ud af det alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.