Så meget betød 3,5 år og et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

2721

Bøllen skriver:

Tak søde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

gædde/gitte

Bøllemyr skriver:

Hold da op!
Det forstår jeg ikke!
Faktisk forstår jeg ingenting

nej, det tror jeg heller aldrig vi kommer til

det er som om at når et forhold slutter, så er skalden den samme, men indholdet er er noget helt andet. Tror desværre bare det er sådan mænd typisk reagere, fordi de pludselig finder ud af at der faktisk er andre fisk i dammen... eller måske har de fisk været der heletiden?.... mænd er underlige..... men det hjælper jo så en til at se om det virkelig er én man gider at dele sin kærlighed med igen

Det er ikke dig der fejler noget

Anmeld

8. september 2012

bøllen

Bøllemyr skriver:

Tak søde.

Kan desværre ikke sige en masse vise ord

Anmeld

8. september 2012

2721

gædde skriver:

nej, det tror jeg heller aldrig vi kommer til

det er som om at når et forhold slutter, så er skalden den samme, men indholdet er er noget helt andet. Tror desværre bare det er sådan mænd typisk reagere, fordi de pludselig finder ud af at der faktisk er andre fisk i dammen... eller måske har de fisk været der heletiden?.... mænd er underlige..... men det hjælper jo så en til at se om det virkelig er én man gider at dele sin kærlighed med igen

Det er ikke dig der fejler noget

Præcis, han ligner jo sig selv, lyder som sig selv og så alligevel ikke. Håber du har ret, føler mig nu som det væreste udskud.

Anmeld

8. september 2012

2721

Bøllen skriver:

Kan desværre ikke sige en masse vise ord

Hvad så med at svinge den tryllestav?

Anmeld

8. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kæmpe kram!!! 

Jeg forstår dig udemærket. Og de mænd, de er ikke til at blive kloge på. Men du fortjener bedre! Selvom Du måske lige nu ikke kan se det. 

Anmeld

8. september 2012

gædde/gitte

Bøllemyr skriver:

Præcis, han ligner jo sig selv, lyder som sig selv og så alligevel ikke. Håber du har ret, føler mig nu som det væreste udskud.

det er klar..... man føler jo lidt at man ikke var "værd" at kæmpe for og/eller at man er blevet holdt lidt for nar

Men du er værd at kæmpe for - men det er jo ikke sikkert at det er ham der skal ha lov til det. Hvis han ikke kan se hvad han har mistet og så hurtigt er rykket videre, så var han bare ikke den rigtige til Dig.

Det er nemt at sige nu, men du skal nok komme ovenpå og når du gør kommer du til at tænke "hold nu kæft så pinligt at man har spildt tårer på ham"

Anmeld

8. september 2012

FrkZier

Bøllemyr skriver:

Skal bare lige ud med det!
Der er ikke en gang gået en måned og allerede dater han?!
Fatter intet, vi havde en da talt om at prøve at være kærester uden at bo sammen. For knap 3 uger siden sagde han at han stadig elskede mig og savnede os.
Jeg er grædefærdig og fatter ingenting?!

Anmeld

8. september 2012

Stivdie

Nu kender jeg ikke noget til jeres forhistorie, men jeg ville nok vælge at tænke sådan på det, at han er dybt ulykkelig og faktisk slet ikke ved, hvad han skal gøre af sig selv - når han nu ikke længere er 'din mand', så er en del af hans identitet røget, og i ren panik over 'ikke at være elsket' længere, kaster han sig over det første og bedste, der kigger efter ham i håbet om at udfylde det tomrum du har efterladt... Giver det nogen mening?
Jeg har set et lignende reaktionsmønster hos en mand på 94, da hans kone gennem mere end 60 år døde efter en periode med sygdom. Han jager også rundt for at finde en "kæreste" og der er jeg HELT sikker på, det ikke er fordi hans kone er glemt - han besøger stadig hendes grav hver dag her 6 mdr efter!

Anmeld

8. september 2012

bøllen

Bøllemyr skriver:

Hvad så med at svinge den tryllestav?

Gør det gerne for dig - 2 sek

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.