Så meget betød 3,5 år og et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

2721

rikkeregnbue skriver:

Kæmpe kram!!! 

Jeg forstår dig udemærket. Og de mænd, de er ikke til at blive kloge på. Men du fortjener bedre! Selvom Du måske lige nu ikke kan se det. 

Tak for kram og dine søde ord, det betyder meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

2721

gædde skriver:

det er klar..... man føler jo lidt at man ikke var "værd" at kæmpe for og/eller at man er blevet holdt lidt for nar

Men du er værd at kæmpe for - men det er jo ikke sikkert at det er ham der skal ha lov til det. Hvis han ikke kan se hvad han har mistet og så hurtigt er rykket videre, så var han bare ikke den rigtige til Dig.

Det er nemt at sige nu, men du skal nok komme ovenpå og når du gør kommer du til at tænke "hold nu kæft så pinligt at man har spildt tårer på ham"

Tusind tak for dine søde ord og fordi du gav mig et lille smil på læben.
Glæder mig til jeg mår der til

Anmeld

8. september 2012

2721

Stivdie skriver:

Nu kender jeg ikke noget til jeres forhistorie, men jeg ville nok vælge at tænke sådan på det, at han er dybt ulykkelig og faktisk slet ikke ved, hvad han skal gøre af sig selv - når han nu ikke længere er 'din mand', så er en del af hans identitet røget, og i ren panik over 'ikke at være elsket' længere, kaster han sig over det første og bedste, der kigger efter ham i håbet om at udfylde det tomrum du har efterladt... Giver det nogen mening?
Jeg har set et lignende reaktionsmønster hos en mand på 94, da hans kone gennem mere end 60 år døde efter en periode med sygdom. Han jager også rundt for at finde en "kæreste" og der er jeg HELT sikker på, det ikke er fordi hans kone er glemt - han besøger stadig hendes grav hver dag her 6 mdr efter!

Men det vr jo ham der forlod mig
Jeg har stået med åbne arme hele tiden

Anmeld

8. september 2012

2721

FrkZier skriver:

Tusind tak

Anmeld

8. september 2012

2721

Bøllen skriver:

Gør det gerne for dig - 2 sek

Tusind tak

Anmeld

8. september 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvor er han bare et svin! Synes ikke du skal stå med åbne arme mere. Han skal vide hvad han er gået glip af. 

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

Bøllemyr skriver:

Skal bare lige ud med det!
Der er ikke en gang gået en måned og allerede dater han?!
Fatter intet, vi havde en da talt om at prøve at være kærester uden at bo sammen. For knap 3 uger siden sagde han at han stadig elskede mig og savnede os.
Jeg er grædefærdig og fatter ingenting?!

Måske er det bare hans måde at reagere. Hvis I ikke er sammen, jamen så er han jo desværre i sin gode ret til det, selvom det er et hårdt slag

Anmeld

8. september 2012

Muffin_girl

Bøllemyr skriver:

Fatter intet, vi havde en da talt om at prøve at være kærester uden at bo sammen. For knap 3 uger siden sagde han at han stadig elskede mig og savnede os.

Anmeld

8. september 2012

wamse

Uuh han er en røvbanan, og hans tab

Min eksmand gjorde det samme. Jeg forlod godt nok ham, men der var sgu så meget kaos på det tidspunkt, og vi havde være sammen i 6½ år. 1 måned efter, så var han kærester med en 21 årig hjernedød(hun var virkelig blank) pige, som han havde mødt på psykiatrisk afdeling

Kom vi jinxer sgu vores ekser ----> Må jeres røve klø, og jeres arme være korte til evig tid.......Muhahaha og må en kæmpe vorte vokser ud lige midt i panden på jer

Anmeld

8. september 2012

maria_wlt

Bøllemyr skriver:

Nogen gange så får man desværre en større næse end man havde regnet med.. 

Forstå virkelig ikke mennesker der er SÅ ufølsomme overfor andre..

Kan godt forstå at nogen bare gerne vil videre, men forstå ikke når man er RØV LIGEGALD..

Historie... Var sammen med min eks i 7 år.. Efter vi gik fra hinanden viste det sig at han havde haft en affære med sin far's kærestes datter i flere mdr... + at han begyndte at knalde med MIN KUSINE 2 mdr efter.. DET ER HVAD MAN KALDER EN STODDER..

Det eneste der er at gøre er at komme VIDERE selvom i har et barn sammen, for han er slet ikke et forhold værd når han kal skide på dig sådan uden videre.. FØJ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.