Så meget betød 3,5 år og et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

gædde/gitte

maria_wlt skriver:

Nogen gange så får man desværre en større næse end man havde regnet med.. 

Forstå virkelig ikke mennesker der er SÅ ufølsomme overfor andre..

Kan godt forstå at nogen bare gerne vil videre, men forstå ikke når man er RØV LIGEGALD..

Historie... Var sammen med min eks i 7 år.. Efter vi gik fra hinanden viste det sig at han havde haft en affære med sin far's kærestes datter i flere mdr... + at han begyndte at knalde med MIN KUSINE 2 mdr efter.. DET ER HVAD MAN KALDER EN STODDER..

Det eneste der er at gøre er at komme VIDERE selvom i har et barn sammen, for han er slet ikke et forhold værd når han kal skide på dig sådan uden videre.. FØJ

puhhhhhhhhh ha føj

det er i sådan et tilfælde der at man har lyst til at højtryks-rense sin underliv... bvadr!.... min eks havde også en frøns(en blank bimbo) 3 mrd efter vi blev forlovet.... du kan sørme tro at jeg drønede ned til lægen og blev testet for alt...for jeg kendte den frøns´seksuel drift.... AKTIV I SAMFUNDET! (hov hvor er smilyen der brækker sig?)

godt du da kom af med det fjols

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Bøllemyr skriver:

Skal bare lige ud med det!
Der er ikke en gang gået en måned og allerede dater han?!
Fatter intet, vi havde en da talt om at prøve at være kærester uden at bo sammen. For knap 3 uger siden sagde han at han stadig elskede mig og savnede os.
Jeg er grædefærdig og fatter ingenting?!

Et stort kram til dig.. Ville nok prøve at tage fat i ham og stille ? Han kan jo ikke bare være sådan uden en forklaring..

Anmeld

8. september 2012

Kris89

Kan det ikke bare være hans måde at komme "over" det hele på?

tænker lidt at sådan reagerede jeg de gange jeg gik fra en kæreste. selvom han betød ufattelig meget for mig havde jeg en tendens til at falde i armene på en anden meget kort tid efter. måske for at gøre x'en jaloux, måske for ikke at komme til at ligge/være alene og tænke for meget...

er ret sikker på hvis kæresten og jeg (gud forbyde det) gik fra hinanden nu ville jeg gøre det samme...

Anmeld

8. september 2012

2721

Aisha skriver:

Hvor er han bare et svin! Synes ikke du skal stå med åbne arme mere. Han skal vide hvad han er gået glip af. 

Det er så svært ikke at gøre det. Jeg er sådan et skvat. Når Han kommer får at se vores søn laver jeg mad og alt muligt. Jeg kan bare ikke lade vær
Nu har han trukket lidt i land igen og ja, så spiser jeg straks af hans hånd igen.

Anmeld

8. september 2012

2721

Baagøe skriver:

Måske er det bare hans måde at reagere. Hvis I ikke er sammen, jamen så er han jo desværre i sin gode ret til det, selvom det er et hårdt slag

Det har du ret i, men så kunne/kan han i det mindste være ærlig omkring det og ikke sige til mig han Overvejer at give det et forsøg igen.

Anmeld

8. september 2012

2721

AalborgPigen skriver:

Tak

Anmeld

8. september 2012

2721

wamse skriver:

Uuh han er en røvbanan, og hans tab

Min eksmand gjorde det samme. Jeg forlod godt nok ham, men der var sgu så meget kaos på det tidspunkt, og vi havde være sammen i 6½ år. 1 måned efter, så var han kærester med en 21 årig hjernedød(hun var virkelig blank) pige, som han havde mødt på psykiatrisk afdeling

Kom vi jinxer sgu vores ekser ----> Må jeres røve klø, og jeres arme være korte til evig tid.......Muhahaha og må en kæmpe vorte vokser ud lige midt i panden på jer

Tak for et smil og men den er jeg helt sikkert med på
Er ked af det med din eks

Anmeld

8. september 2012

2721

maria_wlt skriver:

Nogen gange så får man desværre en større næse end man havde regnet med.. 

Forstå virkelig ikke mennesker der er SÅ ufølsomme overfor andre..

Kan godt forstå at nogen bare gerne vil videre, men forstå ikke når man er RØV LIGEGALD..

Historie... Var sammen med min eks i 7 år.. Efter vi gik fra hinanden viste det sig at han havde haft en affære med sin far's kærestes datter i flere mdr... + at han begyndte at knalde med MIN KUSINE 2 mdr efter.. DET ER HVAD MAN KALDER EN STODDER..

Det eneste der er at gøre er at komme VIDERE selvom i har et barn sammen, for han er slet ikke et forhold værd når han kal skide på dig sådan uden videre.. FØJ

Sikke en nar!
Ja, lang er min næse.
Forstår ikke hvordan han kan gøre det mod mig! Det er så ulig den mand jeg kender.
Ved ikke hvordan jeg skal komme videre.

Anmeld

8. september 2012

Mussen2

wamse skriver:

Uuh han er en røvbanan, og hans tab

Min eksmand gjorde det samme. Jeg forlod godt nok ham, men der var sgu så meget kaos på det tidspunkt, og vi havde være sammen i 6½ år. 1 måned efter, så var han kærester med en 21 årig hjernedød(hun var virkelig blank) pige, som han havde mødt på psykiatrisk afdeling

Kom vi jinxer sgu vores ekser ----> Må jeres røve klø, og jeres arme være korte til evig tid.......Muhahaha og må en kæmpe vorte vokser ud lige midt i panden på jer

mega griner og endelig har jeg mødt en anden som bruger røvbanan
Den er så svær den krælighed, når den ikke vil som man ønsker.

Anmeld

8. september 2012

2721

Mor til Frederic og Freya skriver:

Et stort kram til dig.. Ville nok prøve at tage fat i ham og stille ? Han kan jo ikke bare være sådan uden en forklaring..

Det var det eg prøvede men han gik totalt i forsvarsposition og begyndt at angribe mig i stedet og derefter nægte at tale med
Mig:-O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.