Hvad kan få dit p*s i kog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Laulund87

Sara. skriver:

Hold da op....

Det kan jeg ikke forstå. Jeg ku forstå det hvis du blev ked af det på dit barns vegne, og frustreret over at det er sket.

Men at gå amok og sindssyg gal synes jeg er vildt.

Men det afspejler nok også i mit svar til tråd starter.

Jeg har svært ved at blive gal og der er ikke særlig emget der kan bringe mit p*s i kog...

Men jeg har svært ved at forstå at nogle forældre, voksne generelt, ikke kan forstå at børn er forskellige og stiller forskellige udfordringer til forældre. Hvad nogle børn kan have nemt ved, kan være rigtig svært for andre børn. Nogle børn kan det aldrig falde ind at slå andre børn, andre børn slår fordi de måske ikke kan udtrykke sig på andre måder. Og det er i følge mig også rigtig synd for det barn der slår og har svært ved det sociale.

Hilsen én hvis barn både er blevet bidt og slået af andre vuggestuebørn. Det er hvad der sker og jeg bliver ikke gal på det andet barn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Solstrålebørn

Folk der lyver

Bedre vidende folk

Anmeld

4. september 2012

MortilElias2010

Jeg kan flippe total skråt, hvis folk lyver overfor mig!!

Overgreb mod børn, dyr og uretfærdighed! Jeg ryger direkte i det røde felt - særligt ved de to første situationer og når ikke altid at tænke over konsekvenserne! Der går en klap ned og der er ingen pardon! 

Anmeld

4. september 2012

Morgensol

Når folk snakker ned til mig!! Er du vimmer jeg kan gå amok!! Eller hvis folk lægger ord i min mund!

Anmeld

4. september 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Uha der er mange ting....

Folk der lyver, tror de er bedre end andre, pædofili, utroskab, vold osv. 

Anmeld

4. september 2012

Hvem?

LLN skriver:

Så bringer jeg nok dit pis i kog. Mine børn er nogle af dem der kun havde hue på som helt nyfødte, og så når det er meget frostvejr. De fryser ikke og har aldrig haft noget med ørene.

Det jo også dit valg, jeg forstår det bare ikke

Anmeld

4. september 2012

jydeinden

MorDk skriver:

mit pis bliver bragt i kog hver gang folk antager at de ved hvad der er bedst for mig, uden at have stået i mit sted, og uden at vide hvordan jeg enligt har det.

mit pis bliver bragt i kog når folk lyver, eller går bag min ryg og sætter falske rygter igang

Anmeld

4. september 2012

modesty

Jeg bliver sjældent vred fordi jeg ikke omgiver mig med folk der gør mig vred...

Men...

Folk der ikke holder hvad de lover.

Fordomsfulde mennesker.

Anmeld

4. september 2012

LLN

Hvem? skriver:

Det jo også dit valg, jeg forstår det bare ikke

Ja og det har det været i 7 og 13 år.  Jeg tror faktik også at det kan være et problem hvis de bliver pakket for meget ind, for så er den rigtig gal hvis de en dag glemmer huen eller tager den af.

Anmeld

4. september 2012

M&M2012

I den mere overfladiske ende -

intet i denne verden får mig hurtigere op i det røde felt, end hvis min søde skønne kæreste ikke giver besked hvis han kommer senere hjem eller bliver forsinket mere end 20-30 minutter.. Og det er fuldstændig ligegyldigt om han er i byen, eller om det er på en dum tirsdag eftermiddag.

Jeg går totalt i koma, og kan slet slet ikke styre det. Og han har da også lært af bitter erfaring, at lige præcis med dét har jeg ingen tålmodighed. Så svært er det ikke at sende en sms. Sgu!

Det kommer sig af jeg havde en kæreste i min ungdom der bare aldrig kunne respektere vores aftaler, og jeg endte tit med at sidde hele aftenen/natten og vente og være bekymret, så jeg har slet ikke kunnet snuppe det siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.