Hvad kan få dit p*s i kog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

MariaKyedDK

MorDk skriver:

Jeg kan flippe total skråt, hvis folk lyver overfor mig!!

Jeg går amok og bliver virkelig sindsyg gal hvis andre børn slår mit barn ! ! Mit barn slår aldrig andre og har aldrig gjort det, så bliver så gal og ked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Muffin_girl

MorDk skriver:

Bagtaleri, utaknemlighed, folk der lyver.. Folk der bare ikke står ved deres personlighed !! 

Anmeld

4. september 2012

MomInTheMaking

MorDk skriver:

Løgn og bedrag i alle afskygninger. (Undtagen de hvide løgne, som f.eks. sørger for at jeg ikke finder ud af folk holder surprice party for mig eller lignende.)

Derudover HADER jeg uanmeldt besøg og nej, vi roder ikke mere end andre eller har noget at skjule, (som min familie ofte har sagt og påpeget) jeg kan bare ikke have at folk kommer dumpende.'

og så hader jeg folk der kun kan finde ud af at gå i forsvar eller til angreb. Ville ønske man kunne have en åben og ærlig debat om alt.

.. suk .. mit utopia.. 

Anmeld

4. september 2012

Bassemor<3

TELEFONSÆLGERE !!!

Anmeld

4. september 2012

MorDk

Dyremishandling

Pædofili

Anmeld

4. september 2012

Julemusen

Kan ikke fordrage folk der altid er negative. Det ødelægger virkeligt mit humør når det kun er negative ting der kan komme ud af munden på visse mennesker. Får lyst til at tape deres mund til. Blev i dag så sur på en bekendt at jeg bad hende om at holde bøtte hvis hun ikke havde noget pænt at sige :-$

Anmeld

4. september 2012

DitteFisk

Nu blir mit pis sjældent bragt for alvor i kog, og især ikke hvis det bare er noget der omhandler mig.. 

Men man skal lige prøve på at ytre et ondt ord om mit barn.. 

.. og børnemishandling.. føj for katten. 

Anmeld

4. september 2012

Sara.

MariaKyedDK skriver:

Jeg går amok og bliver virkelig sindsyg gal hvis andre børn slår mit barn ! ! Mit barn slår aldrig andre og har aldrig gjort det, så bliver så gal og ked

Hold da op....

Det kan jeg ikke forstå. Jeg ku forstå det hvis du blev ked af det på dit barns vegne, og frustreret over at det er sket.

Men at gå amok og sindssyg gal synes jeg er vildt.

Men det afspejler nok også i mit svar til tråd starter.

Jeg har svært ved at blive gal og der er ikke særlig emget der kan bringe mit p*s i kog...

Men jeg har svært ved at forstå at nogle forældre, voksne generelt, ikke kan forstå at børn er forskellige og stiller forskellige udfordringer til forældre. Hvad nogle børn kan have nemt ved, kan være rigtig svært for andre børn. Nogle børn kan det aldrig falde ind at slå andre børn, andre børn slår fordi de måske ikke kan udtrykke sig på andre måder. Og det er i følge mig også rigtig synd for det barn der slår og har svært ved det sociale.

Anmeld

4. september 2012

Savannah

Når folk kører for stærkt, det står nummer 1 på listen!!!!!!!

Politik

Børn uden passende påklædning

Når voksne mennesker ikke magter at smide deres affald i skaldespanden, rydde op efter sig og stille stolen pænt når de har siddet på den (alt sammen på min skole)

Uhøflighed

Utaknemmelighed

Min mor.

Anmeld

4. september 2012

Savannah

UTROSKAB-føøøj!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.