MorDk skriver:
Det var et spørgsmål jeg stillede dig...jeg sagde ikke at du IKKE var et godt forbillede...
Jeg tager altså udgangspunkt i det du skriver. Og faktisk ...så skriver du at jeg ikke opdrager mit barn. For ja mit barn har slået og bidt andre... men ikke i ondskab. Han er 2 år snart. Jeg havde selv problemer da jeg var i 6 års alderen og var tit oppe og toppes og slog også andre børn når jeg ikke magtede forskellige situationer... DET har intet med opdragelse at gøre. MIN mor har aldrig tolereret at man slår på hinanden eller taler grimt! Jeg har haft det rigtig svært (længere hist.) men det har været grundet til jeg har ageret som jeg jeg gjorde. Det gjorde ikke at min mor var en dårlig mor som ikke kunne opdrage sit barn!
Ja selvfølgelig har du lov at sige/skrive din mening... men du må regne med at få en raektion... når du skriver som du gør!
ja det er jeg klar over at jeg får, men du skriver alt muligt med at jeg skal vare min mund og i den dur, og det vil jeg ik finde mig i , jeg er ikke et barn , jeg er altså voksen i den her samtale.
jeg er klar over nogen har det svært, og tro mig, jeg har virkelig haft det svært, men derfor går jeg ikke og slår nogen!!!
Og jo det har stadig noget med opdragelse at gøre, så kan du altså sige hvad du vil, lige meget hvor hårdt et menneske har det så er det INGEN undskyldning for at gå og slå på uskyldige...
hvad med ham der der har drabt alle de unge mennesker i norge, ( hvis han har haft en hård barndom) skal det så undskyldes med det??
NEHJ! der er ingen undskyldning.... Og det er dybt forkert, og ja jeg bliver virkelig gal over det, og sådan er jeg som menneske, ligesom at det kan bringe dit p*s i kog over løgne...
de gør også ondt psygisk, og at blive slået i skolen gør både ondt psygisk og fysisk !
men det er jo os derfor at du reagere så kraftigt på det jeg skriver fordi både du har slået og dit barn gør det!
Min søn går i skole og er 5 år og 9 måneder, og det er drengene som er 6 7 år jeg snakker om her...
og når de er så gamle ved man godt at man ikke slår uden det får konsenkvenser.
jeg snakker overhoved ikke om en 2 årig som dit barn som ikke ved noget endnu..
men håber da du lærre ham at sådan gør man ikke, får de børn som slår osv de får det SÅ svært når de kommer op i alderen.
og jeg har faktisk sagt til min søn ( og dette ved jeg er MEGET forkert) men hvis de samme gentagende gange bliver ved med at genere ham, så har jeg sagt at han skal slå dem IGen... men det er kun hvis de bliver ved, og de voksne og forældrene ikke sætter en stopper for det, men desværre vil min søn ikke slå igen! jeg ved det lyder SÅ forkert det her, men alt dette er sagt til min søn med måde , han ved godt man ikke må, og os derfor han siger at han ikke vil slå igen! men håber han gør det den dag han får Nok!
vil bare ikke finde mig i det, lige meget hvilken baggrund folk kommer fra...