Hvad kan få dit p*s i kog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

SabineBH

Mit pis kommer i kog når nogen lyver over for mig/lover mig noget og så ikke holder det!

De "mennesker" der kan finde på at gøre børn fortræd eller pædofile.

Og helt sikkert også folk der ikke er ordentlig med dyr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Krussedulle

MorDk skriver:

Jeg kan flippe total skråt, hvis folk lyver overfor mig!!

Løgne! Uden tvivl!

Anmeld

5. september 2012

MariaKyedDK

Sara. skriver:

Hold da op....

Det kan jeg ikke forstå. Jeg ku forstå det hvis du blev ked af det på dit barns vegne, og frustreret over at det er sket.

Men at gå amok og sindssyg gal synes jeg er vildt.

Men det afspejler nok også i mit svar til tråd starter.

Jeg har svært ved at blive gal og der er ikke særlig emget der kan bringe mit p*s i kog...

Men jeg har svært ved at forstå at nogle forældre, voksne generelt, ikke kan forstå at børn er forskellige og stiller forskellige udfordringer til forældre. Hvad nogle børn kan have nemt ved, kan være rigtig svært for andre børn. Nogle børn kan det aldrig falde ind at slå andre børn, andre børn slår fordi de måske ikke kan udtrykke sig på andre måder. Og det er i følge mig også rigtig synd for det barn der slår og har svært ved det sociale.

Okay...

hold da op, jeg synes det er meget mærkeligt at du ikke kan forstå det!.

det skete også igår, og da faderen hentede sit barn slog hans min søn, og tro mig , jeg sagde til Faderen: det får du lige styr på det der.

det er efter min menning SÅ DÅRLIG opdragelse af sine børn hvis de slår eller andet lign. Uh jeg bliver så gal...

så må man læse nogle bøger om opdragelse, det skal ihvertfald ikke gå ud over min søn, som aldrig har slået eller noget som helst andet ved et andet barn...

og hvis det sker igen, så går jeg helt amok.. og tro mig, der ska nok komme noget ud af det! Vil absolut ikke finde mig i at andre børn( fordi forældre ikke opdrager dem) slår mit barn fordi han kommer glad løbende og siger: jubiii nu kommer min mor og henter mig og så får han en på hoved!

Anmeld

5. september 2012

ESV

MariaKyedDK skriver:

Okay...

det skete også igår, og da faderen hentede sit barn slog hans min søn, og tro mig , jeg sagde til Faderen: det får du lige styr på det der.

det er efter min menning SÅ DÅRLIG opdragelse af sine børn hvis de slår eller andet lign. Uh jeg bliver så gal...

så må man læse nogle bøger om opdragelse, det skal ihvertfald ikke gå ud over min søn, som aldrig har slået eller noget som helst andet ved et andet barn...

og hvis det sker igen, så går jeg helt amok.. og tro mig, der ska nok komme noget ud af det! Vil absolut ikke finde mig i at andre børn( fordi forældre ikke opdrager dem) slår mit barn fordi han kommer glad løbende og siger: jubiii nu kommer min mor og henter mig og så får han en på hoved!

Shit du skal være glad for du ikke har barn i min institution for den opførsel fandt jeg mig ikke i!!
Magen til flabet attitude...
Har du nogen sinde overvejet at forældre til børn der slår umotiveret ikke syntes det et særlig sjovt og faktisk gør hvad de kan for at få stoppet den uønskede adfærd??
Har du overvejet at børn nogen gange bare prøvet grænser af??

Uha jeg kunne blive ved for jeg syntes godt nok du givet udtryk for en ikke klædelig holdning til børn og mennesker generelt!

Anmeld

5. september 2012

MorDk

Sally-Slingshot skriver:

UTROSKAB-føøøj!!!

ENIG!!!!

Anmeld

5. september 2012

MorDk

MariaKyedDK skriver:

Okay...

Jeg må ærligt sige at jeg sys ikke du tackler situationen her særlig modent eller voksent! Hvor gammel er dit barn? Og hvor gammelt er det barn som slog?

Mener du seriøst at forældrene til børn der slår ikke opdrager deres børn? Hvis ikke du selv har stået i lign. situation ... må jeg sige til dig du skal varer din mund... for du ved tydligvis ikke hvad du snakker om!

Det er IKKE ok at slå... enig!

Du ville simpelthen gå amok... og hvad ville du få ud af det? Hvilket forbillede vil du være for dit barn?

Jeg undres...

Anmeld

5. september 2012

ESV

MorDk skriver:

Jeg må ærligt sige at jeg sys ikke du tackler situationen her særlig modent eller voksent! Hvor gammel er dit barn? Og hvor gammelt er det barn som slog?

Mener du seriøst at forældrene til børn der slår ikke opdrager deres børn? Hvis ikke du selv har stået i lign. situation ... må jeg sige til dig du skal varer din mund... for du ved tydligvis ikke hvad du snakker om!

Du ville simpelthen gå amok... og hvad ville du få ud af det? Hvilket forbillede vil du være for dit barn?

Jeg undres...

Enig

Anmeld

5. september 2012

MariaKyedDK

ESV skriver:

Shit du skal være glad for du ikke har barn i min institution for den opførsel fandt jeg mig ikke i!!
Magen til flabet attitude...
Har du nogen sinde overvejet at forældre til børn der slår umotiveret ikke syntes det et særlig sjovt og faktisk gør hvad de kan for at få stoppet den uønskede adfærd??
Har du overvejet at børn nogen gange bare prøvet grænser af??

Uha jeg kunne blive ved for jeg syntes godt nok du givet udtryk for en ikke klædelig holdning til børn og mennesker generelt!

du kan sige hvad du vil, men det er unormalt adfærd og slå andre uskyldige, og det er lige meget om du er 6 år eller 50 år.

Anmeld

5. september 2012

MariaKyedDK

MorDk skriver:

Jeg undres...

Du kan også sige hvad du vil... men det er en meget Unormal adfærd at slå andre uskyldige, om du så er 6 eller 50 år..og der er virkelig noget galt når børn slår!!!! Læs selv om det på internettet og bøger..... og det har altså noget med opdragelsen at gøre....

så JA ! det ER fordi at forældre ikke opdrager deres unger ordenligt

og lige en anden ting, Jeg har lige så meget ret til at skrive min viden/menning/osv Som DU har!!!

Anmeld

5. september 2012

Frk. Himmelblå

Thalia skriver:

Jeg er ikke ret god til at blive rigtig sur over ting. Jeg kan blive vred, men det går typisk ret hurtigt over igen.

Øverst på vredeslisten er nok folk der konstant er negative tæt fulgt af folk der kloger sig om situationer de ikke selv har oplevet.

Det er SÅ drænende konstant at høre på folk der whiner over et eller andet, og det er SÅ irriterende at opleve når folk gør sig selv til eksperter på episoder de ikke selv var en del af. - Hvis ikke du var der ved du reelt ikke hvad der er sket!

Den er jeg med på. 

til energisugere, - desværre opdages de oftest for sent, og så sidder man bagefter med alle sine dumme følelser. Øv. Det er noget man må øve sig i, - at sige fra. Jeg er selv dårlig til det.

Forleden var jeg sammen med en mor til to - som jeg selv er. Vi kommer ind på min yngste, som er syg og handicappet. Hun siger: "Ja, da jeg ventede nr 2 var jeg dødsens angst for at få en handicappet! - Og ved du hvorfor (venter ikke på svar her) Fordi jeg vidste, det ville ødelægge den ældstes liv at blive storesøster til sådan en." 

Det utroligste ved den historie er sgu, at jeg ikke engang sagde noget til hende .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.