Sara. skriver:
Hold da op....
Det kan jeg ikke forstå. Jeg ku forstå det hvis du blev ked af det på dit barns vegne, og frustreret over at det er sket.
Men at gå amok og sindssyg gal synes jeg er vildt.
Men det afspejler nok også i mit svar til tråd starter.
Jeg har svært ved at blive gal og der er ikke særlig emget der kan bringe mit p*s i kog...
Men jeg har svært ved at forstå at nogle forældre, voksne generelt, ikke kan forstå at børn er forskellige og stiller forskellige udfordringer til forældre. Hvad nogle børn kan have nemt ved, kan være rigtig svært for andre børn. Nogle børn kan det aldrig falde ind at slå andre børn, andre børn slår fordi de måske ikke kan udtrykke sig på andre måder. Og det er i følge mig også rigtig synd for det barn der slår og har svært ved det sociale.
Okay...
hold da op, jeg synes det er meget mærkeligt at du ikke kan forstå det!.
det skete også igår, og da faderen hentede sit barn slog hans min søn, og tro mig , jeg sagde til Faderen: det får du lige styr på det der.
det er efter min menning SÅ DÅRLIG opdragelse af sine børn hvis de slår eller andet lign. Uh jeg bliver så gal...
så må man læse nogle bøger om opdragelse, det skal ihvertfald ikke gå ud over min søn, som aldrig har slået eller noget som helst andet ved et andet barn...
og hvis det sker igen, så går jeg helt amok.. og tro mig, der ska nok komme noget ud af det! Vil absolut ikke finde mig i at andre børn( fordi forældre ikke opdrager dem) slår mit barn fordi han kommer glad løbende og siger: jubiii nu kommer min mor og henter mig og så får han en på hoved

!
Anmeld