Hvad kan få dit p*s i kog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.564 visninger
86 svar
0 synes godt om
4. september 2012

MorDk

Jeg kan flippe total skråt, hvis folk lyver overfor mig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Tullepigen90

Uha, der er flere ting som virkelig kan gøre mig !!

Men det værste er når folk lyver, bagtaler, er utaknemmelig, hysteriske og utroværdige..

Anmeld

4. september 2012

LouiseRH

Jeg flejner fuldstændig skråt, når folk lyver mig direkte i ansigtet og jeg er bevidst om at de lyver!
Hvis folk giver mig skylden for noget jeg ikke har haft noget at gøre med flipper jeg også

Og så kan jeg slet ikke ta' hvis folk blander sig i, hvordan jeg skal opdrage mit barn!!

Anmeld

4. september 2012

Bebsesmoar

Problemer med eks kærester!! Ikke nødvendigvis mine egne!! 

Anmeld

4. september 2012

MorDk

..åh ja og hvis folk sætter falske rygter igang.... (Har jeg prøvet x flere på mit arbejde IKKE SJOVT)!

Anmeld

4. september 2012

pussekat

MorDk skriver:

Jeg kan flippe total skråt, hvis folk lyver overfor mig!!

hejsa

det som kan få mig pis i kog er at læge på sygehus ikke vil høre efter mig da jeg sige at jeg have være gravid med mig ex og jeg ikke kun hold på det og jeg synde at vi skulle skriv op til donenæg fra start af men nejnej jeg skulle ikke være den som skulle være klov i der hoved med han kom til at give mig  i det jeg sige og  da han sige det kun vi ikke bliv skriv op fordi jeg være 2 månde for gamle til at bliv skriv op og nu gør det at jeg nok ikke bliv mor  da vi skal på det pravit og det er mange penge

så da en klaphat til læge

Anmeld

4. september 2012

Benjamins'mor

Det kan virkeligt pisse mig at hvis folk lyver, og endnu mere når jeg kender sandheden og har beviser for det er løgn!
Det er noget der gør mig rigtigt sur

Anmeld

4. september 2012

MorDk

pussekat skriver:

hejsa

det som kan få mig pis i kog er at læge på sygehus ikke vil høre efter mig da jeg sige at jeg have være gravid med mig ex og jeg ikke kun hold på det og jeg synde at vi skulle skriv op til donenæg fra start af men nejnej jeg skulle ikke være den som skulle være klov i der hoved med han kom til at give mig  i det jeg sige og  da han sige det kun vi ikke bliv skriv op fordi jeg være 2 månde for gamle til at bliv skriv op og nu gør det at jeg nok ikke bliv mor  da vi skal på det pravit og det er mange penge

Det er da godt noget møg  Er jeg ked af at høre...

Anmeld

4. september 2012

MorDk

Benjamins'mor skriver:

Det kan virkeligt pisse mig at hvis folk lyver, og endnu mere når jeg kender sandheden og har beviser for det er løgn!
Det er noget der gør mig rigtigt sur

Ja... netop! Kan slet slet ikke ha det

Anmeld

4. september 2012

Benjamins'mor

pussekat skriver:

hejsa

Hvad med adoption, kan det være en mulighed?
Jeg ved godt du så ikke selv får lov at bære og føde barnet, men så får i i det mindste et barn.

Er ked af at høre din historie, men nogle sygehuse = lort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.