Hvad kan få dit p*s i kog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Hvem?

MorDk skriver:

Jeg kan flippe total skråt, hvis folk lyver overfor mig!!

At folk ikke fatter at putte huer på deres børn når det stormer og er pisse koldt / eller en sommer-kasket på de varme dage....

(Er selv ørebarn, har to ørebørn - så nok derfor jeg tænker ekstra meget over det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Hvem?

MorDk skriver:

At folk ikke fatter at putte huer på deres børn når det stormer og er pisse koldt / eller en sommer-kasket på de varme dage....

(Er selv ørebarn, har to ørebørn - så nok derfor jeg tænker ekstra meget over det)

Anmeld

4. september 2012

Deaktiveret profil

MorDk skriver:

Der er mange ting der kan få mit pis i kog.. 

Bla:

Hvis folk tror de er specielle!

Hvis folk er dobbeltmoralske!

Hvis folk ikke har respekt for andre folks grænser!

Hvis folk ikke overholder aftaler!

Hvis folk ikke kan gøre plads til de svage i samfundet!

Hvis man ingen respekt har for andre!

Og til sidst, så hader jeg når folk har mere travlt med at svine alt og alle andre til istedet for at feje foran sin egen dør først, det er for mig et tegn på at man har rigtig dårlig selvtillid! Hvilket jeg nærmest kan brække mig over!

Anmeld

4. september 2012

Deaktiveret profil

wamse skriver:

Når nogle gør mine børn ondt på den ene eller anden måde

Det er da også bare noget af det værste når nogle gør de folk ondt som vi har kær! 

bla. så har jeg en søster jeg ikke rigtigt kan samarbejde med, (en masse problemer osv).. Så vi er ofte uvenner... Men hvis nogen gør vores familie fortræd eller prøver at ødelægge noget, så står vi sku sammen!  

Anmeld

4. september 2012

LLN

Hvem? skriver:

Så bringer jeg nok dit pis i kog. Mine børn er nogle af dem der kun havde hue på som helt nyfødte, og så når det er meget frostvejr. De fryser ikke og har aldrig haft noget med ørene.

Anmeld

4. september 2012

Adrina

Bebsesmoar skriver:

Problemer med eks kærester!! Ikke nødvendigvis mine egne!! 

Den hopper jeg helt med på! Hold fast, hvor har min mands x givet os mange problemer!!

Derudover er det lyveri, folk der ikke tager hensyn og regeringen til tider 

Anmeld

4. september 2012

Camilla <3

Når folk lyver!! 

Når folk eller/og dyr bliver behandlet dårligt og uretfærdigt!! 

Jeg kan ikke ha' det!! 

Anmeld

4. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LouiseRH skriver:

Jeg flejner fuldstændig skråt, når folk lyver mig direkte i ansigtet og jeg er bevidst om at de lyver!
Hvis folk giver mig skylden for noget jeg ikke har haft noget at gøre med flipper jeg også

Og så kan jeg slet ikke ta' hvis folk blander sig i, hvordan jeg skal opdrage mit barn!!

Dit 2. punkt.... i know what you mean!!!

Folk kan få mit pis i kog, når de direkte lyver mig lige op i ansigtet for bagefter at ende med at skyde skylden på min bedste veninde og hendes kæreste for at "beskytte en ven"!!!!!

Når ens "ven" fortæller noget man har sagt til dem i god tro om at det BLEV der! 

Når min EKS ikke vil lade mig få at vide HVEM i mit liv det er jeg ikke kan stole på - når han ved det!

Anmeld

4. september 2012

LouiseRH

rikkeregnbue skriver:

Dit 2. punkt.... i know what you mean!!!

Folk kan få mit pis i kog, når de direkte lyver mig lige op i ansigtet for bagefter at ende med at skyde skylden på min bedste veninde og hendes kæreste for at "beskytte en ven"!!!!!

Når ens "ven" fortæller noget man har sagt til dem i god tro om at det BLEV der! 

Når min EKS ikke vil lade mig få at vide HVEM i mit liv det er jeg ikke kan stole på - når han ved det!

evil bitches
Elsker at vi bitcher over det samme

Anmeld

4. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LouiseRH skriver:

evil bitches
Elsker at vi bitcher over det samme

Haha! De har bare pisset på de 2 forkerte personer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.