RiUL skriver:
Min søn på 11 mdr er lige startet i DP, sidste mandag - som jo selvfølgelig var indkøring, og så denne uge "på fuld tid".
Min søn sov hos DP første gang sidste torsdag, og alt var faktisk gået godt. Han havde ikke grædt, da jeg gik eller noget, han havde brokket sig lidt når han skulle sove. Forståeligt nok, mor er jo pludselig væk!
Men i onsdags da mig og min kæreste kommer for at hente Oliver, smider hun bomben! - Han havde simpelthen grædt og grædt, da hun skulle putte ham til middagslur i barnevognen ... "Og jeg måtte altså stoppe med at amme DET barn" (

)
Hvordan kan hun sige sådan til os? Han har været der i 5 dage! Jeg er så gal, og skuffet. Hun mente bestemt at det var fordi han ikke kunne få bryst derhenne, at han ikke ville sove.
Hun meldte sig syg dagen efter.... Jeg kontaktede den tilsynsførende pædagog, og hun sagde at det jo var en normal reaktion på situationen, og at hvis der blev noget skulle jeg endelig bare ringe.
Har afleveret ham idag, men er sgu ret ked af det, og er faktisk slet ikke tryg mere, ved at han skal være der - for hvis hun gir så hurtigt op mht søvn, hvad så med andre ting?
Øv øv øv!
Min datter ammer jeg stadigvæk og hun er 19måneder gammel Da hun startede i dagpleje var hun 11 måneder. Min dagplejemor har ikke haft problemer med at få Mie til at sove selvom jeg ammede hende. Så jeg tror da også det er et spørgsmål om tilvending.