RiUL skriver:
Min søn på 11 mdr er lige startet i DP, sidste mandag - som jo selvfølgelig var indkøring, og så denne uge "på fuld tid".
Min søn sov hos DP første gang sidste torsdag, og alt var faktisk gået godt. Han havde ikke grædt, da jeg gik eller noget, han havde brokket sig lidt når han skulle sove. Forståeligt nok, mor er jo pludselig væk!
Men i onsdags da mig og min kæreste kommer for at hente Oliver, smider hun bomben! - Han havde simpelthen grædt og grædt, da hun skulle putte ham til middagslur i barnevognen ... "Og jeg måtte altså stoppe med at amme DET barn" (

)
Hvordan kan hun sige sådan til os? Han har været der i 5 dage! Jeg er så gal, og skuffet. Hun mente bestemt at det var fordi han ikke kunne få bryst derhenne, at han ikke ville sove.
Hun meldte sig syg dagen efter.... Jeg kontaktede den tilsynsførende pædagog, og hun sagde at det jo var en normal reaktion på situationen, og at hvis der blev noget skulle jeg endelig bare ringe.
Har afleveret ham idag, men er sgu ret ked af det, og er faktisk slet ikke tryg mere, ved at han skal være der - for hvis hun gir så hurtigt op mht søvn, hvad så med andre ting?
Øv øv øv!
Synes godt nok det er for hurtigt, hun smider håndklædet i ringen! Og sikke en underlig bemærkning om at du måtte stoppe med amning.
Min pige startede i DP d. 1. august, i alder af 13 måneder og hun ville først spise og sove hos hende fra 3. uge. Hun græder stadig hver eneste dag jeg afleverer hende, men holder hurtigt op og hygger sig med andre børn.
Hun får nogle ture i løbet af dagen, hvor hun savner mig, men kan trøstes og afledes.
Hun er kun i DP fra 8.30 til 14 og resten af dagen er hun meget tryghedssøgende og kun vil hænge på mig indtil hun bliver puttet kl. 18.30.
Vi har en lang indkøring og alle børn er forskellige, så giv din dreng tid.
Ang. DP moren, så synes jeg I skal tage en snak om hvad hun forventer og om det virkeligt kan passe, at din dreng er den første, som er ked af det når han ikke har vøret i DP i længere tid.