Jeg er vuggestue pædagog og jeg synes det er en mærkelig tilgang din dp mor har til din søn. Jeg tænker det intet har med din amning at gøre. Din lille søn er ked fordi det hele er nyt og han skal lærer den nye hverdag at kende. Jeg siger altid til forældre at de ikke skal regne med deres børn sover ret meget de første gange men det skal nok komme når de begynder at føle sig trygge.
Synes hun burde vide det samme.
Jeg kan fortælle at jeg selv lige har kørt min søn ind og han var stadig ammebarm. Stoppede da han havde gået der i to mdr. fordi jeg havde bestemt at stoppe når han blev 1 år. han sov dårligt den første mdr. derovre, men derefter begyndte han at sove 2-3 timer af gangen.
Tak for dit svar 
Jeg blev ringet op af dp kl.14.45 om jeg havde mulighed for at hente tidligere, fordi han slet ikke havde sovet. Så han kunne komme hjem og sove lidt 
Og vi fik en god snak da jeg kom, og hun var også forståelig overfor at han ikke havde sovet, og hun sagde da også at det ville tage tid, fordi det var så nyt. Og hun har prøvet det før, hun har 15 års erfaring. Men hun "hentyder" stadig til at amningen godt kan ødelægge det lidt mht sovning. Men sagde at det kunne vi tage om nogle måneder, hvis det kørte helt af sporet
Hvilket jeg er sikker på det ikke gør.
Anmeld