Tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

JustMe

Vidunderligeunger skriver:

fuldstændig.. det er ikke længere unikt at have skrevet noget, eller lignende, for der er sku altid en masse andre med een magen til.. Vildt ærgeligt..

til ts.

Skal jeg nogensinde have en tat så skal det være fordi jeg bliver gift med min kæreste og faderen til mine børn.. Ikke hans navn, men noget der indikerer vores kærlighed.. plat? måske, men DET er da en tat der betyder noget

Men en tatovering, der symboliserer dit barn; dit kød og blod betyder ikke så meget eller?

Men sådan er folk holdninger jo så forskellige. Kærlighed kan falme mellem et ægtepar (selvom jeg nu aldrig forventer at den falmer mellem min mand og jeg), men kærligheden til ens barn falmer jo så godt som aldrig!

TS: Jeg er selv fan af tatoveringer; har et par stykker og har plantalt et par stykker til, så snart pengene er til det. Jeg har intet imod mødre med tatoveringer - synes faktisk det er federe, når det er gennemført, end når der er en enkelt her eller der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

celkt

altså, - jeg er grundlæggende set fuldstændig ligeglad med hvad folk gør ved deres krop, så længe jeg får lov at beholde min au naturel...

Men!! Som hjemmehjælper ser jeg jævnligt tatoveringer på gamle mennesker, (mest mænd ganske vist) og tro mig piger!! Det er IKKE kønt, når man er 80 år, og huden er så ødelagt af ælde, at man ikke kan se hvad billedet engang skulle forestille, og desuden hænger huden så meget, af men kun får glimtvisse muligheder for at se motivet i sin helhed... haha

så nej, jeg skal absolut ikke tudses på. For jeg vil ældes med ynde, og det indebærer i min verden ikke udefinerbare farveklatter når jeg bliver en gammel dame...

Anmeld

29. august 2012

M&M2012

Tattoveringer kan ikke hidse mig op - ikke så længe der rent faktisk er tale om at man har fået tatoveret noget der er vigtigt for en.

Hvis jeg skal glo på et til hjerte eller en G-nøgle, eller nogle noder, og udvise begejstring, fordi mine veninder synes det er fancy, så tager jeg snart bladet fra munden.

Jeg har 2 tattoveringer, den ene sidder under bikinilinien, så den er der ikke mange der har set, og den anden er mit efternavn omgivet af 5 stjerner, placeret på min fod (ligesom alle andre)

Den på mn fod har jeg selv tegnet, og mine brødre har samme tattovering på hhv. overarm og brystkasse. Stjernerne symboliserer os og vores forældre - og vi er glade for den, alle 3.

Og i øvrigt, så længe man kan lide det man har fået lavet, så er det da hamrende ligegyldigt hvad vi andre synes...

Anmeld

29. august 2012

Krussedulle

Nohs skriver:

Efter vores søn var blevet døbt, fik kæresten og jeg tatoveret hans navn på armen (kan ses i mit fotoalbum). Det skal så siges, at min kæreste(Nohas far), har mange tatoveringer. Det er dog nogle der er til at dække.
Dette er min eneste tatovering, men jeg brænder virkelig efter at få flere! Jeg har altid været meget kreativ og har tegnet mange tatoveringer til venner og veninder. Jeg har nu fået mange gode idéer til mig selv og er rimelig sikker på, at jeg vil få nogle af dem lavet.

Ja.. Hvordan har i det med tatoveringer? Eller i hvert fald - hvad er jeres mening om mødre/fædre med tatoveringer?

Jeg syntes (for det meste) at tatoveringer er smukke!

Har selv en hel masse jeg skal have lavet! (nok til at dække begge arme ) og min mand har ret mange, og stadig flere han gerne vil have!

Jeg syntes ikke at det er mindre forældre-agtigt at have mange tatoveringer

Anmeld

29. august 2012

MaleneJensen

Nohs skriver:

Efter vores søn var blevet døbt, fik kæresten og jeg tatoveret hans navn på armen (kan ses i mit fotoalbum). Det skal så siges, at min kæreste(Nohas far), har mange tatoveringer. Det er dog nogle der er til at dække.
Dette er min eneste tatovering, men jeg brænder virkelig efter at få flere! Jeg har altid været meget kreativ og har tegnet mange tatoveringer til venner og veninder. Jeg har nu fået mange gode idéer til mig selv og er rimelig sikker på, at jeg vil få nogle af dem lavet.

Ja.. Hvordan har i det med tatoveringer? Eller i hvert fald - hvad er jeres mening om mødre/fædre med tatoveringer?

tatoveringer idag er jo helt normalt men jeg syntes stadig der er flere som burde kunne se på dem selv de har nok.. Både mig og min kæreste har tatoveringer og er ikke færdige..

De tatoveringer jeg har og får lavet er nogle der betyder noget for mig, jeg har f.eks Mit kælenavn, min datters navn, Min søsters navn og så to stjerner en for min datter og en for nr 2

Anmeld

29. august 2012

Frk. Himmelblå

Jeg forstår ikke tatoveringer! 

Tænk engang, hvordan de ser ud - og forestil jer så, at man ville hænge et tilsvarende motiv op på sin væg!! Nej vel... For de er så ofte grimme, men alene af den grund, at man "tør" sværte sig selv til med dem, - så bliver de fede eller hvad..? Don't get it..

Anmeld

29. august 2012

Zelinasmor

Nohs skriver:

Jeg har... 6 tattoveringer  Min kæreste har indtil videre 2 

For mig er det kunst. Og jeg er langt fra færdig. Jeg har bl.a hele min højre arm fra albuen og ned. På lænden. På ribbenene. På håndledet. På min ene finger og en under halsen. 

Kan lige smide et par billeder ind. Dem jeg ikke lige har billeder af, er kvindetegnet på min langefinger. Og et hjerte på mit venstre håndled

Jeg har fuld forståelse for dem der ikke synes om det, men nu er jeg altså en af dem der synes det er kanon fedt at specielt vi kvinder også "tør" hoppe ud i det hvis vi synes det er flot. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. august 2012

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

På skulderbladet har jeg to firben der løber efter hinanden. Det var den første jeg fik og er efterhånden snart en 13-14 år gammel. Den er cirkelformet og betyder samhørighed, tosomhed og at livet går i ring

Nr. 2 fik jeg fem og efter og er fire små kattepoter, uden kløer, der sidder på maven.

Den sidste sidder på håndleddet og der står "Runa Darling" og gét ender i et lille rødt hjerte

Jeg vil gerne have en sommerfugl på enten foden eller i nakken...for mig symboliserer sommerfugle skrøbelighed og at man skal leve livet fuldt ud og passe godt på det

den med runa så jeg på face,kan der passe? den var rigtig fed!! men den har også en betydning

jeg har ofte haft lyst til at få en, men jeg ender altid med at overbevise mig selv om at det er lige  så unikt ikke at ha en

plus jeg ligesom kan høre min mors stemme i hovedet "DU GØR DET IKKE" 

Anmeld

29. august 2012

Miss-86

Nohs skriver:

Kan fuldt ud godt forstå dig.. Jeg har selv 5 stk, dog er der ingen der kan se dem, når jeg har almindeligt tøj på.. Men elsker selv tusser..

Og fordi at alle har dem, gør det ikke at jeg ikke kan lide dem.. Man sætter jo hvert sig præg på dem..

Anmeld

29. august 2012

Miss-86

Vil dog sige, at jeg sætter grænser for HVOR de er..

Jeg kan ikke lide dem på fingre, håndled, bag ører, hals, ansigt og sådanne steder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.