Tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.285 visninger
51 svar
1 synes godt om
28. august 2012

Nohs

Efter vores søn var blevet døbt, fik kæresten og jeg tatoveret hans navn på armen (kan ses i mit fotoalbum). Det skal så siges, at min kæreste(Nohas far), har mange tatoveringer. Det er dog nogle der er til at dække.
Dette er min eneste tatovering, men jeg brænder virkelig efter at få flere! Jeg har altid været meget kreativ og har tegnet mange tatoveringer til venner og veninder. Jeg har nu fået mange gode idéer til mig selv og er rimelig sikker på, at jeg vil få nogle af dem lavet.

Ja.. Hvordan har i det med tatoveringer? Eller i hvert fald - hvad er jeres mening om mødre/fædre med tatoveringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

maria_wlt

Jeg synes at det er ved at gå helt over gevind.. Alle får dem.. Bag øret, arme, fødder osv..

Jeg må indrømme at jeg synes det er direkte ærgerligt at se så mange kønne piger med tusser over det hele.. Det er ikke kønt synes jeg.. 

Anmeld

28. august 2012

MorDk

har selv tattoveringer.... det HAR mange...

Jeg har dem fordi de betyder noget for mig! Jeg er ligeglad hvad andre mener... min personlighed ændre sig jo ikke...pga. lidt farve i huden...

Anmeld

28. august 2012

Brams

maria_wlt skriver:

Jeg synes at det er ved at gå helt over gevind.. Alle får dem.. Bag øret, arme, fødder osv..

Jeg må indrømme at jeg synes det er direkte ærgerligt at se så mange kønne piger med tusser over det hele.. Det er ikke kønt synes jeg.. 

Anmeld

28. august 2012

Vidunderligeunger

maria_wlt skriver:

fuldstændig.. det er ikke længere unikt at have skrevet noget, eller lignende, for der er sku altid en masse andre med een magen til.. Vildt ærgeligt..

til ts.

Skal jeg nogensinde have en tat så skal det være fordi jeg bliver gift med min kæreste og faderen til mine børn.. Ikke hans navn, men noget der indikerer vores kærlighed.. plat? måske, men DET er da en tat der betyder noget

Anmeld

28. august 2012

.....

Jeg har det helt fint med tattoveringer, har selv nogle.

Men er ikke til mænd som har tattoo's på hænder osv. Synes det er pænt, hvis man blot har en på den ene overarm eller på brystet, og kvinder må gerne vise at de stadigvæk er feminime.. dvs ingen tattoos på begge overarme , men gerne andre steder

Anmeld

28. august 2012

MorDk

Jeg sys at hvis man vælger en tus som har en betydning for en... så er den da unik ligegyldigt hvad andre siger/mener/tror....

Anmeld

28. august 2012

simone-baby93

Jeg har eb tattoo jeg ved ik andre har magen til. Da jeg selv har tegnet den. Men der er nok nogen som har en der ligner da det er mit stjerne tegn. 

Men ja det kan virkelig gå over gevind med tattoo's op og ned af halsen og op i hovedet og over det hele. 

Anmeld

28. august 2012

10aps

Jeg syntes det er HELT fint med så mange tatoos man nu har lyst til :-) og man bliver jo ikke et dårligere eller bedre menneske , for den sags skyld, hvis man har nogle. og om forældre har det eller ej, kan da være bedøvende lige meget :-) har heller ikke noget imod dem der har på hænder, fødder osv. men hvis man får tusset hele hovedet syntes jeg det er lidt i overkanten ;-) 

skal lige siges jeg selv har 2, og regner stærkt med at få flere!

Anmeld

28. august 2012

AnonymMor

Nohs skriver:

Efter vores søn var blevet døbt, fik kæresten og jeg tatoveret hans navn på armen (kan ses i mit fotoalbum). Det skal så siges, at min kæreste(Nohas far), har mange tatoveringer. Det er dog nogle der er til at dække.
Dette er min eneste tatovering, men jeg brænder virkelig efter at få flere! Jeg har altid været meget kreativ og har tegnet mange tatoveringer til venner og veninder. Jeg har nu fået mange gode idéer til mig selv og er rimelig sikker på, at jeg vil få nogle af dem lavet.

Ja.. Hvordan har i det med tatoveringer? Eller i hvert fald - hvad er jeres mening om mødre/fædre med tatoveringer?

Jeg er TOSSET med tattoveringer Jeg har selv et par stykker hist og her men min plan er at få tattoveret hele venstre arm til et sleeve + min ryg skal gøres færdig hvor jeg har 1 på hvert skylderbald som jeg godt kunne tænke mig kom til at fylde hele det øverste af ryggen

Min kæreste er i gang med at få lavet et fuldt sleeve på højre arm og han har os planer om at venstre arm skal laves til et halvt sleeve og hele hans ryg skal også dækkes til  hehe

Men generalt synes jeg tattoveringer er mega fede HVIS de er lavet ordenligt og ikke sådan noget køkkentattovering sys helt klart at der skal smides nogle vilde effekter ind i en tattovering så det ikke bare ligner noget enhver kan tegne

tattoveringer er også fede selvom de sidder på en mor skal selv være mor engang (er allerede mor til en engle pige) men det afholder mig ikke fra at få tattoveringer

Her kan du lige få et billede af en af mine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.