Tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

MorDk

Takker... Den blå rose er en "Ok" Cover up havde et forbogstav på håndleddet som ikke var så kønt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

MorDk

Bellas Mor skriver:

Wow!! Den er flot!!!!

Den er ikke færdig... men kan ikke få lavet mere på den før jeg er færdig med at amme lillesøster som kommer i sep.

Anmeld

29. august 2012

MorDk

Denne er på min anden arm. Kirsebærblomster skal jeg havde lavet en del af på min anden arm... til at færdiggørre min tus. Glæder mig til at få den færdig...

Anmeld

29. august 2012

Moma

Nohs skriver:

Efter vores søn var blevet døbt, fik kæresten og jeg tatoveret hans navn på armen (kan ses i mit fotoalbum). Det skal så siges, at min kæreste(Nohas far), har mange tatoveringer. Det er dog nogle der er til at dække.
Dette er min eneste tatovering, men jeg brænder virkelig efter at få flere! Jeg har altid været meget kreativ og har tegnet mange tatoveringer til venner og veninder. Jeg har nu fået mange gode idéer til mig selv og er rimelig sikker på, at jeg vil få nogle af dem lavet.

Ja.. Hvordan har i det med tatoveringer? Eller i hvert fald - hvad er jeres mening om mødre/fædre med tatoveringer?

Det må folk da selv om  hvis I synes de er pæne - så er det jo op til jer. Jeg selv kunne ikke drømme om at få en tatovering - er måske bare for kedelig.

Synes da din er rigtig flot.

Anmeld

29. august 2012

Den lykkelige

Jeg har to meget personlige som ingen andre har.. jeg har selv tegnet den ene som er min forloves og mit initial.. er på mit håndled.. også har jeg min datters navn i nakken.. Det har tatuvøren tegnet i frihånd fordi jeg ikke kunne finde en skrifttype jeg kunne lide.. så hun prøvede sig frem og endte med den.. jeg skal kun have flere hvis jeg får et barn mere.. Ellers har vi snakket om at jeg skal have min kærestes initial på ringe finger når vi bliver gift..også ringen ovenpå.. Men så vil jeg heller ikke have flere.. bryder mig ikke om sådan nogle store synlige nogle med farver til kvinder.. men det jo smagssag..

Anmeld

29. august 2012

louise8723

Hva jeg sys om forældre med tusser? well...

billederne siger vidst det hele... og har maaaaange flere endnu, og er slet ikke færdig..!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. august 2012

mulle85

kan godt li tatuveringer, har selv 2 indtil videre, får dog kun lavet nogle jeg ved har betydning for mig og som jeg aldrig fortryder, har min søns navn nu, og når jeg har født min anden søn skal hans navn helt klart også laves da!

Anmeld

29. august 2012

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Men det er jo også derfor mange får tatoveringer...fordi de betyder noget for én

Jeg har tre og ønsker flere og de tre jeg har repræsenterer alle noget forskelligt for mig...alt efter hvor jeg var i livet da jeg fik dem.

Jeg får tats for min skyld og ikke for andres og det er en måde at udsmykke mig på...hvilket mennesket i øvrigt har gjort de sidste mange tusinde år

jeg tænkte mere på de der "carpe diem" agtige tats som man jo maaaange rende rundt med.. Eller den der "fugleklat" bag øret som flere efterhånden har fået erhvervet sig.. For ikke at snakke om "love" på hånden(medina) eller det fiktive armbånd på håndledet.. DET synes jeg ikke er unikt og JEG ville aldrig få sådan en, men at andre gør det det er da fint

Jeg så engag Malene84 havde fået lavet to hjerter på fingeren, een for Tristan og een for Villads, det var den sødeste tatovering jeg længe har set

Hvad har du fået lavet?
Jesper har hele armen fyldt med alt mulig som bare betyder nul og niks! Men den er da smart nok hehe, bare ikke noget jeg skal ha lavet...  

Anmeld

29. august 2012

Vidunderligeunger

louise8723 skriver:

Hva jeg sys om forældre med tusser? well...

billederne siger vidst det hele... og har maaaaange flere endnu, og er slet ikke færdig..!

Dødningehoveder, nobodys bitch og 666? Hvorfor? 

Jeg er bare nysgerrig

Anmeld

29. august 2012

dorthemus

Vidunderligeunger skriver:

jeg tænkte mere på de der "carpe diem" agtige tats som man jo maaaange rende rundt med.. Eller den der "fugleklat" bag øret som flere efterhånden har fået erhvervet sig.. For ikke at snakke om "love" på hånden(medina) eller det fiktive armbånd på håndledet.. DET synes jeg ikke er unikt og JEG ville aldrig få sådan en, men at andre gør det det er da fint

Jeg så engag Malene84 havde fået lavet to hjerter på fingeren, een for Tristan og een for Villads, det var den sødeste tatovering jeg længe har set

Hvad har du fået lavet?
Jesper har hele armen fyldt med alt mulig som bare betyder nul og niks! Men den er da smart nok hehe, bare ikke noget jeg skal ha lavet...  

På skulderbladet har jeg to firben der løber efter hinanden. Det var den første jeg fik og er efterhånden snart en 13-14 år gammel. Den er cirkelformet og betyder samhørighed, tosomhed og at livet går i ring

Nr. 2 fik jeg fem og efter og er fire små kattepoter, uden kløer, der sidder på maven.

Den sidste sidder på håndleddet og der står "Runa Darling" og gét ender i et lille rødt hjerte

Jeg vil gerne have en sommerfugl på enten foden eller i nakken...for mig symboliserer sommerfugle skrøbelighed og at man skal leve livet fuldt ud og passe godt på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.