Vidunderligeunger skriver:
jeg tænkte mere på de der "carpe diem" agtige tats som man jo maaaange rende rundt med.. Eller den der "fugleklat" bag øret som flere efterhånden har fået erhvervet sig.. For ikke at snakke om "love" på hånden(medina) eller det fiktive armbånd på håndledet.. DET synes jeg ikke er unikt og JEG ville aldrig få sådan en, men at andre gør det det er da fint 
Jeg så engag Malene84 havde fået lavet to hjerter på fingeren, een for Tristan og een for Villads, det var den sødeste tatovering jeg længe har set 
Hvad har du fået lavet?
Jesper har hele armen fyldt med alt mulig som bare betyder nul og niks! Men den er da smart nok hehe, bare ikke noget jeg skal ha lavet...
På skulderbladet har jeg to firben der løber efter hinanden. Det var den første jeg fik og er efterhånden snart en 13-14 år gammel. Den er cirkelformet og betyder samhørighed, tosomhed og at livet går i ring

Nr. 2 fik jeg fem og efter og er fire små kattepoter, uden kløer, der sidder på maven.
Den sidste sidder på håndleddet og der står "Runa Darling" og gét ender i et lille rødt hjerte

Jeg vil gerne have en sommerfugl på enten foden eller i nakken...for mig symboliserer sommerfugle skrøbelighed og at man skal leve livet fuldt ud og passe godt på det
Anmeld