Tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
maria_wlt skriver:

Jeg synes at det er ved at gå helt over gevind.. Alle får dem.. Bag øret, arme, fødder osv..

Jeg må indrømme at jeg synes det er direkte ærgerligt at se så mange kønne piger med tusser over det hele.. Det er ikke kønt synes jeg.. 

Enig! Synes det er SÅ synd at ødelægge den pæne kvindekrop med tatoveringer. Det hører sig ikke hjemme hos kvinder synes jeg. Og ja ALLE skal bare have tatoveringer. Forstår det ikke

Men altså folk må jo gøre hvad de vil og det vil jeg slet ikke blande mig i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

dorthemus

Vidunderligeunger skriver:

fuldstændig.. det er ikke længere unikt at have skrevet noget, eller lignende, for der er sku altid en masse andre med een magen til.. Vildt ærgeligt..

til ts.

Skal jeg nogensinde have en tat så skal det være fordi jeg bliver gift med min kæreste og faderen til mine børn.. Ikke hans navn, men noget der indikerer vores kærlighed.. plat? måske, men DET er da en tat der betyder noget

Men det er jo også derfor mange får tatoveringer...fordi de betyder noget for én

Jeg har tre og ønsker flere og de tre jeg har repræsenterer alle noget forskelligt for mig...alt efter hvor jeg var i livet da jeg fik dem.

Jeg får tats for min skyld og ikke for andres og det er en måde at udsmykke mig på...hvilket mennesket i øvrigt har gjort de sidste mange tusinde år

Anmeld

29. august 2012

MortilElias2010

Har een enkelt og skal ikke have flere. Den symboliserer mit 18 år og myndig, jeg skulle ud og vise verden skulle jeg  Inspireret af en Musikvideo der hed: Breaking All the Rules!  Idag er den kendt som en Amager nummerplade. Det var det ikke dengang. 

Min mand har en fortid som gør at begge hans arme er fuldt ud tatoverede, han ville egentligt gerne have dem fjernet, men da det vil koste mere end da han fik dem lavet, så er han ved at udsmykke små huller med datoer og ord som symboliserer hans nutid. Og når Elias er gammel nok til at forstå hvorfor far er tegnet på, så fortæller han ham fars historie. 

Anmeld

29. august 2012

2børn2

wamse skriver:

Jeg synes forældre med tusser er mega dårlige forældre, og det er da åbenlys, at deres børn bliver nogle værre nogle.......

Nahh  Jeg har selv 7 tatoveringer, og lægger intet som helst signalværdi i dem. Det er meget synlige tusser, for hele min venstre underarm er tusset. Hvis nogle har et problem med det, så burde de måske vende blikket ind af, og tænke over, hvorfor det påvirker dem, hvad andre gør ved deres kroppe 

Mine tusser er for mig, og andres mening omkring det er en ligegyldighed 

HI hi.. super sagt.

Jeg har 3 tatoveringer lige nu, 1 stor (rimelig) blomst på hvert ben, børnenes navne på ryggen...

Og i næste uge skal jeg have en tekst tatoveret på min underarm, som jeg SELV har skrevet så det betyder enormt meget for mig, og er en evig påmindelse om hvordan jeg ønsker at leve mit liv.

"Learn from the past, live for today, seize tomorrow"

Anmeld

29. august 2012

Ciss

I dag er det jo helt normalt.

Sålænge de ikke er lavet, så de bliver altdominerende, og du næsten ikke ser personen bag men kun tatoveringerne, så er det da helt ok.

En veninde af mig fik sin første søn for 5 år siden. Han har et langt doppeltnavn, og det fik hun tatoveret med 5 cm store bogstaver i en bue på tværs af hele ryggen over skulderbladene. Det, synes jeg godt nok, er lidt voldsomt. Ikke at det er direkte grimt, men det kan dårligt skjules om sommeren, hvis hun ønsker det, og jeg tænker også, at det ikke er sikkert, at han selv vil synes, at det er så fedt, når han bliver 14-18 år f eks.

Min mand har tatoveret børnenes navne enkelt på overarmen. Det er da fint. Selv føler jeg ikke behovet.

Anmeld

29. august 2012

Sophie90

Nohs skriver:

Efter vores søn var blevet døbt, fik kæresten og jeg tatoveret hans navn på armen (kan ses i mit fotoalbum). Det skal så siges, at min kæreste(Nohas far), har mange tatoveringer. Det er dog nogle der er til at dække.
Dette er min eneste tatovering, men jeg brænder virkelig efter at få flere! Jeg har altid været meget kreativ og har tegnet mange tatoveringer til venner og veninder. Jeg har nu fået mange gode idéer til mig selv og er rimelig sikker på, at jeg vil få nogle af dem lavet.

Ja.. Hvordan har i det med tatoveringer? Eller i hvert fald - hvad er jeres mening om mødre/fædre med tatoveringer?

Jeg har selv en hel del tatoveringer og jeg har det (selvsagt) fint med dem hehe.. Man bliver jo ikke bedre eller dårligere forældre af at man udsmykker sin krop.. Det er helt dit eget valg Kommer jo an på om det betyder noget for en hvad andre mener eller ej.. Jeg har synlige tattoos (store) og piercinger, jeg har aldrig haft problemer med at få arbejde..

Anmeld

29. august 2012

MorDk

Bellas Mor skriver:

Og det er helt klart det vigtigste!!! Så s*** på hvad andre siger

Men jeg synes ikke den lyder grim - nærmere speciel, og det er dét der kan gøre den flot

Her kan man se lidt af den...

Anmeld

29. august 2012

MorDk

Min søde svale... ♥

Anmeld

29. august 2012

Bellas Mor

MorDk skriver:

Her kan man se lidt af den...

Wow!! Den er flot!!!!

Anmeld

29. august 2012

Bellas Mor

MorDk skriver:

Min søde svale... ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.