Tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

louise8723

Vidunderligeunger skriver:

Dødningehoveder, nobodys bitch og 666? Hvorfor? 

Jeg er bare nysgerrig

"dødninge hovedet" er en form for sugar skull.. som er en del af en mexicansk tradition på "de dødes dag" - Er meget fascineret af liv og død.

Nobody's bitch - symbolisere at jeg aldrig skal være nogens bitch igen.. Har oplevet nogle ting/mennesker som fik mig så langt ud at jeg begyndte at skære i mig selv.. Idag er jeg heldigvis videre, og det symbolisere min tattoo..

Mit 666 er noget internt jeg har med en x.. som også er meget fascineret af liv og død.. mange tror desværre at det er fordi jeg er satanist eller noget med rockere.. men ak nej..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Vidunderligeunger

louise8723 skriver:

"dødninge hovedet" er en form for sugar skull.. som er en del af en mexicansk tradition på "de dødes dag" - Er meget fascineret af liv og død.

Nobody's bitch - symbolisere at jeg aldrig skal være nogens bitch igen.. Har oplevet nogle ting/mennesker som fik mig så langt ud at jeg begyndte at skære i mig selv.. Idag er jeg heldigvis videre, og det symbolisere min tattoo..

Mit 666 er noget internt jeg har med en x.. som også er meget fascineret af liv og død.. mange tror desværre at det er fordi jeg er satanist eller noget med rockere.. men ak nej..

okay, vildt nok at have det på kroppen for ja jeg forbindet det med satanisme og rockere men fair nok... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.