Tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Nohs

Jeg synes i bund og grund også at det kan være ligemeget hvad andre synes om ens tatoveringer. Er glad for den jeg har og er igang med den næste.
Og jeg har en idé om, at jeg selv vil tegne alle de tatoveringer jeg nu skal have.. basta!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Bellas Mor

MorDk skriver:

Jeg sys at hvis man vælger en tus som har en betydning for en... så er den da unik ligegyldigt hvad andre siger/mener/tror....

Total enig..

Jeg har min datters fødselsdagsdato, og jeg elsker den. Den betyder rigtig meget for mig. Og er SÅ ligeglad med hvad andre tænker.

Anmeld

28. august 2012

hansen1

Nohs skriver:

Efter vores søn var blevet døbt, fik kæresten og jeg tatoveret hans navn på armen (kan ses i mit fotoalbum). Det skal så siges, at min kæreste(Nohas far), har mange tatoveringer. Det er dog nogle der er til at dække.
Dette er min eneste tatovering, men jeg brænder virkelig efter at få flere! Jeg har altid været meget kreativ og har tegnet mange tatoveringer til venner og veninder. Jeg har nu fået mange gode idéer til mig selv og er rimelig sikker på, at jeg vil få nogle af dem lavet.

Ja.. Hvordan har i det med tatoveringer? Eller i hvert fald - hvad er jeres mening om mødre/fædre med tatoveringer?

Jeg har 4 stk. Alle 4 kan dækkes af tøj. Jeg synes det er helt iorden, i en vis omfang. Personligt vil jeg gerne selv have en med mit barns navn når den bliver født, men det skal stadig være hvor den kan dækkes. 

Anmeld

28. august 2012

Finemoar<3

Forældre kan da også have tusser

Har selv på begge hænder, håndled, nakke, mave og på foden - 7 stk i alt Og skal tusses igen i næste uge, elsker blæk!

Anmeld

28. august 2012

Deaktiveret profil

Nohs skriver:

Efter vores søn var blevet døbt, fik kæresten og jeg tatoveret hans navn på armen (kan ses i mit fotoalbum). Det skal så siges, at min kæreste(Nohas far), har mange tatoveringer. Det er dog nogle der er til at dække.
Dette er min eneste tatovering, men jeg brænder virkelig efter at få flere! Jeg har altid været meget kreativ og har tegnet mange tatoveringer til venner og veninder. Jeg har nu fået mange gode idéer til mig selv og er rimelig sikker på, at jeg vil få nogle af dem lavet.

Ja.. Hvordan har i det med tatoveringer? Eller i hvert fald - hvad er jeres mening om mødre/fædre med tatoveringer?

Hej TS.. 

Jeg tror der er mange delte meninger omkring tatto's, heldigvis bestemmer man selv. Jeg har 3 lige nu, som alle står for noget i mit liv, noget som betyder noget for mig, jeg syntes det er pænt at have tattos, dog ikke hvis man er overmalet, men jeg kan godt lide dem! Når vores datter bliver født (om en lille måned).. Så skal både min kæreste og jeg have en tatto som repræsentere hende, hvilket jeg syntes er fantastisk!

Jeg har allerede 4 tattos på bestilling hos min tattovør, som jeg skal have lavet efter fødsel/amning.. Og jeg tror ikke at jeg stopper endnu! 

Anmeld

28. august 2012

MorDk

Bellas Mor skriver:

Total enig..

Jeg har min datters fødselsdagsdato, og jeg elsker den. Den betyder rigtig meget for mig. Og er SÅ ligeglad med hvad andre tænker.

Det er sådan det skal være

Mange vil mene min er for grim, stor og mærkelig (den er dog ikke færdig) For jeg blev gravid og så måtte der holdes pause med det... MEN deter en svale (disney agtig) og en hænglås i hjerteform samt en nøgle...  og en blå rose... den er ik færdig... men den betyder noget for mig og mit liv og det jeg har været igennem...

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

Tattoveringer? Hmm... Jeg er ligeglade med hvor og hvor mange folk får, bare jeg ikke skal have en  Jeg tør ikke 

Anmeld

28. august 2012

wamse

Jeg synes forældre med tusser er mega dårlige forældre, og det er da åbenlys, at deres børn bliver nogle værre nogle.......

Nahh  Jeg har selv 7 tatoveringer, og lægger intet som helst signalværdi i dem. Det er meget synlige tusser, for hele min venstre underarm er tusset. Hvis nogle har et problem med det, så burde de måske vende blikket ind af, og tænke over, hvorfor det påvirker dem, hvad andre gør ved deres kroppe 

Mine tusser er for mig, og andres mening omkring det er en ligegyldighed 

Anmeld

28. august 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har selv en tatovering og ønsker mig også en mere.

Synes det er op til en selv at vurdere om der er en mening bag det eller om man bare gør det for at gøre det...

for mig er det netop lige nu at jeg venter fordi jeg ikke kan finde præcis det rigtige motiv og jeg vil ikke have en bare for at få en mere... Der skal være en dybere mening bag den ligesom der er med den jeg allerede har...

jeg har en sol på venstre overarm der er så lille at den kan dækkes af en alm. t-shirt...

Anmeld

28. august 2012

Bellas Mor

MorDk skriver:

Det er sådan det skal være

Mange vil mene min er for grim, stor og mærkelig (den er dog ikke færdig) For jeg blev gravid og så måtte der holdes pause med det... MEN deter en svale (disney agtig) og en hænglås i hjerteform samt en nøgle...  og en blå rose... den er ik færdig... men den betyder noget for mig og mit liv og det jeg har været igennem...

Og det er helt klart det vigtigste!!! Så s*** på hvad andre siger

Men jeg synes ikke den lyder grim - nærmere speciel, og det er dét der kan gøre den flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.