Jeg er helt seriøst skide bange....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Glad Giraf

Dinna88 skriver:

Tusinde tak

Neej, det er nemlig det jeg mener at der ikke er - jeg tror det stopper lige der hvor jeg skal af! Men jo - jeg vil helt sikkert lige skrive planen ned eller printe den ud, og sprøve mig frem!!

Jeg krydser fingrer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Dinna88

PT skriver:

Dejligt at kunne hjælpe

Jeg bor i Hadsten (8370), så både bussen og toget kører hertil fra Randers

Aaah, ja, det er jo faktisk ikke langt væk! Min far har boet i hadsten!

Anmeld

22. august 2012

Dinna88

serinasmor skriver:

måske kan det hjælpe at skrive planen ned - så du undgår at skulle tænke på den hele tiden  

hepper i øvrigt gerne på  dig fra nu af og hvor længe det nu tager før det bliver en vane

Ja, ved du hvad, det tror jeg, at jeg gør

TUSINDE TAK! det betyder meget for mig!!

Anmeld

22. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dinna88 skriver:

Aaah, ja, det er jo faktisk ikke langt væk! Min far har boet i hadsten!

Det var jo derfor, det var en god måde at "øve" sig på, og så er jeg ganske flink, hvis jeg selv skal sige det

Anmeld

22. august 2012

Dinna88

Nina1988 skriver:

Jeg krydser fingrer

TAK

Anmeld

22. august 2012

Dinna88

PT skriver:

Det var jo derfor, det var en god måde at "øve" sig på, og så er jeg ganske flink, hvis jeg selv skal sige det

Haha, det tvivler jeg ikke på! Men.... i min kringlede psyke går det bare ikke. MEN! Du skal være velkommen til at tage til Aarhus en dag, så kan vi tage en kop kaffe (arh, er nok mere til varm kakao) på en café, hvis jeg har tidligt fri en dag

Anmeld

22. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dinna88 skriver:

Haha, det tvivler jeg ikke på! Men.... i min kringlede psyke går det bare ikke. MEN! Du skal være velkommen til at tage til Aarhus en dag, så kan vi tage en kop kaffe (arh, er nok mere til varm kakao) på en café, hvis jeg har tidligt fri en dag

Ærgerligt det ikke virker for dig, men jeg håber, det kommer til at gå godt på mandag

Jeg er altid med på en cafetur - og ellers er jeg også ret ofte i Randers, så der kan vi også mødes, hvis det er

Anmeld

22. august 2012

Dinna88

PT skriver:

Ærgerligt det ikke virker for dig, men jeg håber, det kommer til at gå godt på mandag

Jeg er altid med på en cafetur - og ellers er jeg også ret ofte i Randers, så der kan vi også mødes, hvis det er

Tuuusinde tak Og tak for tilbuddet

Det synes jeg lyder super hyggeligt! Randers er bare ikke en super spændende by. Jeg synes den er dødkedelig at bo i. DErfor glæder jeg mig også til at lære Aarhus ENDNU bedre at kende!

Anmeld

22. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Dinna88 skriver:

Tuuusinde tak Og tak for tilbuddet

Det synes jeg lyder super hyggeligt! Randers er bare ikke en super spændende by. Jeg synes den er dødkedelig at bo i. DErfor glæder jeg mig også til at lære Aarhus ENDNU bedre at kende!

Jeg har en god veninde i Randers, det er derfor, jeg kommer der, men jeg kender ikke byen så godt.

Århus er en rigtig hyggelig by, så ja du kan godt glæde dig

Anmeld

22. august 2012

Dinna88

PT skriver:

Jeg har en god veninde i Randers, det er derfor, jeg kommer der, men jeg kender ikke byen så godt.

Århus er en rigtig hyggelig by, så ja du kan godt glæde dig

Nåå, okay Jeg kender Randers ind og ud! Det er jo heller ikke så stor en by. Minimal gågade og noget nær ingen cafeer

Lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.