Jeg er helt seriøst skide bange....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

frkanonym

Dinna88 skriver:

Ja, virkelig! Ellers ville jeg altså ikke klare det mindste ting i hverdagen

Lige netop. Man kan altid regne med baby.dk Det er så også kun herinde jeg ligesom har fået ord på det hele faktisk..

samme her

åh jah, kender det godt. baby.dk er et slags frirum, hvor man kan tillade sig at snakke om alt mellem himmel og jord!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Dinna88

frkanonym skriver:

samme her

åh jah, kender det godt. baby.dk er et slags frirum, hvor man kan tillade sig at snakke om alt mellem himmel og jord!

Jaaa, det er nemlig det! ÆLLER baby.dk

Anmeld

23. august 2012

frkanonym

Dinna88 skriver:

Jaaa, det er nemlig det! ÆLLER baby.dk

Anmeld

23. august 2012

Tanjadamgaard

Held og lykke med dit studie  Du har styr på det hele, så jeg er sikker på at alt nok skal gå godt 

Anmeld

23. august 2012

Pikku Myy

Dinna88 skriver:

Okay okay! Jeg dinger ved Nobelparken, og satser på det bedste
TAK FOR HJÆLPEN!! virkelig

En lille bitte tilføjelse: Når du kommer ind i bussen, kan det godt være du ser en masse opslag med at der er ruteomlægninger pga vejarbejde. Det er IKKE det vejarbejde der er på Randersvej, så det påvirker ikke din tur. -udover at bussen faktisk kører til højre ad Ringgaden istedet for at køre ligeud ad Nørrebrogade, lige der hvor du skal af...

Anmeld

26. august 2012

M (:

Held og lykke imorgen! 

Anmeld

26. august 2012

Kløver

Stort kram

Hvis det kan hjælpe beder jeg næsten altid om hjælp når jeg forvilder mig med offentlig transport, er det bus, får jeg hjælp af chaufføren til hvor jeg skal af. Og har oplevelse af mange spørger, og folk ikke ser negativt men tværtimod prøver at hjælpe.

Håber du vil få god start, og dine oplevelser bliver positive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.