Jeg er helt seriøst skide bange....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Dinna88

Solstrålebørn skriver:

Hmm... Måske jeg også skal en tur forbi lægen og blive tjekket.... 

For det du skriver der, kan jeg nikke genkendende til... Stort set det hele... 

Gøres der noget ved Angst?

Selvfølgelig skal du nok klare det... 

Det der med handle alene, jeg bryder mig ikke om det.. Jeg føler alle overbeglor mig, visker i hjørnerne, peger finger af mig... Den følelse har jeg ALLE steder både ved baby træf, lægen, børnehaven, dagplejen osv osv... 

Øv, at du har det sådan
MEn ja, angst gøres der helt sikkert noget ved! Min læge nævnte med det samme medicin, men det nægter jeg. Og igennem psykologi i gymnasiet har jeg lært metoder til at håndtere det. Og det er dem jeg bruger, og de hjælper mig så godt. Der er faktisk en terapiform der går ud på bare at blive smidt ud i situationen - og så har man en terapeut til at hjælpe een igennem det. Jeg er bare min egen terapeut Det har taget mange år, men jeg rykker mig da.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Pikku Myy

Dinna88 skriver:

Det med bussen er en MEGET stor del af det!
Åh, hvor er du sød, at du vil hjælpe! Jeg skal af ved selve uni i Aarhus. Altså, der ved humaniora, ved Nordre Ringgade - siger det dig noget? Jeg ved at der er arbejde lige nu. Jeg håber lidt på at det ikke påvirker noget

Så du skal af ved selve "Århus Universitet, Randersvej/Nordre Ringgade", og du kommer ned af Randersvej, ikk'?

Stoppestedet er der! Det er jeg 100% sikker på, men det er strækningen indtil, der er lidt kaotisk.

Hvis du giver mig busnummeret, kan jeg fortælle dig hvad du skal se lige inden du skal af

Anmeld

22. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dinna88 skriver:

HAHA! Hvor er du bare sød! Ih, altså! Men nu skal du bare høre det dummeste.... Folk må jo ikke VIDE at jeg er usikker. SÅ bare det at du har læst min tråd nu, gør at jeg slet ikke kan gøre det du skriver. Bah. Så er jeg jo nemlig totalt udsat, og du er klar over det. Det er der mine evner indenfor skuespil træder ind Men hvor er du sød!!

OG jo - det er helt sikkert en stor hjælp at jeg er klar over min egen situation. Det gør jo også, at jeg har forberedt mig SÅ meget!

Men ved du hvad? Med min ammehjerne og manglende nattesøvn har jeg sikkert glemt alt om dit problem, når du endelig kommer

Eller også vil jeg have så travlt med at skifte ble/rydde op/ amme osv at jeg glemmer det i øjeblikket og først kommer i tanke om det, når du er taget afsted

Var der nogen, der sagde tankeadspredt mor???

Anmeld

22. august 2012

Dinna88

Pikku Myy skriver:

Så du skal af ved selve "Århus Universitet, Randersvej/Nordre Ringgade", og du kommer ned af Randersvej, ikk'?

Stoppestedet er der! Det er jeg 100% sikker på, men det er strækningen indtil, der er lidt kaotisk.

Hvis du giver mig busnummeret, kan jeg fortælle dig hvad du skal se lige inden du skal af

Lige præcis!
Jeg syntes også at vejarbejdet stoppede LIGE inden! Jeg skal med 118'eren. Men ved du så om den drejer ned af Nordre Ringgade? Altså, jeg har taget den bus MANGE gang da jeg var lille, men det var til rutebilstationen. Og det er jo bare at hoppe på, og hoppe af. Og der fortsat den ned ad Randers vej. Men så stod vi der ved Nordre Ringgade, og der var et busstoppested lige når man er drejet ned ad den vej? Men DEJLIGT, at du ved, at det er der!

Jeg er dig EVIGT taknemmelig for din hjælp

Anmeld

22. august 2012

Dinna88

PT skriver:

Men ved du hvad? Med min ammehjerne og manglende nattesøvn har jeg sikkert glemt alt om dit problem, når du endelig kommer

Eller også vil jeg have så travlt med at skifte ble/rydde op/ amme osv at jeg glemmer det i øjeblikket og først kommer i tanke om det, når du er taget afsted

Var der nogen, der sagde tankeadspredt mor???

Hahahaha, tak for et godt aftensgrin! Det hjælper betydeligt på humøret - jeg vidste at jeg kunne regner med jer herinde
Hvor er det egentlig du er fra - din profil siger jo kun Østjylland!

Anmeld

22. august 2012

Glad Giraf

Dinna88 skriver:

Wauw, det havde jeg slet ikke skænket en tanke!!!   Det er sgu da vejen frem!! Men ja, som Pikku Myy skriver, så er jeg nemlig obs på at der er vejarbejde - dog så jeg faktisk at de har sat busstoppesteder ud. Altså, det er jo helt sikkert et forsøg værd! TAK!

og nej nej, slet ikke sindssygt - alle midler må tages i brug

Håber det kam virke for dig... Hader selv det der med ikk at ane hvor man skal hen...

Men er der vejarbejde hele vejen? Ellers må der jo være nogle stop hvir du kan matche navne og se hvor langt du er?

Anmeld

22. august 2012

Dinna88

Nina1988 skriver:

Håber det kam virke for dig... Hader selv det der med ikk at ane hvor man skal hen...

Men er der vejarbejde hele vejen? Ellers må der jo være nogle stop hvir du kan matche navne og se hvor langt du er?

Tusinde tak

Neej, det er nemlig det jeg mener at der ikke er - jeg tror det stopper lige der hvor jeg skal af! Men jo - jeg vil helt sikkert lige skrive planen ned eller printe den ud, og sprøve mig frem!!

Anmeld

22. august 2012

AndreasMor84

B&J skriver:

wow du har jo lige beskrevet mig

sådan har jeg det også når jeg skal starte et nyt sted eller skal til noget familie tam tam eller der er nogle der kopper på besøg her hjemme..

jeg har heldig vis fået en psykolog jeg skal ha snakket med omkring alt det her for mit går helt amok når jeg skal jeg hader det får ondt i maven får svedture bare at tage en bus kan være et kæmpe problem for mig også er bange nervøs og ikke bedre når det er nye steder...

men ja når man har gjord det jamen så var det jo bare det og en fantastisk føelse .....

jeg sender dig de største krammer og ved det er sååå ubehaligt men du bliver så meget stærker og alt skal nok gå du kan bare det der

Jeg ku ha skrevet det samme

Anmeld

22. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dinna88 skriver:

Hahahaha, tak for et godt aftensgrin! Det hjælper betydeligt på humøret - jeg vidste at jeg kunne regner med jer herinde
Hvor er det egentlig du er fra - din profil siger jo kun Østjylland!

Dejligt at kunne hjælpe

Jeg bor i Hadsten (8370), så både bussen og toget kører hertil fra Randers

Anmeld

22. august 2012

serinasmor

Dinna88 skriver:

Se, det er den slags jeg gerne vil undgå!! Fordi jeg ville også bare stå af som var det det mest naturlige i verden!

Men nej, det er desværre ikke kun bussen. Men bussen er en stor del af det! Men troooo mig, de ting du skriver er de tanker der holder mig vågne om natten. Jeg har ALT planlagt! Jeg går ingen steder uden min musik, og den følger mig trofast denne dag! Men TAK for rådet!!

Det er nemlig det - jeg glæder mig til at det bare er en del af min hverdag. Der er bare LANG vej!

måske kan det hjælpe at skrive planen ned - så du undgår at skulle tænke på den hele tiden  

hepper i øvrigt gerne på  dig fra nu af og hvor længe det nu tager før det bliver en vane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.