For få timer i døgnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

Masig

babymus77 skriver:

Ha ha ja præcis:-) jeg går i bad tidlig tidlig morgen og igen aften, kan ikke med når jeg er klisteret i mælk;-)  har en dejlig mand der sørger for jeg får mad;-)  I dag er vi tidlig oppe , skulle ha de store børn i skole idaffe;-) Så det hverdag igen;-) 

Ja min mand sørger da heldigvis også for aftensmaden, men han er jo ikke hjemme til at sørge for morgenmad og frokost, så den glemmer jeg altså ret ofte...

Hehe ja så er det hverdag igen, for dem med skolebørn i hvert fald... Jeg render jo bare stadig rundt herhjemme i min lille barselsklokke og ved dårligt hvilken dag det er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

babymus77

Masig skriver:

Ja min mand sørger da heldigvis også for aftensmaden, men han er jo ikke hjemme til at sørge for morgenmad og frokost, så den glemmer jeg altså ret ofte...

Hehe ja så er det hverdag igen, for dem med skolebørn i hvert fald... Jeg render jo bare stadig rundt herhjemme i min lille barselsklokke og ved dårligt hvilken dag det er...

Ja præcis!!! Jeg nyder også min barsel!! Min kæreste starter på mandag efter 14 dages barsel, så er det med at få en hverdag op og køre:-) Heldigvis er de andre børn store så det hjælper;-) 

Anmeld

15. august 2012

Masig

babymus77 skriver:

Ja præcis!!! Jeg nyder også min barsel!! Min kæreste starter på mandag efter 14 dages barsel, så er det med at få en hverdag op og køre:-) Heldigvis er de andre børn store så det hjælper;-) 

Ja tænk hvis man havde flere børn der var så små at de ikke kunne særlig meget selv.. Tager hatten af for dem der får børn meget tæt på hinanden aldersmæssigt.. Synes jeg har rigeligt at se til bare med én...

Anmeld

15. august 2012

babymus77

Masig skriver:

Ja tænk hvis man havde flere børn der var så små at de ikke kunne særlig meget selv.. Tager hatten af for dem der får børn meget tæt på hinanden aldersmæssigt.. Synes jeg har rigeligt at se til bare med én...

Ja nu har jeg ikke lige været inde og se din alder, men jeg kan godt mærke at det er halv hårdt når søvnen mangler, og tidlig op;-) Efter alderen siger 35,5 år.....  tager også hatten af for dem der bliver gravide lige efter nr 1:-) 

Anmeld

15. august 2012

Masig

babymus77 skriver:

Ja nu har jeg ikke lige været inde og se din alder, men jeg kan godt mærke at det er halv hårdt når søvnen mangler, og tidlig op;-) Efter alderen siger 35,5 år.....  tager også hatten af for dem der bliver gravide lige efter nr 1:-) 

Jeg er 28 og ja jeg synes altså også virkelig det er hårdt med den søvnmangel... Men det bliver formentlig bedre lige pludselig

Synes de unge mødre jeg kender har meget mere overskud end ejg lige synes jeg har hehe.... det er ikke let at blive halvgammel hehe...

Anmeld

15. august 2012

babymus77

Masig skriver:

Jeg er 28 og ja jeg synes altså også virkelig det er hårdt med den søvnmangel... Men det bliver formentlig bedre lige pludselig

Synes de unge mødre jeg kender har meget mere overskud end ejg lige synes jeg har hehe.... det er ikke let at blive halvgammel hehe...

Ork vi kommer efter det:-) Vi må sove når vi blir gamle;-) 

Anmeld

15. august 2012

Masig

babymus77 skriver:

Ork vi kommer efter det:-) Vi må sove når vi blir gamle;-) 

Ja det er sådan det må være

Anmeld

15. august 2012

Team Putte

Masig skriver:

Ja har vi også snakket om, men det må lige vente til der er ldit mere overskud i budgettet

Men det er da klart en mulighed vi har vendt herhjemme også..

Vi har fået min lillesøster på 14 til at komme og svinge støvsugeren og gøre badeværelset rent en gang om ugen.. Det tager max 30 min og så tjener hun lidt ekstra

Anmeld

15. august 2012

Masig

Team Putte skriver:

Vi har fået min lillesøster på 14 til at komme og svinge støvsugeren og gøre badeværelset rent en gang om ugen.. Det tager max 30 min og så tjener hun lidt ekstra

Ja vi har også mange unge piger herude hvor vi bor som sikkert gerne ville tjene en lille skilling ekstra... Det er smart når man lige kender sådan nogle der kan hjælpe lidt til

Anmeld

15. august 2012

modesty

Jeg kan se på din ticker at din baby er 4 uger. Ikke for at lyde led eller noget men... hvad havde du regnet med?

Det bliver bedre.  Min dreng er 10 mdr. nu og hverdagen er stadig presset (og det regner jeg med at den bliver ved med at være indtil han er stor nok til at tage vare på sig selv), men man lærer at finde en rytme, barnet bliver mere selvstændigt o.s.v. Så hav tålmodighed. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.