For få timer i døgnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

Masig

modesty skriver:

Jeg kan se på din ticker at din baby er 4 uger. Ikke for at lyde led eller noget men... hvad havde du regnet med?

Det bliver bedre.  Min dreng er 10 mdr. nu og hverdagen er stadig presset (og det regner jeg med at den bliver ved med at være indtil han er stor nok til at tage vare på sig selv), men man lærer at finde en rytme, barnet bliver mere selvstændigt o.s.v. Så hav tålmodighed. 

Jeg havde ikke regnet med noget eftersom jeg ikke har prøvet det før...

Jeg er da godt klar over at en baby tager tid, men alle snakker altid om hvor meget de er ude med barnevognen og det synes jeg bare ikke jeg kan finde tid til, så ville bare høre om det kun var mig eller andre i samme situation og om folk evt havde nogle fif til at blive bedre til planlægningen og til at nå det man gerne vil...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Team Putte

Masig skriver:

Ja vi har også mange unge piger herude hvor vi bor som sikkert gerne ville tjene en lille skilling ekstra... Det er smart når man lige kender sådan nogle der kan hjælpe lidt til

Vi synes det er guld værd, for det sted vi har sparet tid siden Ida blev født er helt klart rengøringen! Det er som om vi ik længere ser nullermændene i hjørnerne før de begynder at hvæse af oz

Anmeld

15. august 2012

Masig

Team Putte skriver:

Vi synes det er guld værd, for det sted vi har sparet tid siden Ida blev født er helt klart rengøringen! Det er som om vi ik længere ser nullermændene i hjørnerne før de begynder at hvæse af oz

Haha ja, der er jo lissom andre ting der pludselig er mere vigtige..

Anmeld

15. august 2012

Team Putte

Masig skriver:

Haha ja, der er jo lissom andre ting der pludselig er mere vigtige..

Præcis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.