For få timer i døgnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.393 visninger
53 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Masig

Er jeg den eneste der synes der er alt for få timer i døgnet når man har en lille en herhjemme?

Synes ikke jeg har tid til andet end at give mad, skifte bleer og rense flasker.. Ville så gerne ud og gå nogle lange ture med barnevognen, men ofte bliver det slet ikke til noget, da jeg bare ikke kan finde tid til det i løbet af dagen og efter aftensmaden synes jeg bare det er for sent, for der skal han jo til og i seng....

Er jeg den eneste der synes tiden i løbet af dagen bare går for hurtigt til at nå det hele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Troldemommi

sådan havde jeg det også i starten, men bare rolig ligeså stille ændrer det sig og du får bedre tid til at nyde din lille baby.

Monica

Anmeld

14. august 2012

crille

Kan jo ikke helt snakke med endnu, men så alligevel lidt.. Når jeg er hjemme med bonus går dagen også noget hurtigere, men det er der jo heller ikke noget at sige til. Så er et når der skal soves at vi går ture, men det er jo så der man skal overveje om man selv skal nå at sove, lave praktiske ting eller gå tur  

Anmeld

14. august 2012

Masig

Monica P skriver:

sådan havde jeg det også i starten, men bare rolig ligeså stille ændrer det sig og du får bedre tid til at nyde din lille baby.

Monica

Ja glæder mig også til der er lidt mere rutine i tingene end der er nu.. Der er svært at planlægge dagen når man ikke ved hvornår han vil spise og sove og være vågen...

Anmeld

14. august 2012

Masig

crille skriver:

Kan jo ikke helt snakke med endnu, men så alligevel lidt.. Når jeg er hjemme med bonus går dagen også noget hurtigere, men det er der jo heller ikke noget at sige til. Så er et når der skal soves at vi går ture, men det er jo så der man skal overveje om man selv skal nå at sove, lave praktiske ting eller gå tur  

Lige netop, det er nemlig det med hvad man skal bruge tiden på, for går man tur så ender man bare med at bruge flere timer på praktiske ting om aftenen hvor man bare gerne ville slappe af og være lidt sammen med kæresten jo... Synes godt nok det er svært altså, men især også fordi der ikke er noget mænster i tingene endnu, så man ved jo aldrig hvornår den lille vil sove og spise, og det er bare surt at være gået afsted og så skriger han hele vejen fordi han vil have mad....

Anmeld

14. august 2012

crille

Masig skriver:

Lige netop, det er nemlig det med hvad man skal bruge tiden på, for går man tur så ender man bare med at bruge flere timer på praktiske ting om aftenen hvor man bare gerne ville slappe af og være lidt sammen med kæresten jo... Synes godt nok det er svært altså, men især også fordi der ikke er noget mænster i tingene endnu, så man ved jo aldrig hvornår den lille vil sove og spise, og det er bare surt at være gået afsted og så skriger han hele vejen fordi han vil have mad....

Han er på flaske ikke? Kan du ikek tage den med? Tror bestemt ikk det er sådan bare lige, men jeg tænker at når du skriver om den tur, så lyder det som noget du faktisk kunne have brug for. Sæt en dag og sig: I dag skal jeg ud og gå én lang tur. Pak pusletasken, vejret er skønt og afsted med dig.. 

(Er det nemmere sagt end gjort..?? hihi) 

Anmeld

14. august 2012

Masig

crille skriver:

Han er på flaske ikke? Kan du ikek tage den med? Tror bestemt ikk det er sådan bare lige, men jeg tænker at når du skriver om den tur, så lyder det som noget du faktisk kunne have brug for. Sæt en dag og sig: I dag skal jeg ud og gå én lang tur. Pak pusletasken, vejret er skønt og afsted med dig.. 

(Er det nemmere sagt end gjort..?? hihi) 

Jo han er på flaske og har faktisk tænkt på at tage en med, men den skal jo have den rette temperatur så det er lidt svært synes jeg, da jeg jo hverken kan varme eller køle den på turen... Så skal jeg have en kold flaske med og noget kogende vand i termokande jeg kan blande det med.... Det er lidt bøvlet, men du har nok ret i at jeg kunne trænge til en laaang tur et par gange om ugen.... Og så kunne man jo godt gøre som du siger..... Det er nok mere de små hverdagsture på ½-1 time jeg har svært ved lige at få koordineret....

Anmeld

14. august 2012

crille

Masig skriver:

Jo han er på flaske og har faktisk tænkt på at tage en med, men den skal jo have den rette temperatur så det er lidt svært synes jeg, da jeg jo hverken kan varme eller køle den på turen... Så skal jeg have en kold flaske med og noget kogende vand i termokande jeg kan blande det med.... Det er lidt bøvlet, men du har nok ret i at jeg kunne trænge til en laaang tur et par gange om ugen.... Og så kunne man jo godt gøre som du siger..... Det er nok mere de små hverdagsture på ½-1 time jeg har svært ved lige at få koordineret....

Til min pusletaske hører sådan en termopung med som passer til en flaske. Tror jeg tænkte man kunne lune flasken og den kunne holde sig et godt stykke tid i sådan en? Hehe.. Der er nok at lære.

Hvornår starter mødregrupper egentlig op? Ved du noget om det endnu? 

Anmeld

14. august 2012

babymus77

Sådan har jeg det også!!! Min får bryst og det er oftere end flaske, så ved aldrig hvornår :-) Kunne godt bruge flere timer;-) 

Anmeld

14. august 2012

Masig

crille skriver:

Til min pusletaske hører sådan en termopung med som passer til en flaske. Tror jeg tænkte man kunne lune flasken og den kunne holde sig et godt stykke tid i sådan en? Hehe.. Der er nok at lære.

Hvornår starter mødregrupper egentlig op? Ved du noget om det endnu? 

Ja har godt hørt om de der termotasker, måske jeg skulle prøve at finde sådan en et sted. der fulgte nemlig ikke lige sådan en med i min pusletaske...

jeg skal starte i mødregruppe her på fredag... Fabian er så den yngste, han vil kun være en måned, mens alle de andre børn der er med er 3-4-5 mdr... Hvornår de starter op, kommer vist an på hvornår der er nok til en gruppe i området, og hvor børnene er nogenlunde samme alder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.