For få timer i døgnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Masig

merle2010 skriver:

PLANLÆGNING

står op og giver ham en flaske, vækker hans søster og kører hende i vuggestue og handler ind og hjem og give mad...

tage en lille lur sammen med ham, give mad og så ham i selen og jeg ordner vasketøj, flasker gør rent rydder op... giver ham mad og hente storesøster...

lavemad, spise, give ham mad putte hans søster og så ellers hygge med ham...

i weekenden går vi ture og hygger....

dagen går alt for hurtigt ja...

Hehe ja der skal altså nok noget planlægning til hvis man skal føle man får noget ud af dagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

merle2010

Masig skriver:

Hehe ja der skal altså nok noget planlægning til hvis man skal føle man får noget ud af dagen...

men ja, jeg føler heller ikke jeg laver andet end at passe børn og ordne huslige pligter..

nu rengør jeg osse flasker efter den gamle metode med en flaskerenser og derefter kogende vand i... det tager tid....

Anmeld

14. august 2012

Masig

merle2010 skriver:

men ja, jeg føler heller ikke jeg laver andet end at passe børn og ordne huslige pligter..

nu rengør jeg osse flasker efter den gamle metode med en flaskerenser og derefter kogende vand i... det tager tid....

Ja tak det gjorde jeg også i starten, men det orkede jeg bare ikke.. Og så har vi rigtig meget kalk i vandet så flaskerne blev helt kalket til, så der lå sådan et hvidt pulver-lag af kalk i dem... Tænkte at det nok ikke var det smarteste så købte altså en sterilisator istedet... Eneste ulempe er at den kun kan tage avent flasker, de der ldit mere gammeldags tynde, høje flasker kan ikke stå i den

Anmeld

14. august 2012

Mamalou

Jeg genkender det kun alt for godt. Jeg synes heller ikke, at jeg nåede det jeg gerne ville, da Villads var bebs. Der er så mange ting, der skal ordnes samtidig med, at rollen som mor var ny og en udfordring til tider.

Mit bedste råd er at sætte pris på de ting man når, frem for at irritere sig over det man ikke når. 

Vh. Louise 

Anmeld

14. august 2012

Mamalou

Masig skriver:

Ja tak det gjorde jeg også i starten, men det orkede jeg bare ikke.. Og så har vi rigtig meget kalk i vandet så flaskerne blev helt kalket til, så der lå sådan et hvidt pulver-lag af kalk i dem... Tænkte at det nok ikke var det smarteste så købte altså en sterilisator istedet... Eneste ulempe er at den kun kan tage avent flasker, de der ldit mere gammeldags tynde, høje flasker kan ikke stå i den

Min søster putter sine flasker i en skål med vand og kommer den i mikroovnen. Det fungerer lige så fint som den du køber til formålet og iøvrigt koster 500 kr. 

Bare et lille tip

Anmeld

14. august 2012

Masig

Mamalou skriver:

Jeg genkender det kun alt for godt. Jeg synes heller ikke, at jeg nåede det jeg gerne ville, da Villads var bebs. Der er så mange ting, der skal ordnes samtidig med, at rollen som mor var ny og en udfordring til tider.

Mit bedste råd er at sætte pris på de ting man når, frem for at irritere sig over det man ikke når. 

Vh. Louise 

Ja det har du nok ret i.... Må også lære at prioritere lidt anderledes tror jeg, så jeg netop når de ting jeg synes er mest vigtige og ikke kun de ting der bare re praktiske at nå...

Anmeld

14. august 2012

Masig

Mamalou skriver:

Min søster putter sine flasker i en skål med vand og kommer den i mikroovnen. Det fungerer lige så fint som den du køber til formålet og iøvrigt koster 500 kr. 

Bare et lille tip

Hehe så langt ville jeg aldrig have tænkt.. nu kostede den "kun" 278 kr, men ja er da et smart tip, som jeg jo så kan bruge når jeg skal til at bruge de større flasker...

Anmeld

14. august 2012

Mamalou

Masig skriver:

Hehe så langt ville jeg aldrig have tænkt.. nu kostede den "kun" 278 kr, men ja er da et smart tip, som jeg jo så kan bruge når jeg skal til at bruge de større flasker...

Jeg troede faktisk den var dyrere. Min søn brugte også flaske, men jeg var for nærig. Men en skål har man jo, og det fungerer fint for min søster

Det lyder ikke som en dum idé at prioritere lidt i de ting man synes der skal laves. Hvis du gerne vil ud at trille en tur, så gør det og lad støvet ligge en dag eller to ekstra - det er der alligevel ingen der løber afsted med  

Anmeld

14. august 2012

Masig

Mamalou skriver:

Jeg troede faktisk den var dyrere. Min søn brugte også flaske, men jeg var for nærig. Men en skål har man jo, og det fungerer fint for min søster

Det lyder ikke som en dum idé at prioritere lidt i de ting man synes der skal laves. Hvis du gerne vil ud at trille en tur, så gør det og lad støvet ligge en dag eller to ekstra - det er der alligevel ingen der løber afsted med  

Ja jeg synes faktisk heller ikke den var voldsomt dyr, men den kan jo så også kun bruges til aventflaskerne og kun til dem der går til max 260 ml...

Hehe nej støvet er der sjovt nok ikke nogle der vil tage sig af... Men ja tingene må jo bare ligge og flyde en dag ekstra så jeg kan komme ud med ham....

Anmeld

15. august 2012

babymus77

Masig skriver:

Hehe jeg går meget op i at nå at komme i bad om morgenen/formiddagen... Jeg kan slet ikke holde mig selv ud hvis jeg ikke kommer i bad... Så det når jeg som regel, men sådan noget som morgenmad og frokost er der ikke altid tid til.. Morgenmaden er ved 10-11 tiden og frokosten omkring kl 15-16... det er ikke så smart, men jeg glemmer det altså bare når der er så meget andet..

Ha ha ja præcis:-) jeg går i bad tidlig tidlig morgen og igen aften, kan ikke med når jeg er klisteret i mælk;-)  har en dejlig mand der sørger for jeg får mad;-)  I dag er vi tidlig oppe , skulle ha de store børn i skole idaffe;-) Så det hverdag igen;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.