Team Putte skriver:
Herhjemme gik det på samme måde! De flasker tager altså bare meget tid fra en iløbet af dagen! Vi løste det problem ved at købe en sterilisator af mærket avent fra philips.. Den er til stikkontakten og ikke micro-ovnen.. Så kan jeg give lillepigen en flaske, når hun sover vasker jeg lige flasken hurtigt og sætter den og sutten i sterilisatoren.. Når den er fuld sætter jeg den i gang, det tager 10 min og samtidig har jeg startet elkedlen med vand.. Så er det hele klar næste gang jeg lige har 5 min (Det tager virkelig ik længere tid!) Det er virkelig smart!!!
Men ved jo ik om du ik synes de flasker tager tid 
Hehe sjovt du siger det, for vi har også lgie købt sådan en sterilisator.. godt nok til mikroen, men det tager ikke lang tid.. jeg gør så det at jeg venter med at vaske alle flasker til jeg har brugt dem alle, dvs når han har fået den sidste af de 8 flasker vi har, så vasker jeg dem og sætter dem over i sterilisatoren... Det skal så gøres over to gange, da der kun er plads til fire ad gangen, men så kan jeg nøjes med kun at gøre det en gang i døgnet, og så fylder jeg dem med kogende vand bagefter og stiller i køleskabet så vi har til ca et døgn... Men de tog også virkelig lang tid før, da de skulle koges....
Så det er ikke så meget dem der tager tid, selvom det selvfølgelig lige kræver de der 10-15 min at vaske dem alle sammen en gang i døgnet....
Det er nok mest alt det andet, give drengen mad, passe huset, og vil jo gerne bruge den tid han er vågen på at være sammen med ham, så han ikke bare skal ligge for sig selv i kravlegården og kigge... Og når han så endelig sover, ja så er det støvsugning, vasketøj, og oprydning den står på... Tiden går bare så stærkt så man har bare ikke rigtig tid til de ting man virkelig gerne vil...
Anmeld