nogle muslimske kvinder til stede ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Meliora

mor:) skriver:

Jeg tror nu ikke hun har noget imod forskelligheder, men det du siger er jo at manden skal være forsørgen og den store macho man - helst ikke være svag og vise sine følelser.

Og kvinden skal være feminin og skrøbelig etc.

Hvad hvis man er lykkelig med ikke at være særlig feminin?

Selvfølgelig er forskellighed dejligt. Det jeg oponerer imod er bare den der oldgamle tilgang til at manden er den stærke der tjener pengene og kvinden passer huset.

Jeg er en karriere kvinde med tårnhøje ambitionner, og min mand respekterer dette og elsker dette ved mig. Han er sgu godt klar over han ikke skal forsøge at bestemme. Og hvorfor skulle man som kvinde skjule sin skønhed og sin krop? Frem med det, siger jeg bare;-) Og jeg kan virkelig kun grine af folk der tror der sker farlige ting hvis man ikke gør som allan eller gud siger:-s LOL, hallo der findes altså ikke guder;-)

Men ja lad da endelig folk spilde deres liv med at tro på hokus pokus, men fri mig for at høre om det heeele tiden overalt:-s 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Meliora

gædde skriver:

hver sine lyster  og min partner.. eller mand er fantastisk sjov at have med i byen, når det sker.

syntes jeg nået en alder, hvor byture bare ikke er så vigtige....... og slet ikke når man bagefter skal gå og holde kæft med alt det man har været vidner til (utroskab og flirteri icl gramsning)

og nu siger det jo sig selv at jeg ikke skal ud og drikke hjernen ud

Ja jeg holder så ikke kæft med det, hvis fremmede fyre har forsøgt sig, hehe.. Min kæreste synes det er skide morsomt at høre, og jeg tror han bliver lidt stolt af at høre om det, da han jo ved jeg er hansfor altid:-)

Anmeld

22. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Meliora skriver:

Selvfølgelig er forskellighed dejligt. Det jeg oponerer imod er bare den der oldgamle tilgang til at manden er den stærke der tjener pengene og kvinden passer huset.

Jeg er en karriere kvinde med tårnhøje ambitionner, og min mand respekterer dette og elsker dette ved mig. Han er sgu godt klar over han ikke skal forsøge at bestemme. Og hvorfor skulle man som kvinde skjule sin skønhed og sin krop? Frem med det, siger jeg bare;-) Og jeg kan virkelig kun grine af folk der tror der sker farlige ting hvis man ikke gør som allan eller gud siger:-s LOL, hallo der findes altså ikke guder;-)

Men ja lad da endelig folk spilde deres liv med at tro på hokus pokus, men fri mig for at høre om det heeele tiden overalt:-s 

Hvis du mener det er hokus pokus hvorfor er du så med på denne tråd ? Kan du ikke bare være ligeglad med hvad folk tror på ? Alle er forskellige og det skal du respektere istedet for at komme med din negative indlæg. Det er virkelig svært og forklare en vantro noget. Du vil aldrig forstå det. 

Anmeld

22. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Father skriver:

Det mest selvmodsigende indlæg til dato!:

Du siger, at man skal tildække sig når man rammer puberteten, men at ingen skal tvinges.

Du skriver, at kvinden er smuk, men at hun skal gemme sig.

Du skriver, at kvinden er mandens ansvar, men at i dit private hjem bestemmer i ligemeget.

Det er dog ok, noget af det sværeste er, at forsvare sit religiøse tilhold. Dog har jeg det svært med, at du i en anden tråd er fortaler for at tildække dit barn(pga. faren for pædofili), når du tydeligvis tilbeder en profet/pædofil der har en svaghed for små piger......

Håber ikke du tror, at jeg, kun er, kun er anti-muslim, jeg er generelt anti-religion.

Tror du da helt alvorligt, at vi i den vestlige verden altid har haft en seksuel lavalder på 15 år, og at man altid først har tilladt ægteskab ved 18-årsalderen? 

Anmeld

22. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Meliora skriver:

Hmm - jeg forstår heller ikke hverken tørklædets eller tildækningens funktion, eftersom det ligger så langt fra den kultur, jeg er opvokset i. Men ærligt talt - når jeg ser og hører om reality-programmer, hvor det gælder om at knalde til højre og venstre, gerne med rullende kameraer, og når jeg hører om gymnasieelever, der som underholdning viser en film med et samleje mellem to unge for hele skolen, så ved jeg sgu ikke rigtigt, om det er vores kultur, der har fat i den lange ende.... 

Anmeld

23. august 2012

gædde/gitte

Meliora skriver:

Ja jeg holder så ikke kæft med det, hvis fremmede fyre har forsøgt sig, hehe.. Min kæreste synes det er skide morsomt at høre, og jeg tror han bliver lidt stolt af at høre om det, da han jo ved jeg er hansfor altid:-)

nej.......... men der er vel også forskel, på om en fyr har gjort tilnærmelser til dig i en brandert. Eller om du har været ude bagved og knebbe, også forventer at veninderne skal holde kæft, når din mand spørger.

Jeg blev ihvert fald træt af at se veninderne "hygge" sig, også samtidig krydsforhøre deres mænd, hvis de havde været et smut i byen.....

Jeg er så ganske udemærket klar over jeg er en pæn pige, men foretrækker at få komplimenter af ædru mænd, kvinder osv, ikke af én tilfældig gut, der har drukket tæt i 6-8 timer.

Anmeld

23. august 2012

gædde/gitte

Aisha skriver:

Hvis du mener det er hokus pokus hvorfor er du så med på denne tråd ? Kan du ikke bare være ligeglad med hvad folk tror på ? Alle er forskellige og det skal du respektere istedet for at komme med din negative indlæg. Det er virkelig svært og forklare en vantro noget. Du vil aldrig forstå det. 

Anmeld

23. august 2012

gædde/gitte

Mor og meget mere skriver:

Hmm - jeg forstår heller ikke hverken tørklædets eller tildækningens funktion, eftersom det ligger så langt fra den kultur, jeg er opvokset i. Men ærligt talt - når jeg ser og hører om reality-programmer, hvor det gælder om at knalde til højre og venstre, gerne med rullende kameraer, og når jeg hører om gymnasieelever, der som underholdning viser en film med et samleje mellem to unge for hele skolen, så ved jeg sgu ikke rigtigt, om det er vores kultur, der har fat i den lange ende.... 

NEJ!!! det er direkte pinligt!........ hvor pokker var det jeg læste, at danske piger blev betragtet som de nemmeste(jep...billigeste dåser) i skandinavien, at få med i seng..............

Anmeld

25. august 2012

Meliora

gædde skriver:

nej.......... men der er vel også forskel, på om en fyr har gjort tilnærmelser til dig i en brandert. Eller om du har været ude bagved og knebbe, også forventer at veninderne skal holde kæft, når din mand spørger.

Jeg blev ihvert fald træt af at se veninderne "hygge" sig, også samtidig krydsforhøre deres mænd, hvis de havde været et smut i byen.....

Jeg er så ganske udemærket klar over jeg er en pæn pige, men foretrækker at få komplimenter af ædru mænd, kvinder osv, ikke af én tilfældig gut, der har drukket tæt i 6-8 timer.

ej ok, den slags kan jeg godt forstå du ikke gider. Har heldigvis ingen veninder der er utro, så den slags skal jeg ikke bøvle med. 

Anmeld

25. august 2012

Meliora

Mor og meget mere skriver:

Det er jo heller ikke 'vores kultur', det er en minoritet af omsorgssvigtede børn med et forstyrret behov for opmærksomhed. Jeg har aldrig været en del af noget af det du nævner, og jeg er da pæredansk, har gået i gym og går på uni nu. Reality stjerner er jo bare samfundets fortabte unge der ikke kan blive til så meget andet - de sociale tabere der febrilsk forsøger at få en form for karriere uden uddannelse... Det er altså ikke et udtryk for den brede danske befolkning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.