Hvis et andet barn slår dit barn i børnehaven.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Bebsen

isabellasmor skriver:

Snakker vi ikke børnehavebørn, eller  ? 

For hvis dit barn er kommet hjem gennemtævet fra BH , så er det måske et forkert sted at være for sit barn??? Så skulle den da efter min mening lukkes ned! 

Man behøver ikke "opdrage" sine børn til selvforsvar, medmindre det er en eller anden ekstrem situation....... 

Selvfølgelig har man som barn såvel som voksen "lov" til at forsvare sig selv hvis man bliver overfaldet! Men det er ikke noget jeg vil ELLER synes man behøver forklare for sine 4 årlige børn!! Det kommer ganske af sig selv, det er en meget normal refleks de fleste af os har. 

Jeg synes det er FORRYKT og meget skræmmende hvor mange der siger god for at slå på andre!!! 

Hvor ER vi ikke henne om nogle år??? 

Jeg er helt mundlam 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

MorDk

Bebsesmoar skriver:

Tag en chill pill inden du overreagere. Det her er et svar udfra hvis INGEN gør noget og hvis det VAR tilladt  Forstår du det nu? Jeg ville også brække dit ben irl hvis du talte sådan til mig hvis ikke det var fordi jeg fik straf for det. Jeg har haft et hårdt liv,det sidder fast,og derfor vil jeg da ikke lære mit barn de ting Men hvis og hvis og hvis så ja så bed jeg,ja så brækkede jeg dit ben,ja så dræbte jeg min eks. Jeg er l i g e g l a d hvis jeg bliver pisset tilstrækkeligt nok af. Jeg ville spore din ip for at konfrontere dig irl hvis jeg var gal nok. Så fald op og fald ned. Det er et svar udfra hvad jeg ville gøre hvis alt andet var afprøvet

Gav det svar? Og ja jeg modtager hjælp og ja jeg er tilknyttet kommunen. Mit beskyttertrang ligger på et sygt plan,og alt dette er hvad jeg ville gøre hviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis det var lovligt eller jeg iiiiiiiiiikke fik straf for det! 

hvis og hvis jaja og skal vi tage det du skriver som en trussel?

Og det med at du får hjælp osv. Det havde du ikke behøvet at fortælle det ku man jo næsten gætte sig til med den SYGE tankegang!

Anmeld

7. august 2012

MorDk

Bebsesmoar skriver:

Tag en chill pill inden du overreagere. Det her er et svar udfra hvis INGEN gør noget og hvis det VAR tilladt  Forstår du det nu? Jeg ville også brække dit ben irl hvis du talte sådan til mig hvis ikke det var fordi jeg fik straf for det. Jeg har haft et hårdt liv,det sidder fast,og derfor vil jeg da ikke lære mit barn de ting Men hvis og hvis og hvis så ja så bed jeg,ja så brækkede jeg dit ben,ja så dræbte jeg min eks. Jeg er l i g e g l a d hvis jeg bliver pisset tilstrækkeligt nok af. Jeg ville spore din ip for at konfrontere dig irl hvis jeg var gal nok. Så fald op og fald ned. Det er et svar udfra hvad jeg ville gøre hvis alt andet var afprøvet

Gav det svar? Og ja jeg modtager hjælp og ja jeg er tilknyttet kommunen. Mit beskyttertrang ligger på et sygt plan,og alt dette er hvad jeg ville gøre hviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis det var lovligt eller jeg iiiiiiiiiikke fik straf for det! 

Tænk alligevel at du ville smadre hele verden HVIS det var lovligt!

Jeg er glad for jeg ikke er dig! Du må have det rimligt dårligt med dig selv så...

Anmeld

7. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Bebsesmoar skriver:

Det handler ikke om hvis det var lovligt og du ikke fik straf. Det handler om at man overhovedet kan finde på det.

Jeg gider ikke finde mig i trusler. Jeg siger min mening og godt du får hjælp!!!

Anmeld

7. august 2012

Bebsesmoar

MorDk skriver:

hvis og hvis jaja og skal vi tage det du skriver som en trussel?

Og det med at du får hjælp osv. Det havde du ikke behøvet at fortælle det ku man jo næsten gætte sig til med den SYGE tankegang!

Nej. Og ja det var dejligt,så er der da noget du forstod af det jeg skrev  

Anmeld

7. august 2012

MorDk

Sandra + Mike skriver:

Det er vel for sjov ikke? du mener vel ikke helt seriøst at du kunne finde på at gøre skade på et BARN? 

JO det mener hun faktisk!!!!

Men så kom der liiige en sidebemærkning.... bare lige for at gøre det hele lidt bedre.... at KUN hvis det ikke var farligt (for menneskebid er jo farligt) Og .... nåååhr ja KUN fordi det ikke er lovligt og fordi hun kan straffes for det! MEN hvis det var helt lovligt .... JA så bed hun sgu vores unger du!

Anmeld

7. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
wamse skriver:

Jeg lærer bestemt ikke mit barn at slå, men at henvende sig til en voksen.

I mine øjne er respektløs overfor den anden, men også sig selv som menneske, når man vælger at ty til vold, og det er min holdning, at man i den grad har tabt, hvis vold bliver en løsning.

Kunne ikke sige det bedre selv

Anmeld

7. august 2012

MorDk

Bebsesmoar skriver:

Nej. Og ja det var dejligt,så er der da noget du forstod af det jeg skrev  

JA men som jeg SKREV havde du ikke behøvet at nævne det (at du får hkjælp mm) for det LYSER sgu da ud af dine indlæg!

Anmeld

7. august 2012

MorDk

Bebsen skriver:

Har ikk læst hele tråden - men tænker sku sådan lidt, de børn der SÅ tidligt, BH/VS, lærer at nogle gange må man godt slå, selvforsvar whatever, måske det osse er dem der slår de andre børn i skolen?!
Så små børn kan sku da ikke skelne mellem hvornår det er "ok" og hvornår det ikke er?!
Og lærer man først at det er okay, jamen så ér det okay og de vil også gøre det i utide.

Syns det er dybt chokerende at der er forældre der lærer SMÅ børn at de må slå

Min dreng lærer at det ikke er okay at slå eller noget andet i den dur!
MEN, jeg er heller ikke mere hellig end at kommer han hjem fra skole og har fået tæv, så skal mor her MEGET hurtigt lære ham at FORSVARE sig selv!!

Ida.

Og hvordan vil du gøre det?

Hvorfor ikke tage en snak med skolen, forældrene eller lign?

Anmeld

7. august 2012

Bebsesmoar

Bebsen skriver:

Har ikk læst hele tråden - men tænker sku sådan lidt, de børn der SÅ tidligt, BH/VS, lærer at nogle gange må man godt slå, selvforsvar whatever, måske det osse er dem der slår de andre børn i skolen?!
Så små børn kan sku da ikke skelne mellem hvornår det er "ok" og hvornår det ikke er?!
Og lærer man først at det er okay, jamen så ér det okay og de vil også gøre det i utide.

Syns det er dybt chokerende at der er forældre der lærer SMÅ børn at de må slå

Min dreng lærer at det ikke er okay at slå eller noget andet i den dur!
MEN, jeg er heller ikke mere hellig end at kommer han hjem fra skole og har fået tæv, så skal mor her MEGET hurtigt lære ham at FORSVARE sig selv!!

Ida.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.