Bebsesmoar skriver:
Tag en chill pill inden du overreagere. Det her er et svar udfra hvis INGEN gør noget og hvis det VAR tilladt
Forstår du det nu? Jeg ville også brække dit ben irl hvis du talte sådan til mig hvis ikke det var fordi jeg fik straf for det. Jeg har haft et hårdt liv,det sidder fast,og derfor vil jeg da ikke lære mit barn de ting
Men hvis og hvis og hvis så ja så bed jeg,ja så brækkede jeg dit ben,ja så dræbte jeg min eks. Jeg er l i g e g l a d hvis jeg bliver pisset tilstrækkeligt nok af. Jeg ville spore din ip for at konfrontere dig irl hvis jeg var gal nok. Så fald op og fald ned. Det er et svar udfra hvad jeg ville gøre hvis alt andet var afprøvet 
Gav det svar? Og ja jeg modtager hjælp og ja jeg er tilknyttet kommunen. Mit beskyttertrang ligger på et sygt plan,og alt dette er hvad jeg ville gøre hviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis det var lovligt eller jeg iiiiiiiiiikke fik straf for det!
Mener du seriøst det du skriver?
Så hvis dit barn drillede mit barn, og mit barn slog tilbage i afmagt, fordi det ikke havde noget optimalt sprog endnu, til at forsvarer sig... Ville du så, pande mit barn én ? 
Ej undskyld mig, men de ting du skriver er jo fuldstændig ude i hampen!!! Og du er mor? Håber sateme du har en far til barnet, der kan opdrage med "normale" gener!!! Det er jo forrykt at have sådan en tankegang
FØJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anmeld