Hvis et andet barn slår dit barn i børnehaven.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Mor til Mike

MorDk skriver:

JO det mener hun faktisk!!!!

Men så kom der liiige en sidebemærkning.... bare lige for at gøre det hele lidt bedre.... at KUN hvis det ikke var farligt (for menneskebid er jo farligt) Og .... nåååhr ja KUN fordi det ikke er lovligt og fordi hun kan straffes for det! MEN hvis det var helt lovligt .... JA så bed hun sgu vores unger du!

Hun er jo psykopat, og burde ikke se lyset udenfor den lukkede afdeling  Hvem fanden har sådan en sindssyg tankegang? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

MorDk

Sandra + Mike skriver:

Hun er jo psykopat, og burde ikke se lyset udenfor den lukkede afdeling  Hvem fanden har sådan en sindssyg tankegang? 

Var din mund! Men ja jeg tænker også mit!

Anmeld

7. august 2012

Missq4

mor:) skriver:

Jeg synes godt man kan siddestille det.

Hvis dit barn bliver mobbet hele tiden og selvtilliden bliver mere og mere ødelagt så skal barnet vel bare mobbe tilbage.

Børn der slår/bider har intet med at forældre ikke har opdraget den lille vuggestuendreng til ikke at bide. Oftest bider små børn i frustration.

Men ja, opdrag i bare med at man godt må slå i selvforsvar og så må man se om børnene når de bliver ældre, virkelig har forstået hvad det vil sige.

Jeg kan ikke se de to ting hænger sammen.

Og hvor har jeg skrevet om vuggestuebørn henne ? 

Anmeld

7. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Missq4 skriver:

Jeg kan ikke se de to ting hænger sammen.

Og hvor har jeg skrevet om vuggestuebørn henne ? 

i min verden er der ingen forskel på vuggestue og børnehave. Så jeg kunne lige så vel have skrevet børnehavebarn der bider.

Anmeld

7. august 2012

Missq4

mor:) skriver:

i min verden er der ingen forskel på vuggestue og børnehave. Så jeg kunne lige så vel have skrevet børnehavebarn der bider.

Jeg hopper ud af denne debat vi må bare ind se at vi har forskellig holdning og nikkeavs kun læser det halve af hvad jeg skriver ja så gider jeg ikke bruge min tid på det fint du har din mening fred være med det men jeg har min og det vil jeg ha lov til uden at blive beskyldt for alt Muligt andet jeg ikke har skrevet 

Anmeld

7. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Missq4 skriver:

Jeg hopper ud af denne debat vi må bare ind se at vi har forskellig holdning og nikkeavs kun læser det halve af hvad jeg skriver ja så gider jeg ikke bruge min tid på det fint du har din mening fred være med det men jeg har min og det vil jeg ha lov til uden at blive beskyldt for alt Muligt andet jeg ikke har skrevet 

Anmeld

7. august 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så de damer, nu må I altså lige slå noget koldt vand i blodet!

Dette er tydeligvis et enorm følsomt emne, som folk har vidt forskellige meninger om. Men under INGEN omstændigheder er det okay at blive personlige og komme med grove udmeldinger om andre pga. deres holdninger 

Hvis ikke denne tråd skal låses, så må I alle bidrage til at holde tonen pæn og kommentarerne respektfulde - også til de personer I er uenige med.

MVH Staff

Anmeld

8. august 2012

Becks

Bebsesmoar skriver:

Tag en chill pill inden du overreagere. Det her er et svar udfra hvis INGEN gør noget og hvis det VAR tilladt  Forstår du det nu? Jeg ville også brække dit ben irl hvis du talte sådan til mig hvis ikke det var fordi jeg fik straf for det. Jeg har haft et hårdt liv,det sidder fast,og derfor vil jeg da ikke lære mit barn de ting Men hvis og hvis og hvis så ja så bed jeg,ja så brækkede jeg dit ben,ja så dræbte jeg min eks. Jeg er l i g e g l a d hvis jeg bliver pisset tilstrækkeligt nok af. Jeg ville spore din ip for at konfrontere dig irl hvis jeg var gal nok. Så fald op og fald ned. Det er et svar udfra hvad jeg ville gøre hvis alt andet var afprøvet

Gav det svar? Og ja jeg modtager hjælp og ja jeg er tilknyttet kommunen. Mit beskyttertrang ligger på et sygt plan,og alt dette er hvad jeg ville gøre hviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis det var lovligt eller jeg iiiiiiiiiikke fik straf for det! 

Mener du seriøst det du skriver?

Så hvis dit barn drillede mit barn, og mit barn slog tilbage i afmagt, fordi det ikke havde noget optimalt sprog endnu, til at forsvarer sig... Ville du så, pande mit barn én ?

Ej undskyld mig, men de ting du skriver er jo fuldstændig ude i hampen!!! Og du er mor? Håber sateme du har en far til barnet, der kan opdrage med "normale" gener!!! Det er jo forrykt at have sådan en tankegang  FØJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

8. august 2012

Becks

MorDk skriver:

hvis og hvis jaja og skal vi tage det du skriver som en trussel?

Og det med at du får hjælp osv. Det havde du ikke behøvet at fortælle det ku man jo næsten gætte sig til med den SYGE tankegang!

Anmeld

8. august 2012

Swerg

Becks skriver:

Mener du seriøst det du skriver?

Så hvis dit barn drillede mit barn, og mit barn slog tilbage i afmagt, fordi det ikke havde noget optimalt sprog endnu, til at forsvarer sig... Ville du så, pande mit barn én ?

Ej undskyld mig, men de ting du skriver er jo fuldstændig ude i hampen!!! Og du er mor? Håber sateme du har en far til barnet, der kan opdrage med "normale" gener!!! Det er jo forrykt at have sådan en tankegang  FØJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.