Hvis et andet barn slår dit barn i børnehaven.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min dreng på 21 måneder er den der altid bliver slået. Jeg ville ønske han slog igen! men heldigvis har jeg set hvordan de voksnebehandlere og skælder dem der slår også bliver man lidt roliger. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Lovely<3

MorDk skriver:

Nu er min søn knapt 2 år... og han er en af dem der har bidt de andre og slået... og han gør det også herhjemme. Vi arbejder meget  med det.

Hvis min søn kommer hjem og fortæller han bliver slået... så vil jeg fortælle ham at han skal sige det til pædagogerne... og ellers må jeg tale med pædagogerne hvis det er noget der fortsætter. Jeg ville ikke opfordre mit barn til at slå igen! Aldrig!

Okay Der kan bare opstå situationer hvor barnet ikke har mulighed for at hive fat i en voksen først og der vil jeg da mene, at det er okay at forvare sig. Det er jo bare selvforsvar og det vil jeg aldrig fratage mit barn retten til at bruge.

Anmeld

6. august 2012

ESV

MorDk skriver:

Nu er min søn knapt 2 år... og han er en af dem der har bidt de andre og slået... og han gør det også herhjemme. Vi arbejder meget  med det.

Hvis min søn kommer hjem og fortæller han bliver slået... så vil jeg fortælle ham at han skal sige det til pædagogerne... og ellers må jeg tale med pædagogerne hvis det er noget der fortsætter. Jeg ville ikke opfordre mit barn til at slå igen! Aldrig!

Enig, det er aldrig okay at slå!

Anmeld

6. august 2012

MorDk

Okay Der kan bare opstå situationer hvor barnet ikke har mulighed for at hive fat i en voksen først og der vil jeg da mene, at det er okay at forvare sig. Det er jo bare selvforsvar og det vil jeg aldrig fratage mit barn retten til at bruge.

Nej men jeg vil ikke sige til mit barn at det OK at slå igen. Det skal de skam nok selv finde ud af er jeg sikker på....

Jeg slog da også igen da jeg var lille... Det var der ingen der havde opfordret mig til..

Anmeld

6. august 2012

Lullaby

Aldrig slå. Altid hive fast i en voksen..

Anmeld

6. august 2012

Lovely<3

FrkZier skriver:

jeg ville altid, under alle omstændigheder lære at sige det til en voksen.. ville aldrig lærer barnet at slå fra sig, heller ikke selvom der ikke er andre muligheder - fordi der er ALTID andre muligheder

Jeg vil nu mene, at kan opstå situationer hvor der ikke er andre muligheder end at ty til selvforsvar. Pædagogerne har jo ikke mulighed for at overvåge hvert enkelt barn.

Anmeld

6. august 2012

MorDk

Kvinde2900 skriver:

Jeg vil nu mene, at kan opstå situationer hvor der ikke er andre muligheder end at ty til selvforsvar. Pædagogerne har jo ikke mulighed for at overvåge hvert enkelt barn.

Nej det har du ret i... men igen så er jeg sikker på at ens børn nok selv finder en løsning på den ene eller anden måde... Jeg vil ALDRIG sige til mit barn at det er OK at slå igen. ALDRIG!

Anmeld

6. august 2012

Lovely<3

michelledam skriver:

Jeg vil lære isabella at slå igen ligesom jeg har lært det af mine forældre for jeg tror på det har meget at gøre med at man ikke bliver mobbet. Self skal hun ikke slå først men er der en anden der slår så forsvarer man sig selv. Det er min holdning. nok også en holdning jeg vilfå huk for herinde. Men det er jeg godt nok ligeglad med.

Jeg er helt enig og er af samme holdning

Anmeld

6. august 2012

Laulund87

MorDk skriver:

Nej den holdning deler vi langt fra...! Men sådan er man så forskellige.

Sys bare det er SÅ forkert! At man må slå "noglegange"? Det er for nem en løsning!

Min datter er desværre også en af dem der har slået og bidt et andet barn. Det er sket to gange og jeg er bestemt ikke stolt! Hun er vokset fra det og har fået at vide at det gør man bare IKKE!

Hun skal lære, og har lært, at man ikke slår, bider osv. Også selvom hun bliver udsat for det af andre!

Anmeld

6. august 2012

MorDk

Laulund87 skriver:

Min datter er desværre også en af dem der har slået og bidt et andet barn. Det er sket to gange og jeg er bestemt ikke stolt! Hun er vokset fra det og har fået at vide at det gør man bare IKKE!

Hun skal lære, og har lært, at man ikke slår, bider osv. Også selvom hun bliver udsat for det af andre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.