Mor og far er stolt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

AnonymAnonym

LevisMor skriver:

Det har jeg heller ikke svært ved, min søn gjorde det selv i den alder, har bare ikke hørt til det siden, 

Okay, prøver på en anden måde så - hvorfor har du svært ved at tro hun ikke gør det bevidst... For idag har hun sagt det mere en 15 gange, og så er der nok noget om det - jeg kan også skrive om en uge i pb til dig, om hun stadig gør det, for så må du da være overbevist om at nogen er hurtigere.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

AnonymAnonym

Aisha skriver:

Jeg undrede mig også og valgte og ikke skrive noget. Men du har ret børn siger ikke noget bevidst i den alder. Men nogen gange kan lyde godt opfattes som ord. Så i har ret begge 2 babyen har sagt sit første ord. Slut. 

Nogen gør det altså bevidst, min lillesøste sagde også sit første ord da hun var 6 mdr.. Og hun sagde mad, hver gang hun var sulten - det vil jeg mene er bevidst - og det var det også... Så kan ikke se i har så svært ved at tro på det?.. Men er egentlig også lidt ligeglad, jeg kender mit barn bedst, og ved når hun siger noget bevidst  god dag 

Anmeld

5. august 2012

Levi&LilysMor

AnonymAnonym skriver:

Okay, prøver på en anden måde så - hvorfor har du svært ved at tro hun ikke gør det bevidst... For idag har hun sagt det mere en 15 gange, og så er der nok noget om det - jeg kan også skrive om en uge i pb til dig, om hun stadig gør det, for så må du da være overbevist om at nogen er hurtigere.. 

Læs. mamanet.dk så forstår du 

Anmeld

5. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
AnonymAnonym skriver:

Nogen gør det altså bevidst, min lillesøste sagde også sit første ord da hun var 6 mdr.. Og hun sagde mad, hver gang hun var sulten - det vil jeg mene er bevidst - og det var det også... Så kan ikke se i har så svært ved at tro på det?.. Men er egentlig også lidt ligeglad, jeg kender mit barn bedst, og ved når hun siger noget bevidst  god dag 

God dag til dig også

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

LevisMor skriver:

Læs. mamanet.dk så forstår du 

Nej tak. Jeg kender mit barn bedere end du gør, mama-net gør og hvad der ellers er 

Anmeld

5. august 2012

Eliza

av av jeg er nok nød til at skrive mig på den liste hvor man undre sig ( og åbenbart os skal havles ned for det! ) 

Hvis hun har sagt sit første ord, er det da flot om end MEGET hurtigt.. Jeg satser ihvertfald ikke på min Malle siger sit første ord inden for de næste 14 dage (eller næste par måneder for den sags skyld) vi operere stadig i gu-hu gaaahhhaa  

så fremt det er bevist ( må i jo vide bedst) så kan jeg da godt forstå i er stolte.. 

Jeg var os stolt da mallen vendte jeg fra mave til ryg 5 uger gammel (hele tiden) og ja jeg blev sku os tøse-pige fornærmet da en SP som ikke kendte mit barn, mente det ikke var en bevidst handling.. min egen SP gav mig dog ret i at han er fremmelig og det var fuldt ud bevidst 

men ja det lyder utroligt, så siger ikke du lyver men igen vil jeg altså ha lov at undre mig  (og være en smugle misundelig, ja bum er sku ikke bange for at indrømme det, og tror os skoen trygger der hos de andre på min "undrings liste" 

Anmeld

5. august 2012

Carl-Emil's mor

http://www.hillerod.dk/da/sitecore/content/Subsites/Sundhedsplejen/Vaerd_at_vide/Barnets_sprog.aspx

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

Eliza skriver:

av av jeg er nok nød til at skrive mig på den liste hvor man undre sig ( og åbenbart os skal havles ned for det! ) 

Hvis hun har sagt sit første ord, er det da flot om end MEGET hurtigt.. Jeg satser ihvertfald ikke på min Malle siger sit første ord inden for de næste 14 dage (eller næste par måneder for den sags skyld) vi operere stadig i gu-hu gaaahhhaa  

så fremt det er bevist ( må i jo vide bedst) så kan jeg da godt forstå i er stolte.. 

Jeg var os stolt da mallen vendte jeg fra mave til ryg 5 uger gammel (hele tiden) og ja jeg blev sku os tøse-pige fornærmet da en SP som ikke kendte mit barn, mente det ikke var en bevidst handling.. min egen SP gav mig dog ret i at han er fremmelig og det var fuldt ud bevidst 

men ja det lyder utroligt, så siger ikke du lyver men igen vil jeg altså ha lov at undre mig  (og være en smugle misundelig, ja bum er sku ikke bange for at indrømme det, og tror os skoen trygger der hos de andre på min "undrings liste" 

Hej med dig Syntes da det er flot det med din dreng smiler

Men jeg vil nu ikke mene jeg har høvlet nogen ned i min debat, ja jeg blev lidt sur på den ene af dem, men ved ikke kom du har læst nogle af hendes beskeder, som var grundlag får at jeg belv sur.. I må gerne undre jer ligeså tosset i vil, for det ændre ikke på hvad mors lille pige har sagt 

- Rigtig god aften 

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

Carl-Emil's mor skriver:

http://www.hillerod.dk/da/sitecore/content/Subsites/Sundhedsplejen/Vaerd_at_vide/Barnets_sprog.aspx

404 - file or directory not found.

Anmeld

5. august 2012

MinNoah

Et barn på 6 mdr kan jo ikke sætte to ord sammen og sige " a det" ? Det kan ikke lade sig gøre, længere er den ikke.

Men selvfølgelig kan det for forældrene lyde som om barnet siger noget der giver mening.... Ingen andre ville have lagt mærke til det. Børn i den alder kommer med lyde, mange lyde... og nogle kan så være heldige og lyde som noget....

Men må give en anden herinde ret, børn kan ikke sige ord og da slet ikke 2 ord sammen når de er 6 mdr, nu må i være realistiske piger

Men sødt at det lød som om hun sagde det din datter....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.