Mor og far er stolt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

AnonymAnonym

MortilElias2010 skriver:

Var det ikke en ide bare at lade dem nyde det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

MorDk

Hvor er hun sød og dygtig *S*

Jo nogle børn snakker altså tidligere end andre... Nogle børn ER bare hurtigere....

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

LevisMor skriver:

Jo da , undrede mig da bare 

Jamen der er skam ikke noget at undre sig over - hun har sagt sit første ord thats it.. - Det jo meget forskelligt fra menneske til menneske? Min lillesøster begyndte at, rejse sig op af ting da hun var 4-5 mdr. og sagde sit første ord da hun var 6 mdr.. idag er hun to år og siger zoologisk have fejlfrit  - nogen er bare rigtige hurtige..

Anmeld

5. august 2012

Levi&LilysMor

AnonymAnonym skriver:

Jamen der er skam ikke noget at undre sig over - hun har sagt sit første ord thats it.. - Det jo meget forskelligt fra menneske til menneske? Min lillesøster begyndte at, rejse sig op af ting da hun var 4-5 mdr. og sagde sit første ord da hun var 6 mdr.. idag er hun to år og siger zoologisk have fejlfrit  - nogen er bare rigtige hurtige..

Det er det da. For Levi har da også sagt ja, men det har ikke været bevidst, men fint nok hvis i mener det er det  Nyd det. god aften.

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

MorDk skriver:

Hvor er hun sød og dygtig *S*

Jo nogle børn snakker altså tidligere end andre... Nogle børn ER bare hurtigere....

Mange tak - fik også bare kuldegys, hun sad og legede med min hånd og pludselig kigger hun på mig og siger (a det') 

Anmeld

5. august 2012

MorDk

LevisMor skriver:

Det er det da. For Levi har da også sagt ja, men det har ikke været bevidst, men fint nok hvis i mener det er det  Nyd det. god aften.

Handler ikke altid om at mene... men om at man kender sit barn...

Anmeld

5. august 2012

Levi&LilysMor

MorDk skriver:

Handler ikke altid om at mene... men om at man kender sit barn...

Jaja så siger vi det.

Anmeld

5. august 2012

MorDk

Selvfølgelig kan nogle ord lyde som noget... og man konkluderer at det er "nok" det... min søn er knapt 2 år og snakker virkelig godt af sin alder.... + han startede med sine første ord/sætninger ret tidligt. Han er sgu en klog og ret fremme... (ja det mener jeg og ved jeg)

Anmeld

5. august 2012

Koen.

Hvor er hun dygtig

Anmeld

5. august 2012

MorDk

LevisMor skriver:

Jaja så siger vi det.

Kan du ikke enten lade være at svare... eller i det mindste lade være med "talk to the hand attituden".... hader bare det der JAJA....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.