Mor og far er stolt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

AnonymAnonym

LevisMor skriver:

Undskyld jeg undrede mig bare ?  

Det iorden, nu ved du så at, nogle bare ER hurtigere end andre Og at bare fordi du undre dig, er der ikke grund til en grim tone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Skifreaken

Årh hvor er hun sej Det er da bare så cool!!

Vi er også ovenud glade, for lille Hector som bliver 4 mdr på onsdag har i dag lige trillet, to gange, fra ryg til mave

Om det så var bevidst eller ej, vi er ligeglade, vores bette mand er bare for sej!

Så forstår jer helt klart

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

Skifreaken skriver:

Årh hvor er hun sej Det er da bare så cool!!

Vi er også ovenud glade, for lille Hector som bliver 4 mdr på onsdag har i dag lige trillet, to gange, fra ryg til mave

Om det så var bevidst eller ej, vi er ligeglade, vores bette mand er bare for sej!

Så forstår jer helt klart

Årh hvor er han dygtig! - Godt gået! 

-Og mange tak smiler

Anmeld

5. august 2012

MorDk

LevisMor skriver:

Undskyld jeg undrede mig bare ?  

Det har du også lov til... Men det er måden du svare tilbage på.... du måske skulle tænke lidt over?

Anmeld

5. august 2012

Levi&LilysMor

MorDk skriver:

Det har du også lov til... Men det er måden du svare tilbage på.... du måske skulle tænke lidt over?

Jeg snakker altid pænt til andre, så det er ikke ment spydigt, men kun som en undren ikke andet.... men kan da godt huske dengang han sagde ja den ene gang at jeg da blev glad, det lyder sjovt nå man hører deres stemme første gang...

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

LevisMor skriver:

Jeg snakker altid pænt til andre, så det er ikke ment spydigt, men kun som en undren ikke andet.... men kan da godt huske dengang han sagde ja den ene gang at jeg da blev glad, det lyder sjovt nå man hører deres stemme første gang...

Ej du mener da vel virkelig ikke at, det du lige gjorde var at snakke pænt? - For i så fald er det meget uheldigt.. .... 

Og hvorfor er det egentlig du har så svært ved at, tro min datter har sagt sit første ord?

Anmeld

5. august 2012

MorDk

LevisMor skriver:

Ja det er et helt nyt barn lige pludselig... og man bliver så stolt *S*

Anmeld

5. august 2012

Levi&LilysMor

AnonymAnonym skriver:

Ej du mener da vel virkelig ikke at, det du lige gjorde var at snakke pænt? - For i så fald er det meget uheldigt.. .... 

Og hvorfor er det egentlig du har så svært ved at, tro min datter har sagt sit første ord?

Det har jeg heller ikke svært ved, min søn gjorde det selv i den alder, har bare ikke hørt til det siden, 

Anmeld

5. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
LevisMor skriver:

Jeg undrede mig også og valgte og ikke skrive noget. Men du har ret børn siger ikke noget bevidst i den alder. Men nogen gange kan lyde godt opfattes som ord. Så i har ret begge 2 babyen har sagt sit første ord. Slut. 

Anmeld

5. august 2012

Levi&LilysMor

MorDk skriver:

Ja det er et helt nyt barn lige pludselig... og man bliver så stolt *S*

Det bliver man nemlig, når han siger noget engang snart igen, så triller jeg nok en tåre eller mange...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.