Mor og far er stolt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Levi&LilysMor

Ved ikke om du hentyder til mig?

Altså jeg har virkelig skrevet det på en pæn måde! Men er det ikke en DEBAT side... ikke en "rygklapper-side..."

Man skal efterhånden passe på at sige folk imod eller være uenig herinde

Hun hentyder til mig  jeg skrev både at jeg godt kan forstå hun er stolt for børn kan jo godt sige noget tidligt dog ikke bevidst, og derfor undrede jeg mig over at hendes kunne tale... men havde ikke lov til at undre mig eller have egen mening, så er det lidt svært ... hmm.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

maria_wlt

LevisMor skriver:

Hun hentyder til mig  jeg skrev både at jeg godt kan forstå hun er stolt for børn kan jo godt sige noget tidligt dog ikke bevidst, og derfor undrede jeg mig over at hendes kunne tale... men havde ikke lov til at undre mig eller have egen mening, så er det lidt svært ... hmm.....

Hop op og fald ned på det... Jeg undrer mig lige så meget som dig... 

Anmeld

6. august 2012

Levi&LilysMor

maria_wlt skriver:

Hop op og fald ned på det... Jeg undrer mig lige så meget som dig... 

ja 

Anmeld

6. august 2012

Wimmie

LevisMor skriver:

Hvis dine kommentarer kunne opfattes som værende lede, så får man det vist svært i livet 

Anmeld

6. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Undskyld mig, men velkommen til 1.b

Tror under INGEN omstændigheder at der er nogen der har skrevet noget, for at være lede - det kan også være måden man læser på og/eller skriver på .. Folk har forskellige opfattelser jo .

Og bliver nødt til at skrive til TS, hvis du er så ligeglad med hvad andre mener, altså de 'negative' kommentar, så lad det ligge og la' vær med at kommenter på dem, og kør den længere ud - for det behager dig tydeligvis ikke, at nogen undrer sig over, at dit barn har sagt 'a det' ..

Men selvfølgelig, som mor er man stolt - og tillykke med at dit barn har sagt sin første sætning. Selvfølgelig vil man have positiv respons - MEN du vælger selv at lægge det ud på nettet, og så må du altså være moden nok, til at kunne modtage undren fra andre kanter.

Anmeld

6. august 2012

Loa

Olivia's Moar skriver:

Undskyld mig, men velkommen til 1.b

Tror under INGEN omstændigheder at der er nogen der har skrevet noget, for at være lede - det kan også være måden man læser på og/eller skriver på .. Folk har forskellige opfattelser jo .

Og bliver nødt til at skrive til TS, hvis du er så ligeglad med hvad andre mener, altså de 'negative' kommentar, så lad det ligge og la' vær med at kommenter på dem, og kør den længere ud - for det behager dig tydeligvis ikke, at nogen undrer sig over, at dit barn har sagt 'a det' ..

Men selvfølgelig, som mor er man stolt - og tillykke med at dit barn har sagt sin første sætning. Selvfølgelig vil man have positiv respons - MEN du vælger selv at lægge det ud på nettet, og så må du altså være moden nok, til at kunne modtage undren fra andre kanter.

Tror ikke du behøves at skrive til TS da det ser ud til hun har slettet sig.

Trist hvis det er på grund af denne debat...

Anmeld

6. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Loa skriver:

Tror ikke du behøves at skrive til TS da det ser ud til hun har slettet sig.

Trist hvis det er på grund af denne debat...

Haha, ja kom jeg godt til at se efter jeg havde sendt beskeden - skide godt Men gad ikke til at slette den ..

Men ja, det er da trist, hvis det er pga denne debat - men man skal jo også bare huske at det er internettet det er, og ikke ens forældre der står klar med skulderklap når det hele kører .. Men hvad ved jeg, det er min holdning

Jeg kunne aldrig drømme om, at dele sådanne ting med folk jeg ikke kender, for man ved aldrig hvilken reaktion man får jo - og hvis det er et skulderklap jeg vil ha', så tager jeg altså telefonen og ringer til min mor, eller mine veninder, for at få det jeg vil have

Anmeld

6. august 2012

Barejegsnartergravid

Min datter sagde også op og hun forstod virkelig.meningen, og det var omkring det halve år, hun sagde det et par dage, og så glemte hun det igen. Jeg spurgte sp om det og hun sagde, det kunne de sagtens, men.de.fleste.børn glemte hurtigt deres ord igen. Det passede på min datter, nu her lige knap et år gammel siger hun tilgengæld ca 10 forståelige bevidste ord. Så tillykke om enten dit barn glemmer det eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.