Mor og far er stolt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

AnonymAnonym

LevisMor skriver:

Det er det da. For Levi har da også sagt ja, men det har ikke været bevidst, men fint nok hvis i mener det er det  Nyd det. god aften.

Jamen hvis du så er så sikker, kunne du ikke bare have gået videre? Du kan jo se der er andre der også skriver at, nogen børn er bare hurtigere - hvilket også er sandt

.. - Men tak du må også have en god aften.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

AnonymAnonym

LevisMor skriver:

Jaja så siger vi det.

Ej hvor er du spydig?

Anmeld

5. august 2012

Levi&LilysMor

Kan du ikke enten lade være at svare... eller i det mindste lade være med "talk to the hand attituden".... hader bare det der JAJA....

Gider bare ikke diskuttere for i mener jo at det er sådan som i siger det , så har ingen mulighed for egen mening, derfor! og gider slet ikke sådan en diskussion det sker altid herinde og for tit så... og jeg slutter den her for ellers bliver samtalen ved... god aften

Anmeld

5. august 2012

MorDk

LevisMor skriver:

Gider bare ikke diskuttere for i mener jo at det er sådan som i siger det , så har ingen mulighed for egen mening, derfor! og gider slet ikke sådan en diskussion det sker altid herinde og for tit så... 

Øhhh det er en debat. Vi har ikke svaret dig "nedladende" eller lign. Og hvis du sys debatterne altid ender sådan så burde du da som den første være med til at holde den "gode tone"

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

MorDk skriver:

Selvfølgelig kan nogle ord lyde som noget... og man konkluderer at det er "nok" det... min søn er knapt 2 år og snakker virkelig godt af sin alder.... + han startede med sine første ord/sætninger ret tidligt. Han er sgu en klog og ret fremme... (ja det mener jeg og ved jeg)

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

tanja. skriver:

Hvor er hun dygtig

Tak

Anmeld

5. august 2012

B&J

jaaa så er mor og far stolte hvor er hun dygtig

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

MorDk skriver:

Øhhh det er en debat. Vi har ikke svaret dig "nedladende" eller lign. Og hvis du sys debatterne altid ender sådan så burde du da som den første være med til at holde den "gode tone"

Enig

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

B&J skriver:

jaaa så er mor og far stolte hvor er hun dygtig

Tak 

Anmeld

5. august 2012

Levi&LilysMor

MorDk skriver:

Undskyld jeg undrede mig bare ?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.