Mor og far er stolt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

MinNoah

AnonymAnonym skriver:

Okay, prøver på en anden måde så - hvorfor har du svært ved at tro hun ikke gør det bevidst... For idag har hun sagt det mere en 15 gange, og så er der nok noget om det - jeg kan også skrive om en uge i pb til dig, om hun stadig gør det, for så må du da være overbevist om at nogen er hurtigere.. 

Prøv at optag det når hun siger det.... Så skal vi se hvor mange der kan høre det samme som dig ;-)

Vi vil have beviser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Wimmie

Mila har også sagt "A det" den sidste måneds tid (hun er 7 mdr), men jeg tror nu det er helt tilfældigt at det lyder som "rigtige ord" - men jeg bilder naturligvis mig selv ind at hun snakker rigtigt 

Hun siger også "nejnejnejnejnej!" når hun bliver sur og der er noget hun ikke vil, men jeg tror ikke det er bevidst - men stadig sjovt 

Anmeld

5. august 2012

Carl-Emil's mor

AnonymAnonym skriver:

404 - file or directory not found.

Prøv at Google hvornår kan børn tal så kan du få svar på din udtalelse vedr sproglig udviklinger

Anmeld

5. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
MorDk skriver:

Kan du ikke enten lade være at svare... eller i det mindste lade være med "talk to the hand attituden".... hader bare det der JAJA....

Enig! Det er utrolig ubehøvlet når folk bare siger "Ja, ja"

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

Til alle jer, som sagde det var sødt og dejligt KÆMPE TAK!

- Til alle jer andre, TAK fordi i var med til at gøre mit jubbel humør over min datter's ord, til et rigtig "pis" humør bevidst eller ej (tilfredse)???? 

Jeg har ikke sat spørgsmålstegn ved om det var et ord? Så tak for jeres, - "det ikke et ord" osv.. -

i'm not care what you think

Anmeld

5. august 2012

Wimmie

AnonymAnonym skriver:

- Til alle jer andre, TAK fordi i var med til at gøre mit jubbel humør over min datter's ord, til et rigtig "pis" humør bevidst eller ej (tilfredse)???? 

Jeg har ikke sat spørgsmålstegn ved om det var et ord? Så tak for jeres, - "det ikke et ord" osv.. -

Arh, fald nu lige ned - der er jo ingen der har været lede eller noget - ingen grund til at gøre et stort nummer ud af det.

Anmeld

5. august 2012

MinNoah

AnonymAnonym skriver:

Det gør du åbenbart Ellers ville dit humør jo ikke blive påvirket.

Vi siger det jo ikke for at være onde... Men det er jo en realitet at et barn på 6 mdr ikke kan sætte to ord sammen. eller sige bevidste ord..

Alle forældre er stolte af deres børn, og det er du selvfølgelig også! Det kan jo sagtens være hendes babylyde kan lyde som " a det " - mens andre babylyde kan lyde som "Nej" "min" "mad" osv. Men det er jo ikke bevidst af en på 6 mdr.

ha en god aften :-)

Anmeld

5. august 2012

AnonymAnonym

Wimmie skriver:

Arh, fald nu lige ned - der er jo ingen der har været lede eller noget - ingen grund til at gøre et stort nummer ud af det.

Jo der er nemlig nogle stykker der har været lede.. Men det også ligemeget overvejet afligevel og slette min profil, da jeg syntes der tit er skæderier... 

Anmeld

5. august 2012

Wimmie

AnonymAnonym skriver:

Jo der er nemlig nogle stykker der har været lede.. Men det også ligemeget overvejet afligevel og slette min profil, da jeg syntes der tit er skæderier... 

Ej, der er ikke en eneste der har været led i denne debat. Hvis du ikke kan klare at nogle er uenige med dig så er det nok også bedst ikke at være i et debatforum 

Hvis du virkelig mener at nogen har været direkte led ved dig, så synes jeg da du skal anmelde vedkommende - men ærligt talt så kan jeg slet ikke se hvilket indlæg der skulle være så slemt.

Anmeld

5. august 2012

MinNoah

Ved ikke om du hentyder til mig?

Altså jeg har virkelig skrevet det på en pæn måde! Men er det ikke en DEBAT side... ikke en "rygklapper-side..."

Man skal efterhånden passe på at sige folk imod eller være uenig herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.