Hvordan forbereder I flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Vi har købt sådan en lille termoflaske på 300 ml som lige passer i pusletasken /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Skal vi så ud steder hvor vi ved der ik er nogle muligheder for opvarmning tager vi bare og hælder halvdelen af det kolde vand ud af flaskerne, erstatter det med varmt fra termoflasken, pulveret i og ryste ryste ryste så er der mad /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Det var smart!
Ved du egentlig om det er oki at tage en varm flaske med, eller skal den køles ned?? Sys nemlig ikke jeg kan finde noget om det nogen steder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Masig skriver:

Det kan jeg egentlig også godt forstå.. Min kæreste er rigtig god til at tage sig af vores dreng, men han synes ikke det er synderligt spændende... Han er jo bare en lille "klump" hehe... Man kan jo ikke noget med ham endnu, så kæresten synes ikke det er det sjoveste i verden.... Men han skal jo stadig have mad og nu hvor det er weekend og kæresten ikke skal op og på arbejde og han er kommet på flaske så skal han da bare tage sin tjans og stå op om natten hehe...

Lige præcis det synes min kæreste ogs at hun bare er en klump ;D hehe .. Det er lidt sjove de mænd der ja lad ham heller tag en af dagene i weekenden så du er frisk

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Det var smart!
Ved du egentlig om det er oki at tage en varm flaske med, eller skal den køles ned?? Sys nemlig ikke jeg kan finde noget om det nogen steder.

Umiddelbart tænker jeg at det nok er bedst at køle den ned hurtigt, men på den anden side skulle der jo ik være stor mulighed for mange bakterier eftersom vandet er kodt og flasken er steril

Anmeld

3. august 2012

Masig

Team Putte skriver:

Helt sikkert! Vi var oz meget skeptiske omkring den flaske fordi det sgu bare er nemmere at have brysterne med, og de har altid den rigtige temperatur! Så vi vendte det meget med sp og det var hende der foreslog både bøtterne til pulver og tricket med termoflasken når vi er nogle steder

Vi har oz købt en flaskevarmer fra Avent som vi har stående bag i bilen.. Det er ik så tit vi er steder hvor der ik er micro-ovn men min mormor og kærestens mor har f.eks. ingen og der varmer flaskevarmeren flasken på få minutter

Smart.. Hvad man dog ikke kan få er hjælpemidler efterhånden hehe... Tænk hvor besværligt det hele var i gamle dage...

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

Masig skriver:

Smart.. Hvad man dog ikke kan få er hjælpemidler efterhånden hehe... Tænk hvor besværligt det hele var i gamle dage...

Hehe ja man kan sagens købe sig fattig Nogle vil oz mene en flaskevarmer er unødvendig men den er virkelig MEGET hurtigere end at skulle til at koge vand til opvarmning

Anmeld

3. august 2012

Masig

HeidiW86 skriver:

Ja for Søren.. Hvis det erkogende når du tager hjemme fra så skal det nærmest køles lidt ned inden den bebs får det. men også god ide team putte kommer med, med at hælde lidt koldt fra og komme lidt varmt i.

Super, så burde det jo ikke være et problem at have flasker med...

Næste weekend skal vi til fødselsdag det meste af søndagen, så bliver spændende at se om vi kan finde ud af at have flasker med til hele dagen og om de kan holdes varme nok...

Anmeld

3. august 2012

Masig

MarleneOlsen skriver:

Lige præcis det synes min kæreste ogs at hun bare er en klump ;D hehe .. Det er lidt sjove de mænd der ja lad ham heller tag en af dagene i weekenden så du er frisk

Hehe ja, tror ikke mændene har samme forhold til dem som helt små, som vi har... Altså jeg synes da heller ikke han er vildt spændende lige pt, men jeg kan alligevel godt lægge mærke til hans udvikling og de ting han gør, hvor kæresten ikke rigtig holder øje med sådan noget... Så er det jo klart han synes han er lidt kedelig hehe...

Anmeld

3. august 2012

Masig

Team Putte skriver:

Hehe ja man kan sagens købe sig fattig Nogle vil oz mene en flaskevarmer er unødvendig men den er virkelig MEGET hurtigere end at skulle til at koge vand til opvarmning

Det er jo det.... Og ja mange ting er unødvendige, men de er jo rare at have, og hvis det kan gøre hverdagen lettere og mere overskuelig så er det da bare at udnytte det...

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

Masig skriver:

Det er jo det.... Og ja mange ting er unødvendige, men de er jo rare at have, og hvis det kan gøre hverdagen lettere og mere overskuelig så er det da bare at udnytte det...

Præcis min tanke

Anmeld

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Umiddelbart tænker jeg at det nok er bedst at køle den ned hurtigt, men på den anden side skulle der jo ik være stor mulighed for mange bakterier eftersom vandet er kodt og flasken er steril /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12397.png" alt="" />

Nej det er også det jeg tænker.. Og hun har ikke reageret negativt de gange vi har gjort det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.