Hvordan forbereder I flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Masig

LevisMor skriver:

Kog vand og stil det i køleskabet og skift det hver dag

Men til natten laver du bare det antal flasker han skal have med pulver og det hele klar, så den lige er til at tage ud og varme , kan du også gøre om dagen

Men man må jo ikke lave det med pulver i forvejen?

Står der i hvert fald på pakken...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Masig skriver:

Ja det er jo rimelig simplet må man sige på den måde... de 30 sekunder kan han jo nok vente... Skal den have 30 sek i mikroen?

Kommer and på din mikroovn .. Min er lidt langsom til at varme så når det har stået i køleskabet hele natten får den 45 min så mærker jeg på min håndled om det er tilpas eller for varmt Putter sutten på og trykker noget ud

Ja hun er aldrig sulten når hun vågner ikk så hun skriger eller sir lyde

Anmeld

2. august 2012

Masig

MarleneOlsen skriver:

Kommer and på din mikroovn .. Min er lidt langsom til at varme så når det har stået i køleskabet hele natten får den 45 min så mærker jeg på min håndled om det er tilpas eller for varmt Putter sutten på og trykker noget ud

Ja hun er aldrig sulten når hun vågner ikk så hun skriger eller sir lyde

ok, vi må jo prøve os frem...

det er da fedt så undgår i skrigeture... dem har vi et par stykker af her... han skal nok sige til når han er sulten!!!

Anmeld

3. august 2012

Masig skriver:

ok, vi må jo prøve os frem...

det er da fedt så undgår i skrigeture... dem har vi et par stykker af her... han skal nok sige til når han er sulten!!!

Ja det meget rart du har dig en bestem lille herre

Anmeld

3. august 2012

Masig

MarleneOlsen skriver:

Ja det meget rart du har dig en bestem lille herre

Ja for søren.. han er egentlig meget nem, men han skal så sandelig nok sige til når der er noget der ikke behager ham, som fx når mor er for langsom med maden eller han skal skiftes.... Nøj hvor kan han blive sur hehe...

Anmeld

3. august 2012

Masig skriver:

Ja for søren.. han er egentlig meget nem, men han skal så sandelig nok sige til når der er noget der ikke behager ham, som fx når mor er for langsom med maden eller han skal skiftes.... Nøj hvor kan han blive sur hehe...

Hehe ja , det jo kun godt hehe .. Han prøver bare at vise dig det er ham der bestemmer lige nu , hehe .. Det er faktisk ret sødt hehe .. Var det så nemt i nat da han skulle have flaske da de næsten var gjort klar (;

Anmeld

3. august 2012

Masig

MarleneOlsen skriver:

Hehe ja , det jo kun godt hehe .. Han prøver bare at vise dig det er ham der bestemmer lige nu , hehe .. Det er faktisk ret sødt hehe .. Var det så nemt i nat da han skulle have flaske da de næsten var gjort klar (;

Hehe ja han styrer os allerede...

Ja det var faktisk rimelig simpelt med flaskerne... Han var lidt hys de 30 sekunder han skulle vente hehe, men det gik jo rimelig glat alligevel.... Det er slet ikke så besværligt som man skulle tro, jeg havde jo frygtet at det med flaske var noget rod, men det er jo temmelig ligetil, og man skal jo bare ind i en rytme så er jeg sikker på det nok skal gå let...

Nu skal jeg bare lære manden det, så han kan stå op i nat, og jeg kan få lov at sove videre

Anmeld

3. august 2012

Masig skriver:

Hehe ja han styrer os allerede...

Ja det var faktisk rimelig simpelt med flaskerne... Han var lidt hys de 30 sekunder han skulle vente hehe, men det gik jo rimelig glat alligevel.... Det er slet ikke så besværligt som man skulle tro, jeg havde jo frygtet at det med flaske var noget rod, men det er jo temmelig ligetil, og man skal jo bare ind i en rytme så er jeg sikker på det nok skal gå let...

Nu skal jeg bare lære manden det, så han kan stå op i nat, og jeg kan få lov at sove videre

Ja , det er nemlig nemt når man først kommer ind i en rytme hehe ..

Ja prøv og se om du kan lære ham det ;D jeg har prøvet at lærer min kæreste det i snart to måneder . ( hun er snart 3 måneder og har været på flaske i to) meen det går ik så godt han er bedre til min den store dreng hehe ..

Anmeld

3. august 2012

Masig

MarleneOlsen skriver:

Ja , det er nemlig nemt når man først kommer ind i en rytme hehe ..

Ja prøv og se om du kan lære ham det ;D jeg har prøvet at lærer min kæreste det i snart to måneder . ( hun er snart 3 måneder og har været på flaske i to) meen det går ik så godt han er bedre til min den store dreng hehe ..

Det kan jeg egentlig også godt forstå.. Min kæreste er rigtig god til at tage sig af vores dreng, men han synes ikke det er synderligt spændende... Han er jo bare en lille "klump" hehe... Man kan jo ikke noget med ham endnu, så kæresten synes ikke det er det sjoveste i verden.... Men han skal jo stadig have mad og nu hvor det er weekend og kæresten ikke skal op og på arbejde og han er kommet på flaske så skal han da bare tage sin tjans og stå op om natten hehe...

Anmeld

3. august 2012

MissTas

Frøken J. skriver:

Det gjorde vi. Altså kogte vand til en hel dag og i køleren Og så varme i mikro. Jeg kommer dog først pulveret i EFTER vandet er varmet i mikroen. Vores mikro har ikke digitalt display, så det er på gefühl, og derfor bliver vandet af og til for varmt. Så synes jeg det er bedst at komme pulveret i efter..

samme gjorde vi da Annastacia var helt spæd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.