Hvordan forbereder I flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Men man bliver lidt bange.. Når lige at tænke tanken "Skal jeg så gå gennem byen med hysterisk bebs i barnevognen?" men her begyndte hun først at brokke sig da hun fik solen i øjnene /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Ja kan godt følge dig.. Wow alle de ting man skal igennem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Masig

HeidiW86 skriver:

Og ellers så få fat i en termo kande. Og når bebs så har fået en hælder i op til næste gang..

Nårh ja kan man jo også

Anmeld

3. august 2012

HeidiW86

Masig skriver:

Nårh ja kan man jo også /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" />

Ja så skal du heller ikke tænke over at have for mange flasker med for så bliver de sidste helt sikkert kolde.

Anmeld

3. august 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Masig skriver:

Hehe ja, tror ikke mændene har samme forhold til dem som helt små, som vi har... Altså jeg synes da heller ikke han er vildt spændende lige pt, men jeg kan alligevel godt lægge mærke til hans udvikling og de ting han gør, hvor kæresten ikke rigtig holder øje med sådan noget... Så er det jo klart han synes han er lidt kedelig hehe...

Nej tror jeg heller ikk de har Alex min kæreste , synes ogs Cecilie er Mega kedelig . Ja det synes ogs selv hun var men nu nærmere hun sig de 3 måneder hun både smiler og griner og snakker nu er hun hyggelig at være sammen med

Anmeld

3. august 2012

Levi&LilysMor

Masig skriver:

Men man må jo ikke lave det med pulver i forvejen?

Står der i hvert fald på pakken...

Det sagde min sp man godt må, det må bare ikke stå mere en en dag 

Anmeld

3. august 2012

Masig

MarleneOlsen skriver:

Nej tror jeg heller ikk de har Alex min kæreste , synes ogs Cecilie er Mega kedelig . Ja det synes ogs selv hun var men nu nærmere hun sig de 3 måneder hun både smiler og griner og snakker nu er hun hyggelig at være sammen med

Ja det tror jeg gerne, glæder mig også til vi når dertil.. Nu er han jo kun 16 dage så der sker ikke så meget lige pt... Men alligevel kan jeg da godt se han har udviklet sig en del, men det er nok svært for kæresten at få øje på

Anmeld

3. august 2012

Masig

LevisMor skriver:

Det sagde min sp man godt må, det må bare ikke stå mere en en dag 

Ok, der står ellers alle steder at man ikke må da det er god grobund for bakterier.. Min SP sagde også idag at jeg ikke måtte...

Men synes jo heller ikke det er så besværligt at blande det når det skal bruges, så længe man kan have kogt vand stående til noget tid...

Anmeld

3. august 2012

Levi&LilysMor

Masig skriver:

Ok, der står ellers alle steder at man ikke må da det er god grobund for bakterier.. Min SP sagde også idag at jeg ikke måtte...

Men synes jo heller ikke det er så besværligt at blande det når det skal bruges, så længe man kan have kogt vand stående til noget tid...

hm.. altså nu fik min først flaske fra 6.5 måned, men kan da ikke se hvorfor man ikke skulle kunne det, så længe du bare koger vandet, men nu har din sp sagt det er en dum ide..

Anmeld

3. august 2012

Masig

LevisMor skriver:

hm.. altså nu fik min først flaske fra 6.5 måned, men kan da ikke se hvorfor man ikke skulle kunne det, så længe du bare koger vandet, men nu har din sp sagt det er en dum ide..

Nårh så er det derfor... Fra de er 4 mdr må man godt gøre det som du gør det, men før det er risikoen med bakterier for stor og derfor må man ikke...

Anmeld

3. august 2012

Levi&LilysMor

Masig skriver:

Nårh så er det derfor... Fra de er 4 mdr må man godt gøre det som du gør det, men før det er risikoen med bakterier for stor og derfor må man ikke...

nå... okay  det problem havde jeg heldigvis ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.