Hvordan forbereder I flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

HeidiW86

Masig skriver:

Super, så burde det jo ikke være et problem at have flasker med... /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" />

Næste weekend skal vi til fødselsdag det meste af søndagen, så bliver spændende at se om vi kan finde ud af at have flasker med til hele dagen og om de kan holdes varme nok...

Og ellers så få fat i en termo kande. Og når bebs så har fået en hælder i op til næste gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Nej det er også det jeg tænker.. Og hun har ikke reageret negativt de gange vi har gjort det.

Så bliv ved min eneste bekymring ville være hvad nu hvis den stadig er for varm når hun bliver sulten Så skal man til at have fat i kogt koldt vand og det er måske ik ligeså nemt at få fat i

Anmeld

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Så bliv ved /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> min eneste bekymring ville være hvad nu hvis den stadig er for varm når hun bliver sulten /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12382.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Så skal man til at have fat i kogt koldt vand og det er måske ik ligeså nemt at få fat i /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12382.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Det har vi heldigvis ikke været ude for endnu!:) og har altid en færdig brik med hvis nu der skulle ske noget uventet. Så er sikret!

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Det har vi heldigvis ikke været ude for endnu! og har altid en færdig brik med hvis nu der skulle ske noget uventet. Så er sikret!

Hehe okay Bare man er dækket ind for det er ik sjovt at være afsted med bebs i barnevognen og hun så pludselig vågner og skriger fordi hun er sulten og man så intet har med! Gjorde jeg en gang, vi skulle bare ned og handle! Det tager ca. en halv time og jeg havde lige fodret hende!

Anmeld

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Hehe okay /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Bare man er dækket ind for det er ik sjovt at være afsted med bebs i barnevognen og hun så pludselig vågner og skriger fordi hun er sulten og man så intet har med! Gjorde jeg en gang, vi skulle bare ned og handle! Det tager ca. en halv time og jeg havde lige fodret hende! /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12382.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Årh nej det ville jeg ikke turde.. Var nervøs nok da jeg ammede for der skreg hun når hun lå i barnevognen så var så nervøs hvis jeg skulle handle..

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Årh nej det ville jeg ikke turde.. Var nervøs nok da jeg ammede for der skreg hun når hun lå i barnevognen så var så nervøs hvis jeg skulle handle..

Normalt kan vi godt gå ned og handle hvis hun lige har spist.. Men den ene gang der tog hun sgu røven på mig, den bandit!

Vi kørte INGEN steder alene i barnevognen da jeg ammede... Det turde jeg heller ik

Anmeld

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Normalt kan vi godt gå ned og handle hvis hun lige har spist.. Men den ene gang der tog hun sgu røven på mig, den bandit!

Vi kørte INGEN steder alene i barnevognen da jeg ammede... Det turde jeg heller ik /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Jeg tør endnu ikke, ikke at tage en flaske med for en sikkerheds skyld har dog ikke fået dem brugt når vi bare handler, meeen det kan sgu lige passe..
Jeg nåede ned at handle to gange hvor hun sov og den ene gang vågnede hun i køen til netto, hun sagde ikke noget men nøj jeg blev nervøs.

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Jeg tør endnu ikke, ikke at tage en flaske med for en sikkerheds skyld har dog ikke fået dem brugt når vi bare handler, meeen det kan sgu lige passe..
Jeg nåede ned at handle to gange hvor hun sov og den ene gang vågnede hun i køen til netto, hun sagde ikke noget men nøj jeg blev nervøs.

Ida vågner oz når barnevognen står stille.. Og så larmer det bare ufatteligt meget når man står ved kassen! Ida sover bedst i larm men det er jo en meget pludselig opstået larm så hun giver sig oz.. Tænker det forhåbentlig er tilvænning

I går handlede jeg med vågen bebs i vognen Tænkte hun ville falde i søvn på vej derned men næh nej.. Da vi kom hjem var barnet STADIG vågen!

Anmeld

3. august 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Ida vågner oz når barnevognen står stille.. Og så larmer det bare ufatteligt meget når man står ved kassen! Ida sover bedst i larm men det er jo en meget pludselig opstået larm så hun giver sig oz.. Tænker det forhåbentlig er tilvænning /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

I går handlede jeg med vågen bebs i vognen /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Tænkte hun ville falde i søvn på vej derned men næh nej.. Da vi kom hjem var barnet STADIG vågen!

Uh vi har også en bebs som sover bedst i larm, det altså skønt når man kan støvsugere mens hun ligger og sover.
Og det med at de er vågen kender jeg også, først tænkte jeg hvad pokker, men blev sgu alligevel lidt glad, for a hun kunne ligge dernede i barnevognen og hygge sig uden at blive ked, må jo være et tegn på baby er tilfreds.

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Uh vi har også en bebs som sover bedst i larm, det altså skønt når man kan støvsugere mens hun ligger og sover.
Og det med at de er vågen kender jeg også, først tænkte jeg hvad pokker, men blev sgu alligevel lidt glad, for a hun kunne ligge dernede i barnevognen og hygge sig uden at blive ked, må jo være et tegn på baby er tilfreds.

Men man bliver lidt bange.. Når lige at tænke tanken "Skal jeg så gå gennem byen med hysterisk bebs i barnevognen?" men her begyndte hun først at brokke sig da hun fik solen i øjnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.