Nostalgi tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

>>Carina<<

JanetBJ skriver:

Nogle der husker Ninetendo'en ? og SUPER MARIO

Jeg har stadig min nintendo og ih hvor har jeg tit lyst til at prøve den igen :-) Må snart få sat den til. Sikker på min søn også syns det er sjovt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Bebsesmoar

Neki skriver:

Ej ja..havde helt glemt Barbie Dream Boat med blender Den fik jeg i julegave...og det var bare et HIT

Omfg..Den er kikset..hahahaha! Jeg husker den som en drøm! Som det bedste i verden!! Og efter så mange år så ser jeg den igen og sikke en forskel fra barns øjne til voksen!!! 

Anmeld

10. august 2012

Bebsesmoar

JanetBJ skriver:

Det husker jeg godt! hehe mine brødre og jeg har faktisk stadig to stk stående hos min far, dog er joystickene så dårlige at man ikke kan spille mere :s

Og hvad med Gameboy'en ?

Omg omg!!! Det er den! Jeg havde adlydt ordre fra en 9klasses elev og slikket fortorvet hvis jeg havde fået lov til at spille på den i frikvateret! Den var så fantastisk! Jeg tror min kæreste skal på dba for jeg vil have en i julegave! Almindelig og farver!! 

Anmeld

10. august 2012

HelleBelle

Neki skriver:

Gud ja...chokolade og tyggegummi cigaretter! Tænk man lavede det dengang...så gik børn rundt og legede at de røg. Den gik vist ikke i dag!

Og spejdersnus...mums...de var et hit

min søn har købt begge dele i Sverige, så de findes skam stadig de politiskukorrekte smøger

Anmeld

10. august 2012

Bebsesmoar

der findes tyggegummi cigaretter i blokbuster mener jeg!! Ja tænk at vi blev opfordret til at ryge!! Haha! Det sker bare ikke i dag! 

Anmeld

23. oktober 2012

MariaKyedDK

Neki skriver:

Jeg så for et par dage siden lige pludselig et billede af en Push Pop...start og midt 90'ernes store slikhit!

Havde fuldstændig glemt dem...men hvor er det sjovt at blive mindet om ting fra ens barndom.

Hvad husker i af sjove ting fra jeres barndom?

I skal da heller ikke snydes for billeder af både Push Pops og Ring pops

fandt lige dem kan i huske dem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. oktober 2012

Neki

MariaKyedDK skriver:

Elskede dem... Havde tonsvis af dem i kæder om halsen.. Bare Sååå flot

Anmeld

23. oktober 2012

MariaKyedDK

Neki skriver:

Elskede dem... Havde tonsvis af dem i kæder om halsen.. Bare Sååå flot

Jaa elskede dem også...

Anmeld

23. oktober 2012

B&J

Neki skriver:

Jeg så for et par dage siden lige pludselig et billede af en Push Pop...start og midt 90'ernes store slikhit!

Havde fuldstændig glemt dem...men hvor er det sjovt at blive mindet om ting fra ens barndom.

Hvad husker i af sjove ting fra jeres barndom?

I skal da heller ikke snydes for billeder af både Push Pops og Ring pops

ej denne tråd havde jeg jo slet ikke set ej hvor vildt dem havde jeg også glemt de var så seje de push op og man kunne få dem i små og i store hihihihihi cool

Anmeld

23. oktober 2012

B&J

MariaKyedDK skriver:

ej sådan nogle havde jeg i flere størrelser ej hvor er den tråd spænde havde helt glemt dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.