Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Neki skriver: Jeg så for et par dage siden lige pludselig et billede af en Push Pop...start og midt 90'ernes store slikhit!Havde fuldstændig glemt dem...men hvor er det sjovt at blive mindet om ting fra ens barndom. Hvad husker i af sjove ting fra jeres barndom?I skal da heller ikke snydes for billeder af både Push Pops og Ring pops
Jeg så for et par dage siden lige pludselig et billede af en Push Pop...start og midt 90'ernes store slikhit!Havde fuldstændig glemt dem...men hvor er det sjovt at blive mindet om ting fra ens barndom. Hvad husker i af sjove ting fra jeres barndom?I skal da heller ikke snydes for billeder af både Push Pops og Ring pops
DR's børnetimemed Nana!
http://www.dr.dk/bonanza/serie/boern/nana.htm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bertemor skriver: Lange jan!!!!
Lange jan!!!!
Mutti2B skriver: Jeg er ikke sikker, men tænker i start 80'erne Kan huske at det røde farvede helt vildt, så man havde røde læber og tunge bagefter
Jeg er ikke sikker, men tænker i start 80'erne Kan huske at det røde farvede helt vildt, så man havde røde læber og tunge bagefter
JAAA! Og den havde bare den BEDSTE smag!!!! Kunne spise 1000vis ♥
Laura. skriver: Kan nogen huske blyant isen ? Den var fra 86.. den var gooo..
Kan nogen huske blyant isen ? Den var fra 86.. den var gooo..
Jaaah, elskede den Is
Muhmi skriver: I will love you forever for it!!
I will love you forever for it!!
Sandra + Mike skriver:
FURBY!Jeg har stadig min gamle FurbyJeg introducerede ham for min søn for et stykke tid siden,men han blev fjernet igen da han mistede øjenvipperneDet var han vist for lille til endnu...
Mutti2B skriver: Hvad med de her
Hvad med de her
bølle dukkerne kan man stadig få
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128