Nostalgi tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

51.167 visninger
293 svar
180 synes godt om
29. juli 2012

Neki

Jeg så for et par dage siden lige pludselig et billede af en Push Pop...start og midt 90'ernes store slikhit!

Havde fuldstændig glemt dem...men hvor er det sjovt at blive mindet om ting fra ens barndom.

Hvad husker i af sjove ting fra jeres barndom?

I skal da heller ikke snydes for billeder af både Push Pops og Ring pops
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

bøgelund

Neki skriver:

Jeg så for et par dage siden lige pludselig et billede af en Push Pop...start og midt 90'ernes store slikhit!

Havde fuldstændig glemt dem...men hvor er det sjovt at blive mindet om ting fra ens barndom.

Hvad husker i af sjove ting fra jeres barndom?

I skal da heller ikke snydes for billeder af både Push Pops og Ring pops

Push pop kan org godt huske!!  De kunne godt ende med at være noget meget fedtet noget..

Jeg glemmer aldrig "hvide løgne" på TV3.. 

Anmeld

29. juli 2012

Frk.S

Ej ja, Push pops og ringpops kan jeg godt huske. 

Ellers (for at blive i slikgenren) spejdersnus både dem på billedet, men også dem i reagensglas (som jeg ikke lige kunne finde). 

Og chokoladecigaretter og tyggegummicigaretter.  

Anmeld

29. juli 2012

Clisolka

Uha ja ren nostalgi-tråd 

Jeg husker bl.a. denne coca cola yo yo - nøj jeg brugte mange timer med den  Eller mere nostalgi: kasettebånd!!! Det var dengang jeg sad og optog fra radioen på mit kasettebånd 

Anmeld

29. juli 2012

Neki

bøgelund skriver:

Push pop kan org godt huske!!  De kunne godt ende med at være noget meget fedtet noget..

Jeg glemmer aldrig "hvide løgne" på TV3.. 

Ja...man endte altid med at blive helt vildt fedtet af dem! Og så klistrede låget fast... men sjove var de nu!

Så er der dem her...klassiske MCDonalds happymeal figurer fra slut 80'erne start 90'erne..

Anmeld

29. juli 2012

Neki

Frk.S skriver:

Ej ja, Push pops og ringpops kan jeg godt huske. 

Ellers (for at blive i slikgenren) spejdersnus både dem på billedet, men også dem i reagensglas (som jeg ikke lige kunne finde). 

Og chokoladecigaretter og tyggegummicigaretter.  

Gud ja...chokolade og tyggegummi cigaretter! Tænk man lavede det dengang...så gik børn rundt og legede at de røg. Den gik vist ikke i dag!

Og spejdersnus...mums...de var et hit

Anmeld

29. juli 2012

Morgensol

Noget jeg savner helt vildt er milky Way crispy roles!! Jeg er på fra min iPad, så jeg ka ik lægge billed ind, men et lille link kan jeg vidst..

http://www.google.dk/search?um=1&hl=da&client=safari&tbo=d&tbm=isch&sa=X&ei=_DEVULbbKY6Mswa__IGYDQ&ved=0CDsQvwUoAQ&q=milky+way+crispy+rolls+chokolade&spell=1&biw=1024&bih=672#biv=i|1;d|MzMJDkq8ffoMeM:

Anmeld

29. juli 2012

Laulund87

Neki skriver:

Gud ja...chokolade og tyggegummi cigaretter! Tænk man lavede det dengang...så gik børn rundt og legede at de røg. Den gik vist ikke i dag!

Og spejdersnus...mums...de var et hit

Jo den går stadig. Min datter skulle i kiosken med sin onkel i går og han havde købt tyggegummicigaretter til hende

Så hun gik rundt og lod som om hun røg (hendes far ryger så hun vidste udemærket hvad det var) og hun er altså kun 2,5 år

Anmeld

29. juli 2012

Neki

Babymor2010 skriver:

Uha ja ren nostalgi-tråd 

Jeg husker bl.a. denne coca cola yo yo - nøj jeg brugte mange timer med den  Eller mere nostalgi: kasettebånd!!! Det var dengang jeg sad og optog fra radioen på mit kasettebånd 

Århh ja...Cola yoyo'en...den havde jeg også

Og jeg sad også altid og optog fra radioen...især når der var Hitlisten i weekenden

Anmeld

29. juli 2012

Clisolka

Neki skriver:

Århh ja...Cola yoyo'en...den havde jeg også

Og jeg sad også altid og optog fra radioen...især når der var Hitlisten i weekenden

Der var et eller andet med at man også kunne samle de andre også f.eks. sprite ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.