Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er helt vild med denne tråd - sikke mange gode minder, der vækkes Jeg var også helt og aldeles forelsket i min Baby Born-dukke - drømte om den i flere måneder inden jeg endelig fik den i julegave (allerede dengang var jeg vildt skruk)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mariasbaby skriver: Er helt vild med denne tråd - sikke mange gode minder, der vækkes Jeg var også helt og aldeles forelsket i min Baby Born-dukke - drømte om den i flere måneder inden jeg endelig fik den i julegave (allerede dengang var jeg vildt skruk)
Åhh den havde jeg også! Jeg ville gerne have den til min datter, men den som fætter BR har nu, er bare ikke magen til den vi havde dengang Heldigvis fandt jeg en i Mødrehjælpen til 20 kr, dog uden tilbehør.
dén vækker minder, tror nok mine forældre har min liggende i deres kælder et eller andet sted hehe .. kan huske at jeg ikke var ret gammel, og min mor og far havde sagt at inden vi skulle spise måtte vi vælge En gave hver vi måtte åbne juleaften, jeg styrtede ind i stuen, fandt den aller største gave som tilfældigvis var til mig, og i den var baby born, jeg var sååå glad, og de efterfølgende år var det eneste jeg ønskede mig det hundedyre tøj til den arme dukke
Neki skriver: Jeg så for et par dage siden lige pludselig et billede af en Push Pop...start og midt 90'ernes store slikhit!Havde fuldstændig glemt dem...men hvor er det sjovt at blive mindet om ting fra ens barndom. Hvad husker i af sjove ting fra jeres barndom?I skal da heller ikke snydes for billeder af både Push Pops og Ring pops
Jeg så for et par dage siden lige pludselig et billede af en Push Pop...start og midt 90'ernes store slikhit!Havde fuldstændig glemt dem...men hvor er det sjovt at blive mindet om ting fra ens barndom. Hvad husker i af sjove ting fra jeres barndom?I skal da heller ikke snydes for billeder af både Push Pops og Ring pops
fandt lige nogle flere ting fra 80'er/90'erne
MortilElias2010 skriver: Harley Davidson gamacher (min mor nægtede at købe dem til mig) Me & My : Dub i Dub
Harley Davidson gamacher (min mor nægtede at købe dem til mig)
Me & My : Dub i Dub
Hvor har du købt dine harley Davidson gemacher de seje?
MariaKyedDK skriver: fandt lige nogle flere ting fra 80'er/90'erne
Neki skriver: Hvad med dem her...skildpadder fra Kinderæg Det må have været 1992-1993 de var fremme
Hvad med dem her...skildpadder fra Kinderæg Det må have været 1992-1993 de var fremme
Husker dem tydeligt! Min søster og jeg brugte alle vores lommepenge på at samle dem alle. Det var i de gode gamle dage hvor en pakke med 3 kostet 10 kr..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128