Nostalgi tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

JanetBJ

Nogle der husker Ninetendo'en ? og SUPER MARIO

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Bebsesmoar

JanetBJ skriver:

Nogle der husker Ninetendo'en ? og SUPER MARIO

Love it!!!! 

Min homie har lige solgt sin og det var ikke til mig!  Åh jeg blev gal! Det var jo guld... Som Game coloar eller hvordan det lige blev stavet! Man var in hvis man havde den! Ja eller det store barbide skib hvor man kunne lave juice! 

Anmeld

7. august 2012

Eliza

Carina1984 skriver:

Måske hvis du er en af de ulovlige der henter det ned et sted :-) jeg har lånt det af en jeg kender som har en veninde der havde optaget alt og fået det over på dvd. Ka også godt ses på nogle af afsnittene men nøj det er sjovt at se igen og ka ik slippe den ;-)

åhhh jeg husker  

Anmeld

7. august 2012

Eliza

elsker de her tråd 

snøvsen.. 

og alle de gode gamle julekallengere

Anmeld

8. august 2012

JanetBJ

Bebsesmoar skriver:

Love it!!!! 

Min homie har lige solgt sin og det var ikke til mig!  Åh jeg blev gal! Det var jo guld... Som Game coloar eller hvordan det lige blev stavet! Man var in hvis man havde den! Ja eller det store barbide skib hvor man kunne lave juice! 

Det husker jeg godt! hehe mine brødre og jeg har faktisk stadig to stk stående hos min far, dog er joystickene så dårlige at man ikke kan spille mere :s

Og hvad med Gameboy'en ?

Anmeld

8. august 2012

maria_wlt

Hvem husker det her spil ??

Anmeld

8. august 2012

Neki

Bebsesmoar skriver:

Love it!!!! 

Ej ja..havde helt glemt Barbie Dream Boat med blender Den fik jeg i julegave...og det var bare et HIT

Anmeld

8. august 2012

MorDk

Kan I huske at man ku leje en MOVIEBOKS?

Anmeld

8. august 2012

Neki

MorDk skriver:

Kan I huske at man ku leje en MOVIEBOKS?

Hahah...ja, sådan en lejede vi ved helt specielle lejligheder når der virkelig skulle hygges igennem

Anmeld

8. august 2012

MorDk

Neki skriver:

Hahah...ja, sådan en lejede vi ved helt specielle lejligheder når der virkelig skulle hygges igennem

Ja haha  samme her... så var der dømt RÅHYGGE!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.