Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Og så samlede jeg på små plastik sutter og glansbilleder
Og så samlede jeg på små plastik sutter og glansbilleder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Y
Kasse bukser
Glas kugler
Hønse ringe
Og vingummi figure man kunne sætte på hånden og slikke på
Hjemme lavede sodavandsis
Jeans med mange huller i
Benjamins'mor skriver: Armbånd og halskæder lavet af de der slik pastiller man kunne tygge af.
Armbånd og halskæder lavet af de der slik pastiller man kunne tygge af.
Halskæderne fåes mange steder
Så de der slik muslingskaller i dag - de var nu også sjove dengang
maria_wlt skriver: Halskæderne fåes mange steder Så de der slik muslingskaller i dag - de var nu også sjove dengang
Morgensol skriver: Noget jeg savner helt vildt er milky Way crispy roles!! Jeg er på fra min iPad, så jeg ka ik lægge billed ind, men et lille link kan jeg vidst.. http://www.google.dk/search?um=1&hl=da&client=safari&tbo=d&tbm=isch&sa=X&ei=_DEVULbbKY6Mswa__IGYDQ&ved=0CDsQvwUoAQ&q=milky+way+crispy+rolls+chokolade&spell=1&biw=1024&bih=672#biv=i|1;d|MzMJDkq8ffoMeM:
Noget jeg savner helt vildt er milky Way crispy roles!! Jeg er på fra min iPad, så jeg ka ik lægge billed ind, men et lille link kan jeg vidst..
http://www.google.dk/search?um=1&hl=da&client=safari&tbo=d&tbm=isch&sa=X&ei=_DEVULbbKY6Mswa__IGYDQ&ved=0CDsQvwUoAQ&q=milky+way+crispy+rolls+chokolade&spell=1&biw=1024&bih=672#biv=i|1;d|MzMJDkq8ffoMeM:
Dem kan du køve i tyskland. over kruså grænsen hos poezt. køber dem hver gang jeg er der :-)
Neki skriver: URGE...
URGE...
URRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGE!!!!!
Nogle der som mig selv prøvede at lave parfume derhjemme, med vand og blomsterblade?
Har ikke noget billede af det, men har super gode minder fra de der dufte... Og ikke mindst legen... Ååårh, hvem der dog kunne have en barndom mere! sukkk....
Hvad med hits for kids og Aqua
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128