Nostalgi tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Kay

jenka tyggegummi....

og den gang det gik godt for brøndby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Neki

MariaKyedDK skriver:

Jaaa men jeg ved heller ikke hvad der er over det , men noget meget specielt , om så man har haft en hård eller lykkelig barndom, er det da bare så fantastisk at se de ting igen...

jeg har haft det hårdt, men hold nu op, det giver mig SÅ meget glæde, da alt om mig er væk som der var den gang, alt og alle jeg elskede er i himmelen et sted eller eksistere ikke mere, så det er bare så fedt for mig at se disse her ting igen, har også Gemt ALLE billederne på min com, det giver mig virkelig et eller andet, desværre ved jeg ikke hvordan man gemmer videoerne, r ingen gang sikker på om man overhoved kan

Hold da op...jeg er virkelig ked af at høre at alle du elskede dengang ikke er her mere! Men hvor er det dejligt at den her tråd har været med til at hive en masse gode minder frem hos dig... Det er jeg virkelig glad for. Du kan oprette en profil på youtube og gemme videoerne som favoritter derinde

Knus herfra

Anmeld

30. juli 2012

Neki

Kay skriver:

jenka tyggegummi....

og den gang det gik godt for brøndby

Mmmm... Jenka... I LOVE IT

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

Neki skriver:

Hold da op...jeg er virkelig ked af at høre at alle du elskede dengang ikke er her mere! Men hvor er det dejligt at den her tråd har været med til at hive en masse gode minder frem hos dig... Det er jeg virkelig glad for. Du kan oprette en profil på youtube og gemme videoerne som favoritter derinde

Knus herfra

Årh Mange tusinde tak for Tippet , det vil jeg da gøre med det samme

Ja tak, det er også hårdt, men os derfor denne tråd betyder så meget for mig

fik helt tårer i øjenene og fik sommerfugle i maven da jeg så meget af tråden igår aftes, men det var ret sent, så skrev først her idag

Anmeld

30. juli 2012

Laura.

Og det her...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juli 2012

Frøken J.

Neki skriver:

Jeg så for et par dage siden lige pludselig et billede af en Push Pop...start og midt 90'ernes store slikhit!

Havde fuldstændig glemt dem...men hvor er det sjovt at blive mindet om ting fra ens barndom.

Hvad husker i af sjove ting fra jeres barndom?

I skal da heller ikke snydes for billeder af både Push Pops og Ring pops

Jeg så push pops i brugsen i dag

Anmeld

30. juli 2012

Sofia

Neki skriver:

Hvad med dem her...skildpadder fra Kinderæg Det må have været 1992-1993 de var fremme

Ihhhhh JA, dem husker jeg!

Anmeld

30. juli 2012

Sofia

Neki skriver:

Jeg så for et par dage siden lige pludselig et billede af en Push Pop...start og midt 90'ernes store slikhit!

Havde fuldstændig glemt dem...men hvor er det sjovt at blive mindet om ting fra ens barndom.

Hvad husker i af sjove ting fra jeres barndom?

I skal da heller ikke snydes for billeder af både Push Pops og Ring pops

I love it - tak for reminderen!

Anmeld

30. juli 2012

MorDk

Kan I huske den røde finger-is og læg lige mærke til priserne

Hvilket årstal er det fra???

Åhhh elskede bare den der finger-is der.....

Anmeld

30. juli 2012

Sofia

Neki skriver:

Skydancers.... de var altså også et stort hit da jeg var 7-8 år vil jeg tro

Se reklamen: http://www.youtube.com/watch?v=ETCLxxA8G_0

Åh jeg havde lige præcis den blå der!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.