Ny hummel kollektion, endelig :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

MissTas

Storms-Mor skriver:

feeedt - det har han i den grad os ret i

absolut og så holder det bare både i facon og farve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Laulund87

Jeg skal i Ønskebørn i dag og kigge om det nye overtøj til vinter er noget Det ser i hvert fald fint ud på nettet!

Det er bare nogle LÆKRE ting du har fået købt, men nu ved jeg da ikke om det er så smart at jeg tager derind

Anmeld

30. juli 2012

MissTas

Laulund87 skriver:

Jeg skal i Ønskebørn i dag og kigge om det nye overtøj til vinter er noget Det ser i hvert fald fint ud på nettet!

Det er bare nogle LÆKRE ting du har fået købt, men nu ved jeg da ikke om det er så smart at jeg tager derind

deres overtøj er også lækkert .. har selv købt en vinterjakke og flyverdragt til annastacia .. nej, det er en dårlig ide hvis ikke man vil bruge virkelig mange penge hehe..

Anmeld

30. juli 2012

Laulund87

MissTas skriver:

deres overtøj er også lækkert .. har selv købt en vinterjakke og flyverdragt til annastacia .. nej, det er en dårlig ide hvis ikke man vil bruge virkelig mange penge hehe..

Jeg MÅ KUN kigge i dag, meeeen man kan jo altid vende tilbage

Hvis jeg finder en masse, skal jeg jo lige overtale manden til at det er uundværligt

Anmeld

30. juli 2012

MissTas

Laulund87 skriver:

Jeg MÅ KUN kigge i dag, meeeen man kan jo altid vende tilbage

Hvis jeg finder en masse, skal jeg jo lige overtale manden til at det er uundværligt

uha, der er meget der er uundværligt haha.. tro mig jeg var 2500 fattigere efter jeg havde været i ønskebørn og købt hummel

Anmeld

30. juli 2012

Laulund87

MissTas skriver:

uha, der er meget der er uundværligt haha.. tro mig jeg var 2500 fattigere efter jeg havde været i ønskebørn og købt hummel

Ja det koster Men det er jo såååå fedt

Anmeld

30. juli 2012

Maja_4000

Håber det er kommet på mit arbejde næste gang jeg skal derind

Anmeld

30. juli 2012

MissTas

Laulund87 skriver:

Ja det koster Men det er jo såååå fedt

det er viiildt fedt elsker det.. og min datter er bare så smart i det hehe .. du må på shopping

Anmeld

30. juli 2012

MissTas

Maja_4000 skriver:

Håber det er kommet på mit arbejde næste gang jeg skal derind

uhhhh, det bliver spændende smil

Anmeld

30. juli 2012

HeidiØ

Primært køber jeg ALDRIG dyre mærker fra ny! Men denne gang ku jeg bar ikke dy mig og har købt de har meeega fede baggy pants til William

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.